[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Annetje

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:50

MM klinkt inderdaad als een lastig paard! Maar lijkt me een leuke uitdaging als je die aankunt.

Ik vind met zijn twee, of alleen, ook het fijnste qua les. Niet alleen met de crosstraining, maar ook met de andere lessen. In een groep krijg je toch minder aandacht en is het voor een instructeur lastiger (en soms zelfs onmogelijk) om ergens echt diep op in te gaan. Met een privéles van mijn dressuurjuf leer ik bv echt ontzettend veel, elke keer weer. Terwijl ik soms ook in haar groepsles (manege dan wel) gereden heb en dan blijft het wat oppervalkkiger omdat ze toch ook nog 7 anderen aandacht moet geven.

Haha Snoek heeft genoeg mensen die met haar mee willen! Ik ga kijken of mijn chauffeur nog een keertje door de weeks kan, of misschien een keer in het weekend. Ik neem alleen aan dat Rob nu niet meer in het weekend kan, die zal vast overal aan het lesgeven of cross kijken zijn.
Ik heb de filmpjes op de pc staan. Mijn val ziet er echt suf uit :P Dat had ik handig uit moeten kunnen zitten. Haha. Ik zal eens wat filmpjes uploaden. Kunnen jullie ook zien hoe goed Vies en Vorstin zich gedragen hebben.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:51

hahahaha Shanoek, nu alles bij elkaar staan er 9 op stal, daar komt die van Geert nog bij dus das 10. Nu hebben we een sport stal , straks een paardenrusthuis hahaha

Maar wat zouden we moeten verkopen, Ludger die nu tegen zijn pensioen aan hikt maar die Geert als rot knol heeft gekocht, gecorrigeert heeft en samen 1 * wedstrijden hebben gereden.
Ula die is niet te verkopen die is veel te moeilijk en dan eindigd ze als rookvlees, --- daarbij doet ze het nu met Geert heel goed.
Zeus is mijn vriendje en die is veel te lief leuk en fijn om te verkopen.
Pension paard heb ik geen werk mee
En zigo gaat in september misschien weer naar zijn eigen huis --- hoop het niet maar toch. ;)
Die sh*tlanders die mogen van mij direct morgen opgehaald worden... of nee ik wil ze zelfs wel brengen. Dat vind ik zulke eigenwijze apen.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:54

hihihi hier meer the mentalist verslaafden zo te lezen :Y)

10 op stal? Jeetje wij 4 vind ik meer dan genoeg :Y)

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:55

ik vind groepsles fijner dan prive les, ik hou er niet van als ik constant op de vingers wordt gekeken!

mm, shetlanders horen ook eigenwijs te zijn anders heb je geen echte :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:56

Ik vind privelessen juist heel fijn! Heb 1 keer in de 2 weken priveles dressuur, van echt een TOP instructrice. En elke week springles.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:58

Shetlanders; hooivork in de kont, dan heb je een reuze borrel hapje.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:58

heb tot nu toe elke week dressuurles (ene week bay en andere week ol)
springles en crossles kan ik pas weer gaan volgen als ik een auto heb. Of 's avonds als pa thuis is.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:59

hahaha ik vind het jammer dat ze een stal in gebruik hebben hahaha BVW. Ja 10 is wel een beetje uit de hand gelopen maar het kan prima, ruimte zat. En schoonvaders helpt mee wanneer wij moeten werken en die begint het ook leuk te vinden.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:59

Niet alle shetten zijn stom! :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:00

Nee das waar Lautje maar deze zijn uber stom! hahaha.

mistid

Nee princes Elisabeth niet :))

bvw

wij hebben op dit moment 10 stallen en er staan maar 7 paarden en die slapen ook allemaal alweer buiten!

niet alle shetten zijn stom, maar wel eigenwijs!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:01

Snoekiej schreef:
Ja, wilde net wat gaan typen in het topic. Snap je het nu wel of nog niet? Hoelang heb je gemist? Hij was echt steengoed!

Ik zette de tv aan toen Jane en Hightower het kantoor uit wouden lopen zeg maar. Vanaf toen, maar het heeft wat met Red John te maken dus? Zit er een handlanger van Red John bij de CBI? :oo Heb best veel gemist denk ik, jammer!

Ik heb om de 2 weken springles en nu ook ongeveer om de 2 weken crossles. Moet nodig op zoek naar dressuurles, maar vind slecht wat.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:01

Wij hebben 18 stallen hier volgens mij en nog een bouwpakket :Y)

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:03

Ik vind shetten echt geweldig :D Sowieso zijn al die kleine onderdeurtjes helemaal leuk!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:03

Heb je alles dag en nacht buiten BVW? Das wel makkelijk. Hier gaat alles naar buiten tegen 11.00 en naar binnen tegen 19.00. Staan allemaal 2 aan 2 buiten in de wei.

