Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Noor schreef:Lijkt me een goede afspraak, Sim. Doen we ook wat langer met het topic (deel 15 staat op mijn naam
).
Lielle schreef:ik zou meer opzien tegen die 20 jaar daarna, maar dat terzijde
_Noor schreef:weule schreef:zucht... het leven is zwaar...
Sorry hoor, maar volgens mij beleef jij als man er alleen maar lol aan om zo'n beebie erin te krijgen. Met dat eruit werken heb je helemaal niks van doen!!!
weule schreef:wat is nu 9 maand op 20 jaar??? 4%... bedoel, waar praten we eigenlijk overwij moeten 9 maand lang (tenminste) de gebruiksaanwijzing van jullie zien te doorgronden, wat al haast onmogelijk is, zeker met stuiterende hormonen...
_Noor schreef:weule schreef:wat is nu 9 maand op 20 jaar??? 4%... bedoel, waar praten we eigenlijk overwij moeten 9 maand lang (tenminste) de gebruiksaanwijzing van jullie zien te doorgronden, wat al haast onmogelijk is, zeker met stuiterende hormonen...
Jeroen, volgens mij speel jij met je b*llen, als BV dit leest!!
weule schreef:_Noor schreef:weule schreef:wat is nu 9 maand op 20 jaar??? 4%... bedoel, waar praten we eigenlijk overwij moeten 9 maand lang (tenminste) de gebruiksaanwijzing van jullie zien te doorgronden, wat al haast onmogelijk is, zeker met stuiterende hormonen...
Jeroen, volgens mij speel jij met je b*llen, als BV dit leest!!
ze kent mijhahaha, en ze weet met wat voor irritant/blijhoofd gezicht ik nu achter de laptop zit, beetje stoken enzow, heerlijk
![]()
@ tientjeh: dat van die Bob is natuurlijk wel een goed argument, maar dat werkt ook maar een maand of 7 denk ik zo..
tientjeh schreef:Jeroen, denk dan ook aan de borstvoeding natijd, waarbij ook niet gedronken mag worden! hoe meer je stimuleert om borstvoeding te geven, kan je daar ook nog wel een maand of 6 uit trekken aan BOB