[SGW] [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:46

@ noor nee geen alarm om. Uier is dik en gespannen. Drupje hars is ook weer weg. Merrie ziet er wel moe uit. Denk dat zij het zat is :D
Mijn vader heeft nachtdienst.
@ mistid knappe beau. lekker straks gaan starten
@ Texelse dat is naar nieuws
@ Bvw weer een strakke actie van de KNHS
@ margreet mooie hond
@ tg leuk stukje
@ evony mijn merrie ging in de L2 en M1 waardeloos achterwaarts. Als de rest goed gaat kun je het makkelijk ophalen.
@ lau Westerbork is wel heel gezellig...
@ Snoekiej fijn dat je crosstraining lekker ging.

Heb net ruin even gereden. Die staat nog steeds op de meewerkmodus. Zo ken ik hem weer *\o/* . Beeb zit nog in moeders buik..

Jetske

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 18:56

Karen, ik zag net iets wat erg goed bij je nieuwe setje zou passen (ook leuk voor het jouwe, Lau) :D
Afbeelding

Mooie cijfers Evie!
Fijn dat caap zo ontspannen was Eef!
Caro: fijn dat je paard meewerkte :D
Shanouk: Mooi dat het fijn ging! Was je bij Rob? Ik wil de 21e of 22e wel mee hoor :D O:) !
Lau: Jammer dat Lummen niet door gaat voor je, mooi dat je iig nog ergens kan crossen

Evony

Re: [HK] Bij de crossers in Deel 15,is geen orgaanvlees te zien!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:01

Mirthe: de aller eerste keer dat ik in vasse reed was met Sabine, en vooral de water combinatie was K*T. Je kwam over een oxer, je kwam neer en paard moest meteen het water inspringen (afsprong van 1 m) in het B. Sloeg helemaal nergens op. Allemaal ruiters die er nog in ronddreven :Y) Ook waren er nog wat andere dingen die ik niet fijn vond maar dat is al zo lang geleden hahaha. Zonata is snel verkocht zeg! Maar goed ze is dan ook ontzettend leuk, als ik het geld had wist ik het wel ;)
Lau: denk dat maat w'bork met 2 hoeven in zijn neus rond loopt ;) W'bork is leuk maar ook niet meer dan dat.
Evelien: veel plezier bij de 4 jarige morgen!
Anne: jammer van je val bij je training!
Marijke: Gefeliciteerd *\o/*
Dienke: heeft morgen denk ik ook wel spierpijn hahaha!
Caro: dat is zeker zo, maar vooral voor het M wil ik de oefeningen eigenlijk iig in de training al helemaal kloppend hebben. Op wedstrijd is het altijd anders. Ze ontbreekt ook nog wat draag kracht voor het M dus ik blijf nog iig tot augustus door hobbelen in het L. Ze moet nog 5 worden dus mag helemaal niet klagen :Y) Pfff beeb wacht volgens mij tot de zomer echt is door gebroken ;)

net Ruby lekker gereden, nieuw bit de KK Ultra van sprenger. Ze liep er fijn op, gooi mijn vorige (zo'n HH snafle ofzo) maar de verkoop in want heb verder alleen maar paarden met een klein bekkie.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:23

@ Annetje, de les was prima hoor, had absoluut geen 'last' van je. Als ik hogere dingen had moeten doen, had Rob me dat gewoon laten doen gok ik. Was prima om op deze hoogte te oefenen!
@ Caro, fijn dat de ruin zijn best deed!
@ Jetske, ik was bij Rob idd! Als je mee wil, wil ik wel graag :D Ben jij gewoon vrij dan?
@ Evony, fijn dat ie lekker ging op dit bitje!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:36

Ik heb rij altijd wel fijn in Vasse. Moet wel zeggen dat ik er tot nu toe altijd bij de top 5 ben geeindigd. Vond het wel goed dat die oxer dubbel eruit ging want zag dat even niet zitten met mijn stuiterbal

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:42

Vasse is niet mijn cross, is ook de enige cross waarin ik er een keer afgestuiterd ben :Y)

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 19:46

Snoek, ik zou evt die donderdag ook wel mee kunnen, mits het s´morgens is!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:57

marijke. super zeg wanneer komt hij naar jullie?
en er is goed getraind

pff heb flink pijn terwijl het niet eens zo hard ging vanmorgen. het is net of er bij de longen heel erg zeer doet. heel diep inademen doet het zeer en gewoon zeer veel druk. Nu maar even mijn wonderpotje erop gedaan en hopen dat het werkt met dit. Vanavond ook nog met ol gereden die deed het super alleen ik kon bijna niet doorzitten omdat het zeer deed. achja komt wel weer goed.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:57

Ga 21 april net naar de oefencross in Bidinghuizen, maar andere keer wil ik best Snoek! Top dat het zo lekker aanvoelde! :D
Au Annetje, hopelijk ben je morgen niet te beurs. Fijn ook dat het lekker ging!
Heb je al wat van de KNHS gehoord tientjeh?
Top zeg MM, foto? :D En wanneer komt hij?

Lag er net bijna af in het bos. Witte falabella is heeeel eng. :+

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 20:58

Ik sluit me even aan bij de bijlees actie van snoek!

