[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:34

Freggle_Edge schreef:
Leuk Caro.

Weet iemand hoe lang het meestal duurt voordat je winstpunten bij de knhs geregistreerd staan?

Duurt idd lang. Mijn wedstrijden (sgw's) dit jaar staan er wel allemaal op, maar mijn stand is nog steeds niet bijgewerkt terwijl er wel een datum van laatste wedstrijd staat.

Mootje

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:35

Lelie, schiet jij niet met AV, TV of M?

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:39

Lelie, van mijn badjas-actie geen foto's. Gisteren was ik mijn nieuwe schoenen aan het inlopen tijdens het schoonmaken. Toen had ik dus pumps onder mijn badjas. Mijn vriend komt niet meer bij van al die rare creaties de laatste dagen. :Y) Maar foto's hier plaatsen daar ben ik echt een knurft in, dus helaas.

Heb net Annetje en Caro geaccepteerd op FB, leuk!

Die termen over de camera's is voor mij echt abracedabra. }:0

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 18:43

@Mootje: met mooi weer zet ik de camera op TV: 1/1250 of hoger. Met slecht weer/weinig licht zet ik hem op AV: 2.8 en dan zorgen dat ik minimaal 1/500 heb: dat regel ik dan met de ISO.
Op M werk ik nooit.

En dan heb ik het nu natuurlijk over sportfoto's of bewegende paarden, waar je dus voldoende snelle sluitertijd moet hebben om scherp te blijven.

FE: bij mij zijn dat soort creaties meer korte broek met rubber laarzen er onder :P .

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:00

@ leliaardje dat leek er wel op maar liet niet duidelijk zien waar zij pijn had maar stond helemaal met haar hoofd aan de grond. Had wel 2x gemest maar koliek kunnen ze ook hebben als ze wel mesten. Voor de zekerheid DA laten komen en een spuit gegeven. Paard stond snel weer normaal maar mag tot morgenochtend alleen hooi
@ Sim mijn knhs doet het nog steeds niet

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:05

muts_marijke schreef:
nu wil de dokter eerst ineens een controle foto maken. Hadden ze dus ook vandaag al kunnen doen. Waarom zijn die lui zoooooo sloom en plannen ze niet beter zodat ze makkelijker door kunnen pakken???!!!

Sannn das wel heel erg banketstaaf. Wat een rot school

Niet zo onaardig... Hij mocht al eerder naar huis op zijn verjaardag, is eerder geopereerd en het is ook nog geslaagd.
Jammer dan dat je een dag langer moet wachten, zullen ze echt niet met opzet doen.
Als hij thuis was geweest en er blijkt toch nog iets niet goed te zijn, dan is het ook niet goed....
Niet aanvallend bedoeld trouwens, snap de frustratie wel!

FE ik ga je ook even opzoeken! Ben wel benieuwd welke jurk er zo'n indruk heeft gemaakt. :+

Rijden ging weer fijn! Erg leuk als iets dat gisteren moeilijk ging, vandaag eigenlijk als vanzelf ging.
We hebben allebei een nachtje geslapen over hoe die travers nou moet, het kwartje is gevallen hoor!
Perfect is toch echt een ellende om te longeren!!! Als 2/3 jarige al en nu nog. Alleen maar galloperen...zucht...

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:32

Op zulke momenten ben je boos op iedereen Daan ;-) Denk daar Marijke er even doorheen zat.

maximiliano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:47

Ik zou precies hetzelfde gehad hebben! Je verheugd je er zo op!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:50

Ja begrijp de frustratie ook zeker, maar niet dat ze meneer de dokter binnenkort aanvliegt :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 19:56

MM, bedenk even hoe goed het afgelopen is, en laat je niet uit het veld slaan door zoiets als een dagje langer moeten blijven ( 2 nachtjes ipv 1). Als die "ouwe zeikerd" hem vandaag naar huis stuurt en morgen gaat het niet helemaal tof, dan was er ook commentaar geweest, dan maar liever een nachtje voor de zekerheid extra. Kop op, grote meid zijn, en soms lopen de dingen nu eenmaal niet zoals je ze graag zou willen. (einde preek....)

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 20:01

Grrrrrr rot Macbook, ik mis printscreen. :(

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 20:31

zo ben ook weer thuis. gewerkt van half 9 tot half 8. moest weer iemand precies om 7u komen en ook nog onder narcose om te hechten. was in de middag gebeurt kom dan eerder.
pony net de beentjes gewassen. morgen vroeg naar concours met haar (is al weer 2.5 jaar geleden) het is dan wel BB dressuur en springen maar wel leuk (veel hoger mag ze van mij toch niet meer springen)

marijke wel balen dat geert nog niet naar huis mag. Maar als alles maar goed is maakt dat dagje ook niks uit.
ik kijk eigenlijk bijna nooit op de knhs site.hou me winstp ook bij in me agenda. (zet het bij de wedstrijden neer + of natuurlijk -)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:25

Van mij mag je schelden hoor MM :(:) .

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:46

Hoi hoi :wave:

MM erg balen dat Geert nog niet naar huis mag. Maar wel erg fijn dat het goed verlopen is en dat waarschijnlijk alles op zijn plek zit.

