[SGW] [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xxitsmexx

Re: [hk] SGW deel 17: Zon of regen, SGW'ers kom je overal tegen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 18:58

als ik alternatief wil roep ik het ook altijd. en kleine moeite toch?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:03

xxitsmexx schreef:
als ik alternatief wil roep ik het ook altijd. en kleine moeite toch?

En wel zo duidelijk voor de hindernisrechters. :j

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:05

Sultank schreef:
Goedenavond bijna!
Net terug uit Bathmen. Heel fijn weer gereden!
Dressuur 180, springen foutloos en in de cross een stop op de hindernis in het water. Opnieuw aangereden, want hij vond hem doodeng en toen heel fijn er over heen!
Nog Sann en Evony gezien en nu alles bij lezen van 4 dagen.

Hah! Ik wist het niet zeker maar dacht het al :o

Hier ook een super seizoens afsluiter, dressuur ging goed, iets wat braaf maar wel fijn verder 191 punten :)
Springen zat ik wat te prutsen maar gelukkig heb ik een stoere cross pony (uuh paard) was foutloos!
En in de cross ook foutloos, ze kwam erg terug op h3 maar op zn alice; tenen naar buiten sporen er in en gaan met die banaan :+ en ging dan ook super net als de rest van de cross!

Zo staat de teller alweer op L+7 nu beat lekker aftrainen en nog wat dressuren en springen en dan van de winter nog even helemaal vrij om haar in januari/februari weer op te pakken.
Hoop volgend jaar nog meer ervaring in het L op te doen en wat snelheid er bij in te krijgen :D

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:32

Oh, heb net eerste deel van het filmpje van Hickstead gekeken: wat afschuwelijk. Heb het nadat amazone (geloof ik?) afgestapt is, weggedrukt. Werd er echt helemaal niet goed van, terwijl ik toch wel wat gewend ben. Maar dat je dit zo kan overkomen, komt me nu even iets te hard op m'n dak |( . Zit gewoon te janken, terwijl ik het paard helemaal niet ken.

Verder topdag in Bathmen gehad. Ben helemaal superblij met Gieg en Laurie. Alles ging super, alleen cross (iets) te langzaam: mooie 4e prijs.
Ik ga zo uitgebreid bijlezen en verslag maken, maar moest even Hickstead van me afschrijven :o .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:36

Gefeliciteerd met je wp Joki!
Ohh, ben in de haast vandaag helemaal vergeten te vragen hoe het bij jou ging Marijke. Sorry. Y;( Maar top van je wp in de 1e proef, jammer dat het in de 2e proef niet overeenkomt.
Had je al even gesproken, jammer van Zoef Mendy. Maar hindernis 3 was ook een rot hindernis zo richting die muur.
Lekker Snoek dat je dagje vrij hebt!!
Fijn dat het met Sofie lekker gaat Kim, druk maar gezellige week gehad dus. :)
Ben benieuwd naar de foto’s Noor!
Volgende keer weer knallen in het Z dus Sussie, super van je wp met Weltsieger.
Je hebt het scheren overleefd dus Danielle. ;)
Hickstead dood? :oo Krijg gewoon tranen in mijn ogen van dat filmpje, verschrikkelijk…. Lijkt alleen geen hartaanval zo als hij spartelt. Wat verschrikkelijk zeg, ben er helemaal naar van..
Had je gezien bij de waterbak Evie, wat heb jij een super braaf paard dat hij zo door ging daar...
Super gedaan Sarah en Stephanie. :D

Hier ook super tevreden terug uit Bathmen. Vorig jaar rond deze tijd echt niet gedacht dat ik er nu zo voor zou staan…
Dressuur ging eindelijk eens goed. Was zo blij met mijn proefje, dacht dat moet nu wel dik boven de 190 zijn. Heb normaal altijd rond de 190 met een flutproefje. Rara… 176 punten. Viel wel even tegen dus. Stond vrij onderaan, dus dacht al dan hoef ik het voor plaatsing niet meer te doen. Springen had ik een beetje ruzie met What, maar wel foutloos. Cross ook foutloos en paar seconden buiten de tijd. Zoo heerlijk gecrossd, nog wel paar keer keihard pas op/ aan de kant moeten roepen. Sommigen mensen snappen het echt niet dat je aan de kant moet als er een paard aan komt. ;) Uiteindelijk nog opgeklommen naar een 8e plek.
Teller staat nu op L+10, mag gewoon M starten! Super gaaf, al denk ik dat ik dat nog niet doe. :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:36

Zeus heeft trouwens een nieuw grapje bedacht :) :j
Wij hebben de nieuwe wei rondom afgerasterd met lint en houten weidepalen, daar hebben we 2 lijntjes tussen gespannen met witte plastic palen zodat er 3 weides ontstaan :j
Nu is mijn grote apekop dus tot de ontdekking gekomen dat als je de weidepaal in je mond neemt, je daaraan begint te beuken, hij er uit komt, daarna laat hij hem los, hij ligt dan plat en hij dan zn buurman beter kan plagen.... kan ie beter bij het halster van ludger komen 8)7 _-:(

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:38

Sussie, nette punten met W!
Marijke, mooie punten je eerste proef :j
Snoek, 8 uur is toch geen uitslapen? Ik was zowel zaterdag als z+ndag 12 uur wakker :o
Kim, leuk van je stage! Fijn dat sofietje er nogsteeds zo'n zin in heeft :)
Noor heeft een bed uitgezocht!
Wat sneu van Hickstead :oo
Ik riep ook altijd ver van te voren 'alternatief'!

