peanutbutter schreef:Niet echt uitgebreid bij gelezen. Beetje rotdag gehad. Vriend kreeg helaas vanmorgen te horen dat zijn beste vriend is overleden.
Rest van de dag was heel verdwaasd.
Jeetje zeg, sterkte
Hahahaha Corien, slimme actie van je vader! John Deere's zijn de beste trekkers, die hebben wij ook
Klinkt als een druk maar wel leuk weekendje Lotte en Benthe!
Ik krijg steeds mail van Wieneke, die organiseert ook crosslessen in het noorden, en gaat met wat mensen uit het noorden ook wel eens naar Lelystad enzo Rosalie, als je haar email-adres wilt moet je even een PB sturen
staat volgens mij verder nooit op internet, maar in Westerbork lag vorig jaar een lijst waar je je email-adres op kon invullen
Gelijk heb je ook Vief, dat je eerst even wacht op de fysio!
Snap ook dat Kim even niet thuis rijdt, daar heb je daarna dan wel weer profijt van!
Veel plezier morgen met rijden Ilse, hoelaat ben je ongeveer op stal?
Wauw wat een ontzettend gaaf filmpje Shanouk, echt stoer van je!
Fijn dat de paarden goed gingen Kim!
En nog een mooie foto van Mo
Zo, school beviel me niet vandaag. Eerste twee uur alweer vrij, maar mam bracht mij en mijn zusje en kon niet 2x daarheen rijden in vrij korte tijd, die had wel wat beters te doen. Daarna nog wat saaie lessen waar ik alleen maar hoofpijn kreeg.
Thuis Ul even gereden, hij loopt thuis zo braaf, alsof hij nooit een stap fout doet. Wilde wel extra hard door de plassen spetteren.
Mijn nieuwe dekje staat super op hem, een donkerbruin dekje met een paars randje van pagony, en dan 'Stal Tienkamp' in de kleur van het biesje. Heel mooi, komt snel een foto!
Toen even met mijn zusje mee geweest naar les met Yoeri, die liep ook braaf. Erna was er ORUN, lijkt me erg leuk om dat te gaan doen. Maar even uitzoeken hoe dat allemaal zit. Kan vanaf je 17e schijnt, maar heb het eerst nog druk zat. Daarbij denk ik niet dat je als 16 jarige serieus wordt genomen als instructrice.
edit; fijn dat je les goed ging Caroline! Wat apart weer van de ruin