Ik ga er heel even over nadenken en met vrienTje over hebben. Weet jij zo of er veel werk aan vastzit behalve de cursusavonden? Stages, examens, en of het veel leerwerk is?
Maar je moet wel minimaal L gesprongen hebben voor je deel mag nemen aan de cursus. Weet niet wat jij gereden hebt vroeger?
Ik was van plan om eerder naar amsterdam te gaan zodat ik de rubriek promising stallion in zwolle live kon volgen via filmloop. Wilde nowie's papa graag zien springen. NS en metro hadden alleen enorm vertraging en nu ben ik net drie paarden te laat voor nowie's papa Echt zo niet leuk...Ga nu maar gewoon meteen naar het examen toe, heb geen zin meer om nog een stuk van de rest wel te kijken
Morge!! Lekker, zo'n middagje vrij. Ik heb gister beide paardjes gesprongen, ging erg lekker! Vanavond met Andrea naar de Zwolse paardendagen. Maar nu eerst maar is aan het schoolwerk...
ook van mij hartelijk gefeliciteerd...en iedereen een lekker weekend toegewenst,
ik ga vandaag ook weer eens rijden, ben afgelopen week een van de griep epidemie gevallen geweest in limburg....bleeeh wat voelde ik me slecht zeg. maar nu gaat het weer....bijkomend voordeel...ben eindelijk die 1.5 winterkilo kwijt die me nog lastig viel.