En Jer moest er weer aan geloven dus
Benthe: Fijn dat Anoes weer thuis is! Denk je dat ze een beetje braaf is met het verwisselen?
Shanouk: Wat eng zeg
Beterschap voor je arm 
Ik was 2 weken terug bijna tegen een ligfietser gebotst. Kwam ook van de verkeerde kant en zag hem in de bocht echt te laat aankomen. Vind het maar enge dingen, je kijkt er zo overheen als er wat bosjes/heggetjes zijn

Mandy: Weet jij in de buurt nog leuke concoursen voor aankomende maanden?
Heb me voor 5 oktober nog voor Lonneker opgegeven (B springen), maar heb verder nog niks opgegeven..
Start zaterdag nog SGW Texel en dan ga ik 3 weken naar Thailand. Heb verder nog niets gepland voor daarna. Zal wel even kijken, want anders is alles alweer vol...
Maar dat kan natuurlijk ook wat vertekenen op een filmpje
ik vind hem wel erg rillerig in het begin hoor en knijpt af en toe de staart en oog en oren spel vind ik heel argwanend, denk dat die reis hem behoorlijk overbluft heeft maar ben benieuwd wat hij/zij doet als ie wat meer erbij is met de kop. Lijkt me trouwens een erg sterk dier, wat een onderhals en boeg. Wel een nette reflex op de sprong met al iemand erop.
Als hij zo loopt toont hij wel een stukkie groter 
maar wel braaf morgen even slingeren los ben benieuwd zondag wedstrijd in Lisse
. Toen snel naar Bam geracet om hem even 25 minuutjes te rekken en te strekken, echt verbazingwekkend hoe los Bam nog door zijn lijf is na een cross waar we toch behoorlijk hard hebben gereden