Hier twee dagen lang vol gerommeld in huis. Huis is van binnen en buiten weer helemaal spik en span, auto is gewassen, alle was ligt weer gestreken in de kast en de boodschaPpen zijn net gedaan....

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:48

@ MM top van je wp! 2e proef komt vanzelf. Grappige actie met de paaltjes
@ Sannn top gereden @ bathmen
@ Evony nu alleen nog wat gas erop..verder super gereden. Ik zat duidelijk in de verkeerde dressuurring.

Ik was vandaag zo moe in Bathmen dat ik tussen de bedrijven door even een half uurtje heb geslapen. Ik was de hele dag misselijk van vermoeidheid en zat te rillen van de kou. Heb de cross gereden met hemdje, dressuurblouse, trui en bp en nog zat ik met losrijden te rillen. Gelukkig was ik na de cross weer warm :D .

Wat heftig van Hickstead. Een legende |(

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:50

Ik ben ook helemaal naar van dat filmpje van hickstead. ;(

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:53

Gatsie Caro, niet ziek worden!

Filmpje van de waterbak in mijn nieuwe set. :D Weet alleen niet of ik het wel zo mooi vind... :o
http://www.youtube.com/watch?v=mcyxn6U0zCg
Die tik op zijn reet kreeg hij omdat hij elke keer in draf door het water wil, terwijl dat echt op dit moment niet meer hoeft. Hij luisterde niet naar mijn been, dus vandaar die mep. ;)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 06-11-11 20:04, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:56

@ Sannn ik word niet zelf ziek. Dit is puur oververmoeidheid helaas. Moet even serieus gaan bijslapen en dan ben ik er als het goed is weer.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 19:59

Klinkt niet fijn Caro, hopelijk kan je dan even lekker bijslapen de komende tijd. :(:)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 20:10

ziet er goed uit sannn. je ziet what toch wel iets terug komen op hindernis voor het water.. leuke set
verder zie ik nog wat goede verslagen voorbij komen

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:18

Ziet er goed uit sann! Vind je set wel mooi :D (kom maar hier anders <<) )
Caro: idd , zal haar eens even binnenste buiten keren om dat knopje te zoeken :D
Marijke: leuk he paarden haha

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:26

Wat een verhaal van hickstead :(

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:30

Lees goede verhalen uit Bathmen!

Ja he Corien, ben er helemaal stil van.......

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:35

Ja echt ziek heb dat dus ook 1 x mee gemaakt in nieuwe wetering met een Z parcour echt zo vreselijk!

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:45

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:49

bah ik heb elke keer tranen over mn wangen stromen bij alle filmpjes van Hickstead!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:51

Had Hickstead zo graag zien schitteren in Londen. Echt verschrikkelijk zeg.... Ben wel heel benieuwd wat de sectie uitwijst eerlijk gezegd.
Een heel mooi filmpje Eef. :

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 20:56

:wave:

Wel bijgelezen, maar niets onthouden. Mijn hoofd is echt een zeef na vorige week en al dat gedoe met Zetje.

Lees een aantal fijne verslagen in Bathmen en ook wat mindere.... H3 was toch wel een scherprechtertje voor sommigen?

@ Sann: wat is er mis met je set? Ik vind hem eigenlijk wel leuk!

@ Caro: wel goed op jezelf passen he. Voor je het weet zit je nog veel langer aan die vermoeidheid vast.

En van Hickstead is echt verschrikkelijk :\ Dat filmpje is echt naar! Dat gespartel en die ogen... echt gestorven in het harnas, maar veel te vroeg -O-

Gister nog op concours geweest met Avi. Ik had helemaal geen zin en ben veeel te laat weggegaan van huis :o Losrijden ging voor geen meter, ze was met alles bezig behalve met mij. In de ring teveel spanning en hulpen kwamen niet lekker door. Krijg ik mijn punten: 198 en 207 :oo Twee keer een 1e prijs en de 2e proef 12 punten meer dan de nummer 2 :? Laat mij maar vaker prut proeven rijden :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:03

muts_marijke schreef:
bah ik heb elke keer tranen over mn wangen stromen bij alle filmpjes van Hickstead!

Ik zit hier ook echt met een brok in mijn keel. Het was echt zo'n paard waar je elke keer weer kippenvel van kreeg als je hem zag springen, zo goed!

Sann, vond het ook een erg mooi filmpje.
Rowo, gefeliciteerd met je mooie punten! Zo prut zul je dan wel niet gereden hebben. :P

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:06

Huilen hoef ik niet van dat filmpje, maar t is wel echt zo naar om te zien. Je zult je paard daar maar zien sterven terwijl je net je rondje hebt gereden :\ Zoiets wil toch niemand mee maken?

@ Evelien: de rest was blijkbaar nog veel minder. Waar ik 207 had waren er zelfs 2 die de 150 punten niet eens haalden :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:09

@ rowo mooie punten.

Ik hoef ook niet te huilen maar dit is denk ik je grootste nachtmerrie.

Ik heb eindelijk een leuke waterbakfoto *\o/* !! Oren van mijn paard staan weer strak naar voren

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 21:13

Ik zag hem Caro, leuke foto!

Heb ook een brok in mijn keel, Hickstead is echt zo'n once in a lifetime paard. Zo'n paard vind je nooit meer..