[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sjaan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:07

Gave foto Lielle!

Vief, nette cijfers zeg! Doe je goed!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:09

Ben er ook erg blij mee

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:14

Mijn foto's van Wanroij

Afbeelding
Mijn voeten..

Afbeelding
Toch maar het alternatief bij de waterbak dan..

Afbeelding
Britt en ik vliegen over de tonnen

Afbeelding
En landen maar

Afbeelding
Britt en ik vliegen

@vief; nette punten!
@lielle; leuke foto's!

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:25

Lielle: Mooie plaatjes!
Jitske: Stoere combi!
Vief: Wat een geweldige pony is Sam toch!

Vandaag met Sissi en Uniek naar Alice geweest. Mijn vriend heeft gelest op Sis en Alice heeft Uniek weer even gesprongen.
Sissi was beetje stout en wou leiever stilstaan als gaan
Uniek ging echt super Alice heeft diverse lijntjes uit galop gedaan en Uniek pakte het super aan! Ik was weer trots op haar!

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:28

Leuke foto's Jitske

Fijn dat het met Uniek zo goed gaat Jollyjoker
Maar had jij nou een Coffeeshop??

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 18:41

Ja dat ben ik (althans ik & mijn vriend)

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:10

Maa, hoe kom je nou aan een coffeeshop?
Kan me niet voorstellen dat je vroeger zoiets had van als ik later groot ben wil ik een coffeeshop..
En gebruik je zelf dan ook?
Beetje nieuwsgierig

viefdepief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:18

gr_roos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:14

gomir schreef:
GvdT schreef:
ik start de 12de op Schoteroog. 2 keer voor promotie. Voor het M, Z en ZZ hangt het van het aantal deelnemers af of ze een 2de rondje bouwen.

Waarom staat dat niet op de kalender dan?
Denk dat ik daar dan maar heen ga, anders kom ik zelf nooit meer in het ritme

Op de site van Noord holland staat ie wel. Geprobeerd het hier te plaatsen, maar toen stond het achter elkaar ipv onder elkaar.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:43

Ik sta bij de foto's op pagina negen, derde rij en verder. Hier en daar ziet het er nog wat komisch uit, maar ze heeft iig ruimte zat

Weet nog niet of ik een foto ga bestellen, hangt er ook een beetje vanaf hoe het morgen bij de veearts afloopt

Ik zal eens kijken GvdT. Marco wist er ook niets van
Wsl ga ik volgende week donderdag oefenspringen bij Knap en dan geloof ik het eigenlijk wel voor die week, rij ik de week erna wel op het kampioenschap. (Weer rond de 40 euro uitgespaard voor de veearts als ik Haarlem oversla )

Tien

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:57

Ik ben er ook weer! *o/*
Tentamens zijn voorbij.
Ben alleen tijdelijk niet bereikbaar (been aan t bijlezen )

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:01

Argh, ik heb het veel te druk om bij te lezen!! de nieuwe proeven heb ik net even bekeken en die L1 en L2 zien er wel leuk uit, ik hou wel van wat veranderingen op z'n tijd!
Bij de Z1 was nu het bezwaar dat er zowel sb als travers als appuyeren werd gevraagd, maar dat is nu gebleven zie ik...

zal zo mijn foto's eens zoeken!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:06

Hoi marieke, leuk dat je er weer bent!
Als je geen tijd hebt om terug te lezen moet ik mijn berichtje maar herhalen...

Ik denk dat ik Chico zaterdag weer op het strand zag, moeder Penn was aan het rijden op een lichte vos, maatje D. Ik weet niet of ze nog meer van dat soort pony's hebben. Deze zag er iig happy uit!!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:07

Afbeelding

Afbeelding

even laarsje intrekken:
Afbeelding

eng hoofd (hier moest ik hem nogal omtrekken om niet dwars door de bakrand heen te gaan bij het alternatief van de waterbak..)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

wel jammer dat ze zo donker zijn!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:09

miss_jumpy schreef:
Hoi marieke, leuk dat je er weer bent!
Als je geen tijd hebt om terug te lezen moet ik mijn berichtje maar herhalen...

Ik denk dat ik Chico zaterdag weer op het strand zag, moeder Penn was aan het rijden op een lichte vos, maatje D. Ik weet niet of ze nog meer van dat soort pony's hebben. Deze zag er iig happy uit!!

