[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tientjeh

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:09

Ik ben straks ook 41 als onze kleine 18 word. Voordeel is wel dat wanneer de kinderen zelfstandig zijn, je zelf ook nog lekker jong bent en vanalles kan ondernemen.

Mijn ouders waren ook 24 toen ze mij kregen. Dus die worden nog voor hun 50ste opa en oma.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:13

_Noor schreef:
Lijkt me een goede afspraak, Sim :j . Doen we ook wat langer met het topic (deel 15 staat op mijn naam :P ). :=

typische ambtenaar, regeltjes om zich aan het werk te onttrekken ;)

Lielle schreef:
ik zou meer opzien tegen die 20 jaar daarna, maar dat terzijde ;)

Eerst pijn om um eruit te krijgen, dan janken/luiers verschonen, dan last met de tandjes en voor het eerst naar school zonder papa/mama, dan de basisschool en ruzie maken over poppen en speelgoedauto's. vervolgens puberen over kleren, schooltassen, hobby's, daarna over het wel/niet uitgaan, vervolgens bezopen thuis komen. vriendjes/vriendinnetjes, en zodra je er helemaal klaar mee denkt te zijn wordt je opa/oma en mag je nogmaals hetzelfde meemaken...

Zucht... het leven is zwaar...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:14

Dat is idd wel het voordeel van jong kinderen krijgen, plus dat het lichamelijk volgens mij een groot voordeel is. Toch voel ik me nu nog niet geroepen :+ Als ik nu zwanger zou raken zou ik ook niet blij zijn :n
Mijn ouders waren 28 en 29 geloof ik...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:16

Als wij ervoor gekozen hadden, hadden we ook nog eventjes gewacht. geen 5 jaar meer, maar dan stond het nog niet nu in de planning. Maar nu het zover is, ben je er ook binnen no-time aan gewend en zou nu ook absoluut niet meer anders willen! Dit kindje is minstens zo gewenst, dan wanneer het wel gepland was! We zijn er beiden super happy mee.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:19

Voor mij geldt dat nu (nog) niet.... ik zie nu nog teveel de nadelen en wil nog zoveel doen die waarsch met kindje niet meer zo makkelijk gaan.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:20

zo, alles bijgelezen nu.

mijn ouders waren rond de 30 toen ik kwam, 33 toen broertje kwam.
Noor: jij had het vast zwaar met zulke broers idd ;)
Ik hoef de eerste 5 jaar zeker nog geen kids, daarna zien we dan wel weer....

mistid: wel leuk van dat HTC plan in den bosch met de HK, heb er idd ook iets van gelezen/gehoord.

Wij zijn vanmorgen 2,5 uur in gesprek geweest met onze advocaat over de strategie, eigenlijk geen verrassingen, alleen wat bevestigingen van dingen die wel al wisten/vermoeden. wel even nuttig om de zaak goed objectief te bekijken. we gaan de 31ste vol vertrouwen het gesprek aan, wetende dat we ontzettend sterk staan!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:21

weule schreef:
zucht... het leven is zwaar...

Sorry hoor, maar volgens mij beleef jij als man er alleen maar lol aan om zo'n beebie erin te krijgen. Met dat eruit werken heb je helemaal niks van doen!!! :7

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:22

_Noor schreef:
weule schreef:

Sorry hoor, maar volgens mij beleef jij als man er alleen maar lol aan om zo'n beebie erin te krijgen. Met dat eruit werken heb je helemaal niks van doen!!! :7

JUIST!! FF een pleziertje en 9 maand later poept een ander het kindje er wel uit :))

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:22

_Noor schreef:
weule schreef:

klopt ;) :+ lekkuh puh!!! , maar... zoals lielle al opmerkte, die 20 jaar daarna zijn nog zwaarder, en daar heb ik wel last van :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:23

haha, maar die 20 jaar natijd krijgen wij er ook nog eens bij op, plus een bevalling en het 9 maanden sjouwen en dingen laten.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:24

wat is nu 9 maand op 20 jaar??? 4%... bedoel, waar praten we eigenlijk over ;) wij moeten 9 maand lang (tenminste) de gebruiksaanwijzing van jullie zien te doorgronden, wat al haast onmogelijk is, zeker met stuiterende hormonen...

