[SGW] [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:46

:(:) Arme Vief...
Ik heb ook een agenda vol met schoolgebeuren staan... En ik heb vanaf zaterdag vakantie. Wil eigenlijk vóór mijn vakantie het af hebben.. Morgenavond dan maar :o .. (Stel het steeds uit..)
Die heerlijke buitenrit ging vanavond voor!! :D

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 21:53

Haha ja jammer is dat he..
Ik moet het alleen voor het weekend af hebben :\ Morgenochtend even de verjaardag van mijn broertje vieren, naar Woll en dan snel naar Enschede voor een minor-gebeuren. Daarna denk plantjes kopen voor in onze tuin & een douche &plee-vergadering en moet vrijdag nog werken en ga 's avonds bbq'en met mijn huisgenootjes, dus dan zie ik ook nog niet heel veel gebeuren := Blegh... altijd net wat te weinig tijd :Y)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:01

Druk druk druk ;)
Had een dag maar meer uren :j , zou ons goed uitkomen!!

Ik ga nu toch maar slapen, zit een beetje in te kakken :o .

Slaap lekker :wave: en succes Vief ;)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:07

Jij hebt het echt druk Vief. Dat je het volhoud zeg.... Ik moet over 2 weken ook weer naar school om nog 1 vak te halen. En dat naast stage :Z Gaat mooi druk worden.

@ lotte: slaap lekker!

@ pb: wat een schatjes :+:

@ kim: groot gelijk dat je haar nog ff tijd geeft. Sofie heeft echt wel mega veel lucht zeg :oo Kan me voorstellen dat je dat eerst beter wil hebben. Het lijkt wel mooi, dat ze zo voorzichtig zijn, maar je hebt er alleen maar last van.

Ik ga ook slapen :wave:

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:17

@ Lotte : slaapwel!

ik heb vandaag hero & gerald gerede, allebei liepen ze wel fijn nageefelijk & netjes :)
maar ze liepen wel kort in hun draf... :(:) ? :S

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 22:26

Drukdruk dus Vief. Alvast gefeliciteerd met je broertje!

Vanavond was er ipv springles een oefenparcours. Ben er maar niet met Twizz heen gegaan omdat ze niet zoveel buiten heeft gelopen de afgelopen week en ik er ook een paar weken niet mee gesprongen heb. Leek me niet zo verstandig ;)
Maar ik ging even kijken bij een vriendin en bood aan om haar paard even los te rijden (paard rijd ik wel eens voor haar). Zegt ze, je mag ook wel even een parcoursje springen. Nou prima, ik een BB-parcours rijden terwijl dat paard M-springen is :Y) Maar was wel even leuk om weer een parcoursje te rijden!

Daarna Twizz nog even gereden, nouja, ik heb meer een rodeoles gehad. Hoofd naar beneden en even de energie kwijt. Maar na een kwartiertje was dat over en heb nog even lekker (in het donker) kunnen rijden :)

En dan nog de beloofde foto:
Afbeelding

Dit is na het rijden van haar allereerste dressuurproef ooit, je kan wel zien dat ze echt bekaf is.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 23:00

Rowo: Ach ja.. :o Het went.
Andrea: Leuk dat je toch nog een parcoursje hebt kunnen springen :D Je ziet inderdaad dat ze al behoorlijk moe is :(:)

Ik heb 2 van de 3 verslagen doorgelezen.. Beetje globaal, maar vond ze ook niet heel spannend :o
De laatste doe ik morgen wel en de vergelijkingen enzo ook. Vind het mooi geweest, vind er wel weer een gaatje voor ;)
Nu eerst nog even de jas voor mijn broertje inpakken.. Geen zin om dat morgen om half 7 nog te moeten doen.. Want het gaat een vroege verjaardag worden dit keer :z

kimdepim

Re: [HK]SGWayers in hart en nieren: gaan we ook in nr 11 vieren!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:13

Goeiemorgen :D!

Ik zal zo de bus pakken. Hoef eigenlijk pas half 2 te beginnen opschool, maar we moeten even dingen uitzoeken voor Thailand. Het schijnt allemaal weer anders te gaan. We kunnen ons inschrijven voor de modules (dus zelf de volgorde bepalen). Maar als je het 3e moduul naar Thailand wil schijnt het dat je daar alleen maar praktijk kunt lopen, ja dan zie ik nog niks van thailand. En als je het 4e moduul gaat krijg je engels (wat ik nu ook al heb) met chinees. En als je dat moduul in Ned doet krijg je duits. Misschien is het beter om mn duits te verbeteren dan chinees erbij te leren. Hoeveel kun je leren in 10 weken en wanneer gebruik je chinees??? Dusjaa.. Zit even in twijfel. Ik weet ook niet zeker meer hoe alles nu zit. Iedereen zegt wat anders. Dus we gaan zo even op onderzoek uit :P.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:27

Nou succes ermee Kim! Klinkt inderdaad nogal verwarrend %)
Wij konden op de Middelbare school ook een halfjaar Chinees volgen. Was best grappig om wat vriendinnetjes te horen praten, maar had niet het idee dat ze heel veel verder kwamen dan wat standaardzinnetjes.. Is echt heel lastig.

