Ja, alleen een zijlader en dan plek voor 3 paarden. Ze staan met hun hoofd naar de rijrichting en met zn drieen naast elkaar zeg maar. Daarvoor een poetsplaats waar je ook makkelijk kunt opzadelen enzo. Op deze manier kun je ook heel makkelijk in je eentje weg met meer paarden en meer dan 3 neem ik er toch nooit mee naar training of op cc.
Dat is idd ook mooi Lau! Ik vind de kleuren van de mini Mayfair ook mooi, en dan het lichte op het grote vlak en de stiping donkerder of andersom. Bij de tweede striping kan er dan eventueel nog een paars streepje tussen. Toch neig ik naar de eerste striping, vind de tweede wel vrij fijn voor een grote vrachtwagen. http://www.testdriven.co.uk/photos/57775-a-min.jpg
Eef, lichtbruin vind ik mooi voor een vrachtwagen. Anne, knap dat je het zonder rijbewijs kan. Ik zou dat echt niet kunnen, maar hier is ook niets aan OV. Marijke, succes vandaag!!
Ik heb gister een school ingeschreven, had net mail voor een afspraak. Zal straks even wat data doorgeven. Verder ben ik net wakker, wordt vandaag weer een saaie dag. Hopelijk mag ik straks nog even Beau trainen.
AntheaV
Geplaatst: 23-02-12 13:40
Welke school Mirthe?
Eef_Bam
Geplaatst: 23-02-12 13:49
Goedemiddag. MM: De duimen draaien hier ook. Evelien: Oh die kleuren van die mini vind ik echt heel erg mooi! Mirthe: Welke school?
Nou ik zal het hier ook maar vast mededelen, ik overweeg zeer serieus om te stoppen met mijn studie en volgend jaar een andere studie te gaan doen. Ik heb er al heel lang over nagedacht en stiekem eigenlijk mijn keuze al gemaakt, ben nu met alle mensen die dicht bij mij staan aan het overleggen over wat verstandig is en wat niet.
Ooh Evie wat vervelend! Je had er eerst zo'n zin aan!
Ik heb Johan Cruyff ingeschreven. Medewerker Marketing, Communicatie en Evenementenorganisatie Sport (mbo niveau 4). Omdat ik als het goed is nu wel slaag, kan ik het in 2 jaar doen, in plaats van 3. Alles schijnt daar bij elkaar in de klas te zitten, dus dan kom ik bij heel veel oude vriendinnen waar ik niet meer zoveel contact mee heb in de klas
zo weer een 4 pag bij lezen. gaat echt te hard hier
kris vervelend zeg nog weer een uitbraak. marijke succes mirthe heeft zich ingeschreven op school. evelien ik vind dat bruin toch wel heel mooi :d ben benieuwd naar je vw.
vanmorgen weer uurtje les gegeven. zit eindelijk vooruitgang in. is toch wel leuk als je dat ziet. morgen even naar divoza denk ik.
Dat is een moeilijke beslissing Eef. Sterkte! Evelien: wow, sjiek hoor zo'n eigen vrachtwagen . Ik dacht dat paarden fijner reizen met hun hoofd naar achteren? Oh, lijkt me echt geweldig om op pad te gaan met zo'n vrachtwagen . Leuke richting Mistid!
Eef_Bam
Geplaatst: 23-02-12 14:09
Mirthe: ik las het net op fb, leuke opleiding!
Ik studeer nu kunstmatige intelligentie, ik had voor deze studie gekozen omdat ik geïnteresseerd ben in de hersenen/intelligentie/cognitie/neurowetenschappen. Helaas blijkt deze studie toch veel meer gericht op computers en machine's, heb je veel minder keuzevrijheid dan ik aanvankelijk dacht en word het menselijk denken gereduceerd tot de wetten van de logica, iets waar ik het principieel niet mee eens ben omdat ik denk dat het veel complexer is dan dat. Ik ben nu dus iets aan het leren waar ik het niet me eens ben maar ook het doel een computer "die exact hetzelfde kan als een mens" geloof ik niet in, en zelfs al het mogelijk is, zie ik het nut er niet van in, laten we nu eerst maar eens goed begrijpen hoe de mens werkt en hoe we daar het meeste uit kunnen halen. Daarom overweeg ik over te stappen op psychologie, een stuk minder aantrekkelijk wbt carrierekansen maar wel precies waar ik geïnteresseerd in ben, bovendien wil ik graag verder in het onderzoek ipv op de arbeidsmarkt ben ik intussen achter .
wat een luxe probleem eef dat je moet nadenken over de kleur van de vrachtwagen! EB als je nergens mee eens bent lijkt het me niet zinvol om verder te gaan met die studie.
Gister op cc geweest met balkentrapper frits, word een beetje gek van hem. Gelukkig pakte wiso wel goed aan maar maakte ik twee foutjes
muts_marijke
Geplaatst: 23-02-12 14:42
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH alles goed!!!!! Onze ''kleine'' hummeltje heeft heeeeeeeeele lange benen!
Eef_Bam
Geplaatst: 23-02-12 14:45
Hij/Zij lijkt op zijn/haar paps en mams dus, Marijke !
@ Margreet jemig wat onbeschoft! Sta je ook mooi dom te kijken zeg! @ Evie joh wat een beslissing! Hopelijk kom je eruit! Als het niet wat voor je is, is stoppen soms beter! Klopt helemaal! Geert en ik hebben beide lange benen dus gelukkig past de kleine daar mooi bij
MM wat leuk! Weet je nu meteen al of het een jongetje/meisje wordt?
Ik had eigenlijk buitenritplannen voor vandaag en morgen, maar waarschijnlijk gooit de rhino-uitbraak roet in het eten. Straks even overleggen met de stalbaas, maar alle stallen in de omgeving hebben preventief de deuren gesloten om te zorgen dat er geen besmetting plaats kan vinden. Zou stom zijn als ik dan vrolijk langs die stallen kom rijden met mijn paard Ik kon het op internet niet echt duidelijk vinden, heeft iemand enig idee hoelang rhino besmettelijk is? Wanneer kunnen we weer op wedstrijd/buitenrit? Of niemand een idee?
mijn moeder zei zo'n 10 dagen incubatie tijd, maar omdat er steeds nieuwe gevallen optreden kan het wel even duren. Buitenrijden hoeft overigens geen gevaar te zijn. Het is van mens naar paard, als jij bijvoorbeeld bij een besmet paard bent geweest. Of in een kleine afgesloten ruimte (binnenbakken, stallen etc) Dan kan het via de lucht op een paar meter afstand. Maar met buitenritten elkaar passeren kan 't niet (stond op KNHS).
Ik heb het even gehad hier, zucht. En mijn kleine pown doet erg raar laatste tijd, nou begon ze super idioot te doen. Straks maar even kijken of ik tijd heb om te rijden dat ze der energie kwijt kan want dit is ook niets
Annetje
Geplaatst: 23-02-12 14:59
Dat lijkt mij wel krom hoor. Stel ik passeer een paard dat (onbewust) drager is en die briest net wanneer ik langs rijd, dan ademt mijn paard toch die bacterie in? 10 dagen incubatietijd is best lang nog trouwens.