Deze zijn wel stom. Vallen altijd mijn honden aan, breken uit, laten zich niet pakken en lopen altijd de andere kant op als je ze aan touw hebt om ze naar de wei te brengen..

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:05

wij hebben hier 5 stallen een 1 ministalletje (nouja mini iets kleiner dan de andere maar dan een hele lage voorkant) dus 4 paarden 1 pony en 2 minishetjes (die staan samen)
vind het meer dan genoeg. of het moet je werk zijn anders heb je daar helemaal geen tijd voor

shetties hier zijn super lief maar inderdaad wel super eigenwijs.
zijn ook al 19 en 16 jaartjes.
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 07-04-11 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:06

alles staan nu weer dag en nacht buiten, wiso en helvetia komen alleen 2x pd binnen om brokjes te eten en frits eet in de bak! De rest krijgt geen brokjes meer, maar die doen ook niks.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:10

Sannnn schreef:
Snoekiej schreef:
Ja, wilde net wat gaan typen in het topic. Snap je het nu wel of nog niet? Hoelang heb je gemist? Hij was echt steengoed!

Ik zette de tv aan toen Jane en Hightower het kantoor uit wouden lopen zeg maar. Vanaf toen, maar het heeft wat met Red John te maken dus? Zit er een handlanger van Red John bij de CBI? :oo Heb best veel gemist denk ik, jammer!

Ik heb om de 2 weken springles en nu ook ongeveer om de 2 weken crossles. Moet nodig op zoek naar dressuurles, maar vind slecht wat.

Pas net op het einde? Of in het begin (want dat was het echte begin :P) De aflevering begon met dat het hele team naar boven rende om de 'verdachte' te pakken. Jane is door de verdachte gegijzeld, en dan gaat de deur open en is het Hightower. Daarna gaat het naar een 36-uur daarvoor :P Er was een archeoloog/kunsthandelaar die ook wapens handelde naar Colombia vermoord door messteken. LaRoche zit Hightower op te fokken omdat hij beweert dat ze een affair had met een van de slachtoffers van de politieseriemoordenaar(diegene die in brand was gestoken in het CBI). Ze heeft dus een motief om die politieseriemoordernaar te vermoorden. Dan blijkt dat er een link is tussen de politieseriemoordenaar en de archeoloog, de archeoloog heeft een van de wapens voor de politieseriemoordenaar geleverd. De moordenaar van de een moet dus ook die van de ander zijn, Hightower dus. Jane belt haar en lokt haar naar boven, en zet haar onder schot met de vraag of ze het gedaan heeft. Hij keek echt heel maniakaal. Komt doordat de moordenaar banden moet hebben met Red John. Ze zegt dat ze zich in de nesten heeft gewerkt, maar het niet gedaan heeft. Dan komt de rest van het team dus naarboven, en de rest heb je gezien. Wat ik heel raar vond was dat met die fles whisky, hoe wist Jane dat en het leek wel een test? En wel heel toevallig dat die Bertram ineens met een gedicht van Blake aankomt (net als Red John toen hij Jane had gegijzeld) en dat LaRoche wist dat het Blake was. Een van de twee moet banden hebben met Red John, ik denk dat het Bertram is, maar LaRoche lijkt me ook cool (met zijn gekke hondje :P)
Ik houd er echt van om over te speculeren wie Red John is en hoe het zit :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:11

Lekker makkelijk joh. Ik had de paarden gister al om half 9 buiten ipv 11 uur maar kon het goed merken met het uitmesten. Er lag lang niet zoveel stront in als anders.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:11

die hond van laRoche, en ook die beeldjes :')

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:12

Evony schreef:
die hond van laRoche, en ook die beeldjes :')

Jahe := Kom er ook bij in dit topic trouwens: [ENT] The Mentalist (geen spoilers)
We moeten er een beetje leven in blazen, hij loopt nog niet zo :P

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:13

geloof ook niet dat wiso haar stal het zou over leven als ze tot 11 uur binnen moest staan....
Shanouk wat een verslag van de aflevering :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:13

dat scheelt zeker marijke. Ik probeer ze ook altijd zo vroeg mogelijk buiten te zetten.
vaak staan ze hier om half 10-10uur wel buiten naar binnen is in de winter eerder dan nu
maar rond 7uur staan ze toch al te ijsberen aan de poort dus gaan ze ook vaak wel naar binnen. in de winter staan ze om 4uur al.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:15

Hebben natuurlijk hier het geluk dat ze niet in groepen hoeven. Ze zijn het niet anders gewend dan pas rond 11 uur naar buiten te mogen. Ik voer ook pas tegen half 9 9 uur, dan wil ik toch wel dat ze al het hooi ophebben voor ze naar buiten mogen. Dan ben je zo ander half uur verder. Maar iedereen doet het op zijn manier. Das ook helemaal goed. Vind wel leuk om te zien hoe een ander het doet