Leuk profiel Andrea Ik kan helaas maar weinig bokken, we hebben geen internet meer thuis Is iets niet helemaal goed gegaan met het overstappen naar een andere provider.. Gisteren een uur aan de helpdesk gehangen maar ze namen maar niet op
Ben naar de giropractor geweest en klopte wel zown beetje wat ik dacht..Ik had een flinke klap op mn bekken/heupen gehad dus daar heeft ze vanalles aan gedaan.. En mn rug zat een wervel helemaal vast..Daar is ze ook mee bezig geweest en die deed wel heel erg zeer, was er even misselijk van.. Verder zat het in mn nek wel goed gelukkig..Dit keer was het vanaf mn schouders omlaag zeg maar.. Was ik zelf wel blij om want dat kan ik veel beter hebben.. Nu moet ik vandaag en morgen rustig aan doen en dan na het weekend kijken hoe het is..Als het dan nog niet goed voelt moet ik nog even terug komen..
Verder hele mooie foto Kimmie! Lekker koppie heeft emiel
Ik heb weer internet Mijn mama had eindelijk iemand aan de telefoon gekregen, zouden ze ons morgen terugbellen en ons een code geven zodat we ons konden aanmelden, lukt het nu al Vaag maar wel fijn
Leuke foto Lielle Waren er nog meer foto's van jou genomen, ik kan namelijk nog steeds niks openen op de PvO site
Heb trouwens nog wat cijfers terug gekregen: Jurk V&R: 7.5 Frans (lezen): 6.7 (Geen examenvak voor mij dus dat heb ik nu afgesloten, heerlijk nooit meer frans ) Filosofie: 6.4 Filosofie PO: 8 Duitsmondeling: 7 (nu definitief)
Tot nu toe allemaal hartstikke mooi
Ga nu zo even de foto's van Sam uploaden zijn erg leuk geworden
Je houding met afsprongen is nu een heel stuk verbeterd he Lielle? Mooie lijn in je lijf met je onderbenen iets naar voren. Je hebt die "tik na" in je rug nu zeker niet meer? Weet nog wel dat je daar een hele poos geleden eens iets over gevraagd hebt.