Ik ga ook naar Norg, omdat ik dan het weekend zou logeren bij een vriendin weer in het Haantje, maar nu ga ik waarschijnlijk demo's geven op Horse Event Deurne vrijdag en zaterdag, dus weekendje weg word het misschien niet, maar Norg staat wel.
Ja, het gaat zo lekker. Ook met trainen en bij Rob train ik al op L en M hindernissen en ook technische lijntjes zijn geen enkel probleem. Rob vind ons nu al klaar voor het L. Dan blijven we niet te lang hangen in de B natuurlijk. Castenray was ook echt te makkelijk
Jammer Bianca. Ermelo it is! Moet ik wel foutloze cross rijden zondag, maar daar ga ik wel van uit! Sarah, ik ben stikjaloers op jouw mooie stallen aan huis Zo hebben we allemaal wel wat
Haha dat is zo Kris! Gras is aan de overkant altijd groener haha!
suikermeisje
Geplaatst: 21-06-12 16:45
Evony schreef:
Vind het zo jammer dat Rob hier zover vandaan zit Zou best wat gerichter cross trainingen willen volgen.
Denk dat ik op een jaar miss 5 crosstrainingen rij
Ik rij ook niet veel crosstrainingen, heb er dit jaar tot nu toe 2 gereden en 2 crossen gereden. Heb nog nooit een privecrosstraining gehad. En dan dinsdag een crosstraining en 7juli Renswoude. Dus we zullen zien.
Welke kleur heeft L ook al weer ?
Kris
Geplaatst: 21-06-12 16:48
B pony's: geel L pony's / B paarden: groen M pony's / L paarden: blauw Z pony's / M paarden: rood Z paarden: zwart
Ik heb dit jaar nog helemaal geen cross training gedaan en vorig jaar alleen een week bij Alice geweest.
sanurie
Geplaatst: 21-06-12 17:02
Ik ga ook naar het L. Maar dat duurt nog wel even. Ik ga in Barchem starten. Heel misschien daarvoor nog 1 maar denk het niet. Insprong het water in is voor ons geen probleem, in Ermelo sprong hij zonder te kijken over de boot het water in toen ik laatst daar ging trainen. Hij pakt eigenlijk alles erg goed aan en train al op dik L niveau. Dus kan niet wachten tot eind oktober is
Joki
Geplaatst: 21-06-12 17:08
Ik ben ook zo iemand die 1x per maand prive bij Rob rijdt
L houd ik me voorlopig nog ver van, eerst geen angst meer bij Ferrose. Mocht het heel goed gaan misschien de laatste 2 crossen maar daar moet ik nog hard over denken. Van Rob mag ik ook absoluut niet te snel overgaan juist omdat Ferrose zich zo kan afsluiten uit angst