FE een knuffel voor de hond

Caro ook een knuffel

Sann, balen van je school. Wat een gezeur daar bij jou. Welke school zit je?

Leli, erg leuke foto's. Vind Giga wel een lekkerding hoor!

FE ik ga je even opzoeken op FB, kan ik foto spotten!

Henny, zoek jou ook even op :)

Mootje, veel plezier op Cuba, en leuk van R op FB :)

Net terug van wedstrijd. Eerste geworden met 184 punten en in de tweede proef (denk ik) tweede met 185 punten.
Hij was erg braaf, en eigenlijk schoten alle paarden weg. Schoten de hele bak door dus dat schoot niet op. Zelfs Dakar liep wat te kijken, maar na twee keer erlangs met beetje meer binnenstelling deed hij niets meer.

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 21:50

Wat balen Marijke! Maar idd wat de anderen ook al zeggen, de dokter zal heb echt niet in het ziekenhuis houden om jullie te pesten en tegenwoordig gaan mensen zo snel al weer naar huis dat het echt niet voor niks zou zijn.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:09

Marijke: balen zeg.. Misschien is het eerder wel slordiger van de verpleegsters dat ze zeggen dat hij naar huis mag, terwijl zij het laatste woord niet hebben..
Suikermeisje: proficiat met je prijzen!
Evelien: das balen, printscreen kun je echt niet missen!
FE: pas op, straks raak je nog verslaafd aan jurkjes ;).
Sann: dat is echt een nare actie! Kun je idd geen bericht krijgen dat je vast mag gaan werken zonder diploma? (maar dan moet je zeker wel alles afgerond hebben...)
Mirthe: leuke foto's van Challenge. Hij ziet er meteen al een stuk beter uit als in de advertentie foto's.

Mijn eerste weekje in Horst zit er alweer op. Was erg leuk, heb al veel mogen doen. Fijne is dat je ook serieus genomen wordt en er ook vertrouwen is in je kunnen ;). Vanaf volgende week ga ik zelf spreekuren draaien en wat operaties doen, leuk!
Morgen heb ik trouwens weer wedstrijd, ik ben benieuwd. Paardlief liep gister iig weer goed te sjouwen <3 .

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:18

Succes morgen, Floor! Komt vast goed :)
Sm, jij en Dakar gaan hard! Gefeliciteerd
Mendy, jij bent je ponytijd toch ook allang ontgroeid? Je bent twee koppen groter dan ik :D
Wel een lange dag op je werk zeg!

Haha, merk toch dat ik wat stressig ben na vorige keer het paspoort te zijn vergeten :') bedenk me telkens.... Heb ik dit wel, heb ik dat wel :')

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:22

Zo, hier is het weer rustig op stal, het was wel weer even wennen voor allemaal, dat "de zwarte" weer thuis is, en dat ging met het nodige lawaai, waar de nieuwkomer lekker aan meehielp, maar nu is het rustig. Morgen mag hij aan de longe, even kijken hoe of wat, passend zadel zoeken "in het magazijn", en dan maar zien of we hem knap aan de loop kunnen houden.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:22

Jij ook veel plezier op vakantie trouwens, was ik helemaal vergeten te zeggen!!! Ik was alleen vergeten naar welk zonnig oord je ging? Cuba?

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:25

Klopt Floor!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:31

Veel plezier Mo!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:32

Fijn dat het goed gaat Texelse.
Mootje: heb je een lijstje met de belangrijkste dingen? Misschien helpt dat tegen de stress.

Pfff, ben net toch door m'n enkel gegaan...... niet leuk %) . Ik had Giga met wat vliegenspray ingespoten en daarna wilde ik haar stalmaatje pakken en om ze nog even buiten te zetten, maar die was een beetje hyper doordat ze het sprayen gehoord/gezien had. Ze is altijd al wat moeilijk met halster omdoen, maar nu deed ze extra ingewikkeld en ging ze rondjes draaien. Op een gegeven moment floept ze de stal uit zonder halster en dat is dus niet echt de bedoeling: ik als een speer er langs en gooi het halster voor haar voeten, gevolg: zij draait zich weer om dus dat was mooi, maar ik verstap me echt gigantisch en kan nu dus bijna niet meer op m'n voet staan............ Ben maar meteen aan de traumeel-druppels, hopelijk werken die. Vooralsnog is het een gloeiende klomp daar onder aan m'n been.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:33

oei Lelie, geen enkelbanden beschadigd?

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:35

mootje ja jammer genoeg wel. maar pony doet mee met een lesklantje van me
maar succes met al je spullen inpakken en nu niks vergeten he ;)
leliaardje succes met je enkel. hopelijk valt het mee
floor leuk dat je zelf spreekuren gaat draaien en operaties :D zou wel spannend zijn denk ik.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 22:38

Mootje: als je zo'n hete nachten gaat krijgen komt het vast goed ;). http://www.youtube.com/watch?v=Sb1G2JlrDF8
Leliaardje: autsj!
xxitsmexx: het zal vast nog niet vanzelf gaan nee, maar ik kan wel een stootje hebben ;).