Snoek ik wil ook wel een x naar rob!
Lau spannend met maat! :D
Eef succes bij de 4 jarige!
MM heeft er een nieuwe toper bij!
TG mooi stukje jammer dat je geen foto hebt van markelo!
Noor dat met de zwarte AJ heb ik idd ook past idg bij me nieuwe blauwe set en me bruine ;)

Ik heb danny gedaan nu op bed, morgen vroeg op morgen avond naar otterlo zaterdag de jacht bekijken met kids :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:00

pffff, weer is de dag om, en het seizoen komt met rasse schreden naderbij. Nog een week buffelen, en dan kan ik weer kalmer aan.

Fijn MM dat de nieuwe topper van Geert goed gekeurd is.
Verder heb ik alles bijgelezen, maar heb geen puf meer.

Ga de krant lezen die vanmorgen vroeg al in de bus lag....

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:03

Wij kopen altijd eerst een paard en moeten daarna nog een stal bijbouwen :D nu dus ook.
Volgende week komt de timmerman als het goed is. Die gaat het plafond verhogen. Voorfront moet er dan in, drinkbak en lampen en meestal duurt dit al met al een week of 2 -3. Gelukkig heeft Geert zijn vader de ''werkmodus'' ontdekt en loopt ie wat harder als anders hahaha ;) Foto wilde ik vanmiddag voor jullie maken maar het was te donker. Hoop snel een foto te hebben want hij is zoooo mooi en ruig. Dik 175 hoog, zwart bruin 2 witte achtervoetjes tot aan de kogel en een paar mini witte haartjes op zijn hoofd! Dikke hengstenek en een echte hengste kop. :~ :j

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:12

MM foto ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:14

ik ben zooo blij das gewoon stom. Praat over niets anders meer. Hoop zo dat hij en Geert straks lekker kunnen rijden. En dat Geert weer een fijn paard onder zijn billen heeft :D

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:20

Dan ben jij ook helemaal happy :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:21

MM super dat Andor goedgekeurd is
Anne heeft gecontroleerd dat de grond goed stevig was om te springen en daarna was Vies wel overtuigd :+ Wel stoere dingen gesprongen Anne
Snoek heeft ook lekker getraind

Als ik dit soort verslagen lees wil ik ook meteen weer een priveles afspreken, maar ik ga braaf op mijn handen zitten en houd me aan mijn maand springstrafkamp in de hoop dat het in BN zich uitbetaalt, vind het nu al een spannend idee dat ik dan mijn paard moet losspringen en zelf over enge dingen moet krijgen := wat zal ik een spierpijn hebben een heel uur springen ipv 5 minuten :=

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:22

Snoek, heb jij the mentalist vanaf het begin gezien? Wat heeft hightower gedaan?
Klinkt goed MM, heeft hij al wat gelopen? Gaat alleen Geert er op rijden?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:22

Heerlijk prive les :) vind het ook wel fijn in een groep maar prive word je net wat strenger aangepakt :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:27

Hij is echt alleen voor Geert. Hij is voor mij veel te lastig te rijden. Het is wel een beetje een boefje. Meisje wat hem nu rijd moet hem met pelham rijden (ze kan ontzettend goed rijden) en nog heeft ze niet genoeg te vertellen. Dat is ook de enige reden waarom hij weg ging.
Hij is een paar keer binnen op concours geweest en joyce heutink (de jury)had gezegd dat het een zeer talentvol dressuur paard zou zijn maar dat hij nog wel moest leren luisteren. En hij is 2 x mee geweest op spring wedstrijd in de B. ene keer foutloos en prijs en 2e keer niet de ring in willen. Boefje is het dus wel maar dit is helemaal exact wat Geert zoekt.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:28

Ik vind het ook veel fijner prive les, heb in die 2 lessen van Rob meer geleerd als in de hele trainingsserie in Renswoude vorig jaar. Maar met ze 2-en is ook fijn. :)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:30

MM veel trainen komt het wel goed :)

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:32

ik wil ook graag weer les bij rob. van de week maar eens bellen om wat af te spreken :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:33

Meestal lukt het Geert wel. Mij niet, maar daarom is deze ook zo geschikt voor Geert.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:40

klinkt goed MM, ben ook benieuwd naar foto's!
Anne hopelijk en je morgen niet (te) stijf...
Texelse leesze!
Sannn witte falabellas zijn ook heel eng :+
mendy hopelijk werkt je wondermiddel
evony als ik niet meer naar de crossen zou gaan waar ik ben afgestuiterd kan ik misschien beter stoppen ;)
en shanouk had een hele strakke bijleesactie en heeft fijn gereden!

Verder weet ik het niet meer....

Wiso ging net gelukkig ook wel lekker! Ik vond dan ook dat het is gedaan met die flauwe kul van haar, de tandarts is geweest en ze is gemasseerd dus nu zou ik niet meer weten waarom ze zo dwars moet doen }>

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 21:40

Sannnn schreef:
Snoek, heb jij the mentalist vanaf het begin gezien? Wat heeft hightower gedaan?
Klinkt goed MM, heeft hij al wat gelopen? Gaat alleen Geert er op rijden?

Ja, wilde net wat gaan typen in het topic. Snap je het nu wel of nog niet? Hoelang heb je gemist? Hij was echt steengoed!

@ MM, moeten jullie er niet ook eens een verkopen ipv alleen maar bijkopen :+?
@ iedereen over de training, ik wacht even Jetske af of die echt kan, want die reageerde eerst, anders ga ik pben :P