Hee wat leuk!! Ze zijn inderdaad weer met trainen begonnen, omdat zijn been van een paar maanden rust enorm is opgeknapt. Ze hebben nog een vosje dat iets groter is dan Chico en die ook best wel op hem lijkt....maar ze rijden wel inderdaad heel veel op het strand met hem. Je kunt haar gerust een keer aanspreken...als je over chico begint ben je alleen niet zo 1,2,3 weer thuis

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:13

Ik heb nog wel gelezen dat Simmie blij is omdat Djinny weer goed is, hartstikke mooi Sim!!

oja, en ik heb nog gelezen dat Vief een 9,8 voor wiskunde had gehaald, wat natuurlijk ook wel een feestje waard is!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:14

oja, en dat de merrie van Gomir een dik been heeft: sterkte ermee

en ook nog dat JJ een coffeshop heeft....ik heb laatst voor het eerst in mijn leven een joint gerookt onder het motto 'dat moet je eens gedaan hebben", maar ik merkte er helemaal niets van....maar ik heb ook nog gerookt, dus misschien deed ik het ook wel fout

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:17

Oh, dat kan ik wel een keer doen!

Ik heb nu alleen gevraagd of ze ook weer voor de crossen aan het trainen was. Ja dus. Ik weet niet of ze mij herkent van crossen trouwens. Mensen die hoog rijden worden door iedereen herkent, maar dat is natuurlijk meestal niet wederzijds

Gelukkig had ik mijn herkenbare gele stopwatch om, dan weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt

Moest wel lachen, moeders aan het rijden, vaders bij de trailer, maar geen kinderen gezien! Die waren zeker thuis aan het trainen. Ouders die ondersteunen zijn toch wel erg handig (nodig?) voor kinderen om echt op hoger niveau mee te kunnen doen met meerdere dieren denk ik.

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:25

Ja, Elaine heeft er zoveel te rijden en dan zit ze ook nog in 4 VWO....en Helene is natuurlijk maar klein en dun, dus die kan de pony's mooi trainen als de kinderen op school zitten. Tja, wel een pluspunt natuurlijk, zeker als je iedere dag les krijgt van je moeder die GP heeft gereden! Ze doen er ook zo verschrikkelijk veel voor, dat ik nu ook echt hoop dat ze Chico dit jaar mee kunnen nemen naar het EK..

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:27

en ouders die je ondersteunen heb je zeker heel hard nodig! maar dat is natuurlijk in iedere sport, terwijl dan in de paardensport het "geld-element" er nog eens bijkomt...

wel lekker dat jij op het strand kan trainen hoor, dat wil ik ook!!!! (heb zelfs nog nooít op het strand gereden )

_lautje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:44

Ik train ook wel regelmatig op het strand. Wij gaan dan naar Rockanje. Heb je een heel groot strand en kan je bijna 70m ver de zee in en wordt het niet dieper dan 40 cm.
Ideaal voor conditietraining. lekker draven door het water. worden ze heel sterk van.

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 21:53

Marieke jij hebt oowk al zo'n mooie afsprong foto!!

En gomir is er een reden dat je je paardje met zo'n lage neusriem rijdt? Vind het zelf namelijk niet zo heel erg mooi en vroeg me af of het nog een bepaalde werking had..ik vind altijd dat het hoofd van het paard dan zo lang lijkt

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:00

viefdepief schreef:
Maa, hoe kom je nou aan een coffeeshop?
Kan me niet voorstellen dat je vroeger zoiets had van als ik later groot ben wil ik een coffeeshop..
En gebruik je zelf dan ook?
Beetje nieuwsgierig

Mijn vriend had de coffeeshop al toen ik hem leerde kennen. Inmiddels doen we het samen. Ik gebruik zelf niet, mijn vriend wel af en toe.
Ik werk daar alleen om in te vallen indien nodig.
En we leven er goed van dus waarom niet

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:06

Volgens mij kan ik tot onder in Zuid holland komen als ik het strand op ga. Ik vind Zandvoort echter ver genoeg Maar als het moet zou het kunnen.

Ik weet niet hoe ver ik het water in kan, ik weet alleen dat bij ons het strand super breed is, zelfs bij vloed. Helaas wel veel kite surfers en mensen in een karretje onder een vlieger.

Marieke welkom terug.

Leuke foto's van Wanroy.

Bento het gaat wel weer lekker hoor, nu alleen nog even stoppen met vriezen en ik is weer tevreden. O'ja het moet ook droog blijven en een beetje een zonnetje.

Gomir ik heb mijn couppons zondag al afgegeven bij het secretariaat dus het is echt waar.
Weet jij tot wanneer je je kan opgeven voor de RK? Ik heb nog niks opgestuurd nl.

jollyjoker schreef:
En we leven er goed van dus waarom niet

Dat is toch ook wel belangrijk

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 22:37

marieketencate schreef:
en ook nog dat JJ een coffeshop heeft....ik heb laatst voor het eerst in mijn leven een joint gerookt onder het motto 'dat moet je eens gedaan hebben", maar ik merkte er helemaal niets van....maar ik heb ook nog gerookt, dus misschien deed ik het ook wel fout

Haha, onder dat motto wil ik het ook een keertje doen. En het daar bij laten!

Pfff, ik heb wiskunde vandaag verkl**t en ik ben nu hard aan het leren voor aardrijkskunde.