Het hele zooitje was al om kwart over 7 het land in gegaan. Dacht ik even mooi op tijd te zijn om half 8.... ^)
Gelukkig is Woll een voorbeeldige patiënt. Ondanks dat ze me met een spuit ziet aankomen blijft ze keurig los staan. Spuitje erin, appeltje doe ik in stukjes en daar druk ik de capsules in en binnen een minuut is het klusje dan al geklaard :D

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 08:33

Goedemorgen

Andrea: je kan idd wel zien dat ze moe is :D. mooi dat je even hebt kunnen springen.
Kim: lekker verwarrend idd. apart hoor.
vief: haha lekker vroeg idd, ach als ze zich gewoon laat pakken enz is er niks aan de hand :D.

Zal zo weer richting stage, en het is weer mooi weer vandaag :D

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:02

Goeiemorge..
Wat een gedoe Kim!
Veel plezier met de verjaardag Vief, gefeliciteerd met je broertje!
Ilse, succes op stage, we hebben er idd mooi weer bij vandaag :)

Zometeen komt de zadelmaker.. ben benieuwd. Zal nu alvast wat dingetjes voor school klaarmaken, hoef ik dat daarna niet overhaast te doen :P

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:02

Goede morgen :)

Kim chinees.. klinkt heftig ;)
Vief lekker dat ze zich zo laat pakken :)
LZ veel plezier op stage :)

Ik ga richting stal paardje ga ik lekker longeren :)

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:10

Mogge... ;)

Zo artsenvisite :wave:

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 09:19

goedemorgen :wave:

vanmiddag tot 3uur school daarna vakantie 8-)
maar ga nu maar verder met mijn engelswerkstuk :Y)

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:11

Goedemorgen! Heb even geen tijd om alles bij te lezen. Heb het nogal druk op het moment. Ponykamp komt steeds dichter bij en er moet nog een hoop gebeuren. Daarom ben ik vanochtend om 7 uur uit mijn bedje gegaan en Pancho gaan rijden. Zometeen om kwart over ga ik samen met iemand anders verder met de spelletjes en daarna de puzzelrit uitzetten in het bos. Vanavond lesgeven en daarna zal ik blij zijn als ik in mijn mandje lig denk ik!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 10:44

Klinkt idd druk Sussie! Maar wel leuke dingen allemaal :)

Zadel lag eigenlijk nog prima. Mocht nog iets stabieler liggen, ze heeft ter plekke nog wat bijgevuld. Heb ook nog even moeten rijden en ze vond dat hij al veel beter liep dan de vorige keer! Das toch altijd leuk om te horen *D

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:04

Zo, ik ben op school. Nu even op een paar vriendinnetjes wachten en dan die mensen die over thailand gaan maar even opzoeken :).

Vief: fijn dat woll zo lief bleef staan :D.

Rosalie: dat is wel leuk om te horen. Fijn ook dat je zadel nog goed lag.

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:36

:wave:

Ik heb net gezellig een gecombineerde lunch-ontbijt date gehad en ga eens even mijn tas pakken. Zo eens richting de uni.. 't is wel een beetje grijs saai weer hier :\

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:47

Goeiemorgen :wave:

Ik heb net al anderhalf uur geklommen 8-)

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 13:01

Hey Andrea,

Twizz is nog een beetje slungelig, maar met wat spier erop wordt het vast een beauty! WERK AAN DE WINKEL!!!
ik ben gek op vosjes!

Ik ben net ff bezig geweest met het maken van vriendschapskettingen. Ik was op vakantie naar Belize(http://jenga8.hyves.nl/album/36340839/Belize/fIs49yh_/) met een paar vriendinnen een andere vriendin opzoeken die daar woont (komt dit weekend definitief terug) Ik heb daar schelpjes geraapt en heb in de kleuren van onze bikini's de kettingen gemaakt. Zaterdag komt ze Anne (die vriendin) terug en geeft ik de kettingen. Ik ben beniuewd wat ze ervan vinden....

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 16:38

Goeiesmiddags!!!

Ben lekker druk vandaag, morgen hele dag naar de UT met onze stand op een chemie beurs. Ben benieuwd!!

Gister naar Ede geweest, crosstraining. Echt gaaf hoor, T deed het ook zo fijn!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 17:51

jenga_8 schreef:
Hey Andrea,

Twizz is nog een beetje slungelig, maar met wat spier erop wordt het vast een beauty! WERK AAN DE WINKEL!!!
ik ben gek op vosjes!

Ik ben net ff bezig geweest met het maken van vriendschapskettingen. Ik was op vakantie naar Belize(http://jenga8.hyves.nl/album/36340839/Belize/fIs49yh_/) met een paar vriendinnen een andere vriendin opzoeken die daar woont (komt dit weekend definitief terug) Ik heb daar schelpjes geraapt en heb in de kleuren van onze bikini's de kettingen gemaakt. Zaterdag komt ze Anne (die vriendin) terug en geeft ik de kettingen. Ik ben beniuewd wat ze ervan vinden....

Leuk zeg!

Ja ze heeft nog niet veel bespiering en ze mag nog wel wat aankomen. Maar ze heeft sowieso een ranke bouw, ik ben benieuwd wat er nog aan kan komen.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:15

Goede avond..

Ik meld me morgen weer.. vriendje is der dus lekker bank hangen :)

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-09 20:27

Goedenavond!
Vorstin liep vandaag ontzettend lekker, en was buiten ook heel erg braaf! Heb zelfs een galopje gemaakt!

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 20:48

goedenavond!
@ andrea: lijkt me een fijn paardje:)