Arme Vief... Ik heb ook een agenda vol met schoolgebeuren staan... En ik heb vanaf zaterdag vakantie. Wil eigenlijk vóór mijn vakantie het af hebben.. Morgenavond dan maar
.. (Stel het steeds uit..)Die heerlijke buitenrit ging vanavond voor!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Morgenochtend even de verjaardag van mijn broertje vieren, naar Woll en dan snel naar Enschede voor een minor-gebeuren. Daarna denk plantjes kopen voor in onze tuin & een douche &plee-vergadering en moet vrijdag nog werken en ga 's avonds bbq'en met mijn huisgenootjes, dus dan zie ik ook nog niet heel veel gebeuren
Blegh... altijd net wat te weinig tijd

Gaat mooi druk worden.
Kan me voorstellen dat je dat eerst beter wil hebben. Het lijkt wel mooi, dat ze zo voorzichtig zijn, maar je hebt er alleen maar last van.
Maar was wel even leuk om weer een parcoursje te rijden!

Het went.
Je ziet inderdaad dat ze al behoorlijk moe is 

!
. 

. mooi dat je even hebt kunnen springen.
.

.
.

jenga_8 schreef:Hey Andrea,
Twizz is nog een beetje slungelig, maar met wat spier erop wordt het vast een beauty! WERK AAN DE WINKEL!!!
ik ben gek op vosjes!
Ik ben net ff bezig geweest met het maken van vriendschapskettingen. Ik was op vakantie naar Belize(http://jenga8.hyves.nl/album/36340839/Belize/fIs49yh_/) met een paar vriendinnen een andere vriendin opzoeken die daar woont (komt dit weekend definitief terug) Ik heb daar schelpjes geraapt en heb in de kleuren van onze bikini's de kettingen gemaakt. Zaterdag komt ze Anne (die vriendin) terug en geeft ik de kettingen. Ik ben beniuewd wat ze ervan vinden....