Ik kan vnvd pas na 9 uur terecht in de manege, maar dan kan k ook iig droog rijden.
@ Jeroen: je kan mooi makkelijk blijven banketstaaf, maar het kind uitpoepen en borstvoeding geven hoef je iig niet En ondertussen piepen jullie al als je een poepluier moet verschonen
Van borstvoeding geven val je wel weer af, das dan wel een voordeel
Bij ons is de binnenbak tussen 19 en 20 uur vrij, dus dan maar even rijden. T zn tanden zijn nagekeken, was allemaal goed. Toch altijd fijn om te weten. Bari niet gedaan, die houdt niet zo van DA's, TA's en hoefsmeden.
Ik zal de tandarts binnenkort ook weer bellen . Zal even een oproepje plaatsen op stal wie er nog meer wil . Ik hoop dat de bak goed genoeg is om te rijden, regen geef ik niet zoveel om (er zijn grenzen natuurlijk), maar heb eigenlijk geen zin om naar de binnenbak te gaan. Morgen ook al voor les en misschien zaterdag ook weer.... .
Hoi allemaal, Sorry dat ik zomaar weer kom binnenvallen zonder bij te lezen.... Heb te veel dingen aan mijn hoofd gehad de afgelopen tijd om echt goed meet te kunnen lezen en meet te praten.
Even een vraagje, Helaas met ik mijn drachtige fokmerrie verkopen. Weet een van jullie misschien iemand die op zoek is naar een goede fokmerie? Het gaat om een Keur Sport merrie die momenteel drachtig is van Lord Z. (niagara op mijn website) Ook haar veulen van afgelopen jaar moet ik verkopen dus als jullie nog een toekomstige topper willen hebben..... (trouwens bijna alle paarden op mijn site zijn vanaf nu te koop, dus als je interesse hebt in een van de paarden of meer informatie wilt weten stuur me dan gerust een PB of een mailtje)
_Noor
Geplaatst: 13-01-11 16:10
Billy: kl*tesituatie.... Ik hou mijn oren open!
Sannnn
Geplaatst: 13-01-11 16:27
Ik weet op dit moment niemand Billy, maar ik hou mijn ogen en oren open. Sterkte iig.
Heb net ook in de regen gelongeerd. Hoefsmid is nu bezig dus Vero krijgt weer nieuwe schoenen. Longeren ging best, morgen hopelijk het bos in! Dan 's avonds clinic van Hamminga en Rob Ehrens in Ermelo en dan zaterdag op wintersport!
bianca1980
Geplaatst: 13-01-11 16:30
@ Billy wat vervelend allemaal, helaas kan ik maar 1 paard betalen, maar je hebt er wel naar mijn smaak op je website staan, maar daar schiet jij nu niks mee op.
Ik vind kinderen nemen ook onder het mom van anders ben ik later misschien alleen eigenlijk niet echt een reden, zoals andere ook zeggen dat heb je zelf in de hand en helaas heb ik in een pulletje geleefd dat ook je kinderen als ze ouder worden in problemen komen met ouders en dan is er ook geen contact meer. Ik zou er niet aan willen denken ooit nog contact te willen met mijn moeder, dat is al sinds mijn 16e definitief zo (was net 14 dat ik al uit huis was) Mijn vader leeft al 13 jaar niet meer, dus ik heb niet echt het geluk gehad van fijn gezinnetje en zo. Vrienden zijn voor mij nu juist heel belangrijk, omdat ik ook met de hele familie van beide kanten geen contact heb. Maar heb niet het idee dat ik er slechter van geworden ben hoor... eerder beter sinds ik alle contacten verbrak.
Zo en weer binnen. Stallen schoon, paarden voorzien van wortels , veel tuig schoongemaakt en Jeroen zijn hoofdstellen liggen nu in de zonnebloemolie te weken.. Billy: Ik weet zo niemand, maar mocht ik wat weten...
Billy, wat ontzettend vervelend zeg! Ik zal eens rondkijken voor je, wij hebben er zelf ook al te veel.
overigens hebben we net afgesproken dat je je niet hoeft te verontschuldigen als je niet hebt bijgelezen, voorstel van Sim dat zeer positief is ontvangen.
Billy: wat kl*te dat je al je paarden te koop hebt staan! Ik weet zo snel niemand die op zoek is naar een goede fokmerrie, veulen of sportpaard. Maar ik hou mijn oren open! Bianca: dat is ook echt geen leuke situatie. Met momenten zul je daar best wel van balen, maar waarschijnlijk ben je nu stukken gelukkiger. BV: fanatiek aan het tuigpoetsen!
Mijn poging tot longeren is vroegtijdig gestrand. De gehele bak staat nu onder water. Zelfs onze hoge wei is nu gewoon één grote waterplas. Er was al veel regen gevallen de afgelopen dagen, maar dat kon de bodem nog wel aan. Maar de bijna 40mm die er vandaag bijgevallen is heeft er voor gezorgd dat nu alles onder water staat. Zelfs mijn opa zei dat hij dit nog nooit heeft meegemaakt. Nu maar hopen dat al dat water weer weg is voordat het weer gaat vriezen.
Ja zeggen ze he Sussie. Maar eerst maar eens zien wat er van komt. En als het tot die tijd maar niet meer zoveel regent dan kan het iig nog weer wegtrekken.
Evelien: Ga jij je nog inschrijven voor de instructieweken? Ik heb net een mail gekregen met mensen die zich hadden ingeschreven voor week 2. Staan er nu 27 op...
Sannnn
Geplaatst: 13-01-11 17:30
Volgende week weer vriezen?
Er kunnen er toch 35 mee of niet BV? Wat krijg je tegenwoordig snel al een mail!