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:27

haha mijn Jeroen vond mij er alleen maar liever op worden in de zwangerschap! Lang niet zo kattig en veel meer thuis. En een ideale bob naar feestjes.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:27

Vind het ook een goed idee Sim! :j
Ik moet nu ook nog niet aan kinderen denken, mijn vader heeft wel een erge ‘kleinkinderwens’. Maar ik denk dat hij toch pech gaat krijgen daarin.
Hopelijk heeft het geholpen Snoekiej! Ze kon wel wat vinden dus?

Ik ben maar naar huis gegaan, had zo geen zin in dat vak en dacht dit jaar kan het nog. Volgend jaar op stage/ werk kan het niet meer. Moet ik het er nu van nemen he. ;)
Moet ook nog genoeg doen voordat ik op wintersport kan zaterdag. De weersverwachting is alleen niet heel best, het is te warm. Het moet echt kouder worden en sneeuwen!! Wil ik eens sneeuw, ligt het er amper. -O- -O-

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:28

weule schreef:
wat is nu 9 maand op 20 jaar??? 4%... bedoel, waar praten we eigenlijk over ;) wij moeten 9 maand lang (tenminste) de gebruiksaanwijzing van jullie zien te doorgronden, wat al haast onmogelijk is, zeker met stuiterende hormonen...

Jeroen, volgens mij speel jij met je b*llen, als BV dit leest!! :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:31

_Noor schreef:
weule schreef:

ze kent mij ;) hahaha, en ze weet met wat voor irritant/blijhoofd gezicht ik nu achter de laptop zit, beetje stoken enzow, heerlijk ;)

@ tientjeh: dat van die Bob is natuurlijk wel een goed argument, maar dat werkt ook maar een maand of 7 denk ik zo..

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:33

_O- Jeroen wat een nuchtere kijk erop zeg!

Ik was ook ongepland maar mijn ouders waren wel blij met me. Of ze dat nu nog wel zijn betwijfel ik :+ .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:33

weule schreef:
_Noor schreef:
weule schreef:

ze kent mij ;) hahaha, en ze weet met wat voor irritant/blijhoofd gezicht ik nu achter de laptop zit, beetje stoken enzow, heerlijk ;)

@ tientjeh: dat van die Bob is natuurlijk wel een goed argument, maar dat werkt ook maar een maand of 7 denk ik zo..

+ die maanden borstvoeding natuurlijk :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:34

Jeroen, denk dan ook aan de borstvoeding natijd, waarbij ook niet gedronken mag worden! hoe meer je stimuleert om borstvoeding te geven, kan je daar ook nog wel een maand of 6 uit trekken aan BOB

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:34

@ lielle: die was ik idd nog vergeten ;)

@ mistid: tuurlijk nuchter, dacht jij dat ik op donderdag om half 2 al aan de drank was???? :P

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:35

tientjeh schreef:
Jeroen, denk dan ook aan de borstvoeding natijd, waarbij ook niet gedronken mag worden! hoe meer je stimuleert om borstvoeding te geven, kan je daar ook nog wel een maand of 6 uit trekken aan BOB

thanx voor de tip 6 + 7 = 13 maand.... even goed plannen in een jaar/periode met de meeste feestjes ;)

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:42

haha wat een leuke discussies hier :D Ik heb ook niets met kinderen. Moet er niet aan denken om er zelf 1 te hebben. Maar misschien dat ik daar over een paar jaar anders over denk (al betwijfel ik dat ernstig :P)

@jeroen: Jij hebt er een goede kijk op :D
@mirthe: Gezellig :D Ja hoorde idd al dat er waarschijnlijk 2 weekenden komen.

Ik ga me ff omkleden. Moet om 3u op school zijn voor een college belastingrecht -:)

:wave:

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:45

Haha.. wat een verhalen over kinderen.... Ik moet er echt nie aan denken!!! Wie weet in de verre toekomst!!!!! Maar nu echt NIET!
Ben nu thuis. Ga zo denk ik even rijden in de regen :).... Lekker buiten.. Heb geen zin om na de manege te gaan. Rainlegs aan, regenjas aan en gaan met die knol, haha...

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:46

Citaat:
Citaat:

Hier moet ik om lachen... Kan mij helemaal voorstellen hoe Jeroen nu voor de computer zit ;)

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:48

ghehe :P geen webcam voor nodig ;)

BuenaVista

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 14:49

Nope :P..

Nou ik ga na buiten!!! :wave: