Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Dusja, weeral op hoop v zegen zondag! Moet 'pas' op 10u20 dressuur rijden, mooi zo!
kan zijn dat ik heel mn leven beperkt ga zijn in mn enkel en dan korte stijgbeugels een no go.
het letsel blijft, ik blijf een beperking hebben maar gelukkig kan een lichaam veel. Door andere spieren die de functie van het afgestorven stuk hebben overgenomen lukt het uiteindelijk toch. Je kan mss geen wedstrijden meer rijden, maar ik zet er mijn kop op dat je uiteindelijk weer op de rug van shuddy de wereld aankan
Ik en Shuddy doen cross ontzettend graag, geen toeval tussen eventingstage deurle en occ waregem niets van vaste hindernissen getraind en dan direct 2 maal foutloos in waregem en gavere. En ik ben er bijna van overtuigd, moest die greppel er niet geweest zijn, dat Shuddy dat ook zou gekund hebben in Tielt. Maarja sh*t happens!
Ik hoop echt dat ik weer ga kunnen crossen! Ik heb enkele lotgenoten kunnen spreken, en korte stijgbeugelriemen lukt niet meer, moet op dressuurlengte zijn. Al hoop ik de uitzondering op de regel te zijn! 

, maar het is voor het goede doel!
, komt er een kleine amazone of ruiter aan
?
Antonius schreef:Proficiat Daaphh met de super klassering van Dirk op het BK! Moet een fantastisch gevoel zijn!
Steph: veel succes en beterschap voor jet paard, hopen dat het meevalt! Al nieuws?
Varekaj proficiat met je nieuwe job! Altijd leuk zo een nieuwe uitdaging en zeker als het je droomjob is!
Heb vluchtig alles doorgelezen, probeer wat te volgen, maar is nog lastig om lange tijd te lezen of typen. Voor de rest gaat alles wel redelijk hier, nog snel hoofdpijn en opletten wat ik die met mijn schouder, maar ik kan alweer niezen zonder 10min zonder adem te zitten door de pijn
Met langere beugels springen lukt mij niet echt, ik kan dan moeilijker mee met de sprong en ga makkelijker 'liggen' op m'n paard en das geen zicht. 

'k Vind dat echt nog leuk op wedstrijd, maar crossen is toch leuker.
Daar heb je zo de 3 in 1
Ik zie nog wel!
Misschien dan eindelijk afspraak voor operatie om de pinnen eruit te halen, en kga hier echt zoooo blij mee zijn! Spannend!
ik kon de eerste maanden niet eens in stap op een paard zitten, en kijk nu
zit wel 6 jaar tussen maar ik voel nog steeds evolutie.
.