Als ik naar school ga, is het 14 km. heen en terug. Zou soms best wel zo'n karretje willen, maar brandstof is echt zo duur. En dan heb je de verzekering er nog niet bij. Ik heb dan misschien wel het geluk dat de meeste vrienden geen scooter hebben en we allemaal vrolijk fietsen
Jaaa..ik ben even heel blij! Zie net dat ik het het verschrikkelijke tentamen met een 7 gehaald heb!!!!!! had een 6,5 op het tentamen..weer eens wat anders dan 3en en 4en. Nu heb ik alle modules binnen! Nog ff afstuderen en dan diploma ..
Ik ook hoor..veel hier hebben ook een scooter maar dacht die 2 jaar kan ik wel fietsen en daarna ga ik toch autorijden. Ben 20 en nog steeds niet aan het autorijden maar goed .
Fietsen word je gespierd van en het is nog gratis ook
oja, ik was nog vergeten te vertellen: We hebben een trailer gekocht. We hadden altijd al een kleine vrachtwagen. Maar de paarden kunnen niet met elkaar op concours, ze zijn veel te gehecht aan elkaar. Als ik bijvoorbeeld met piet moet rijden en Sunny staat nog op de vrachtwagen is Piet echt gevaarlijk. Dus nu kunnen we met trailer en vrachtwagen op pad en dan zorgen dat ze elkaar niet zien. Wel een gedoe, maar het is niet anders.
Ik ga nu een selectie maken van de foto's van zondag! Zal wel even duren ! Maar vandaag komen ze erop hoor!! *Even nog vraagje, mag je bij HAW 2 topics plaatsen: 1 dressuur & 1 springen ?! Alvast bedankt! Heb de Faq nagekeken maar kon daar niks in vinden...*
Laatst bijgewerkt door Loes_Joery op 05-07-06 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Krijg net mijn deelcijfers binnen, tentamen bestaat uit 3 delen die je elke keer weer allemaal over moet doen als het gemiddelde onvoldoende is. Ethologie: 6,1 Genetica: 9,1 Statistiek: 4,3
Valt me alles mee van statistiek..heb alle info die ik wist opgeschreven in de hoop dat ie zelf de vraag er ff bijzocht waarin het moest staan .
Ben echt opgelucht, zag me alweer een half jaar langer op school zitten door een keuzevak wat ik toch niet meer nodig heb.
Ok Lielle, nou ik ga nog wel even kijken bij dat topic van de 15 foto's misschien staat daar wel bij of je 1 of 2 topics mag openen! Ja in der daad max. 15 foto's! (wel moeilijk hoor )