leuk al die oude foto's andrea!
lielle, ik ga voor je duimen voor een plek in de M in Ysselsteyn! (start je Pablo en Raimear anders allebei in de L daar?)
bokken op school? dat krijgen wij bij ons op school echt niet voor elkaar,

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmuts schreef:Gave foto's, met name de eerste!
andrea16 schreef:Haha bij ons ook, zo'n onzin! Komt er zo'n **** naar je toe en zegt dan: dit heeft niets met school te maken. Dan moet je et afsluiten en als het nog een keer gebeurd wordt je weggestuurd.
miss_jumpy schreef:leuke foto's andrea!! Die uit wassenaar doet me weer aan die goeie ouwe tijd denken toen ik als 10 -jarig meisje het hele weekend bij de waterbak mocht helpen door steeds de sporen weg te harken. Ik voelde me echt goed!! Dat was ook nog eens een gave cross daar!!
missmuts schreef:Wat fijn dat je er op deze manier met Lammert mee bezig bent geweest en weer wat verder bent gekomen! Klinkt redelijk logisch wat je schrijft (oorzaak, gevolg, oplossing), maar ik was er nooit op gekomen. Hopen dat het werkt/blijft werken!
andrea16 schreef:Ja ik ga ook maar weer eens aan de gang, heb nu al een flinke berg huiswerkHet kan vanavond ook niet want dan heb ik springles
Simmie schreef:Ja, ik heb echt veel aan hem met het springen. Hij heeft er zo'n goed oog voor waar het nou aan ligt als er iets fout gaat. Dat heb ik wel nodig op het ogenblik, want nu weet ik dat het in principe niet aan mij ligt.
missmuts schreef:Simmie schreef:Ja, ik heb echt veel aan hem met het springen. Hij heeft er zo'n goed oog voor waar het nou aan ligt als er iets fout gaat. Dat heb ik wel nodig op het ogenblik, want nu weet ik dat het in principe niet aan mij ligt.
ik zei het toch...![]()
missmuts schreef:Tuurlijk!!!! (was grapje joh, daar moet je niet op ingaan enzo)
pietpiraat schreef:mooie foto's Andrea! die van 1991 vind ik super stoer![]()
ben nog maar 2 dagen op school en heb nu al weer bakken met huiswerk dus ik ga er maar is aan beginnen.