- LZ: Lijkt me wel gek zeg om je eigen hond te hechten. Maar fijn dat de operatie goed gegaan is en dat hij gelijk mee naar huis mocht

- Corien: Leuk dat je je B-debuut opgegeven hebt! Waar ga je voor het eerst van start?
En plakkende ijzers? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

- Rowo: Wat fijn dat Zetje zo braaf was buiten

Wedgewood heeft hele goede hoeven en ga eerst met dressuur wel kijken of het zonder kan. Hoefsmid moest wel lachen toen hij er laatst was. Zei al dit is geen goede voor mij..
En zonder ijzers is toch wel het beste voor de pootjes. Dus heb haar het liefst zo lang mogelijk zonder al vind mijn gevoel het wel een stukje veiliger met ijzers. Maar we zullen wel zien ze staat volgens mij wel stevig op der hoeven.
- Mistid: He joh wat vervelend zeg

- Jenga: Wat leuk dat je M debuut gepland is! Mooie foto’s ook

- Ilse: Leuke foto’s!! Beterschap ook. Vervelend dat je gisteren hele dag op bed hebt gelegen. Nu alweer een stuk fitter?

- Kim: Fijn dat je springles zo goed ging en dat je instructeur zo tevreden was over de vorderingen van Loemp

Haha vind het altijd zo grappig dat sommige zo opzien tegen een M springparcours. Spring toch liever een M parcours dan een M cross. Maar misschien ook wel beetje mee te maken dat ik nooit echt een crosser heb gehad. Waren dus echt geen helden en crossten eigenlijk alleen maar omdat ik het zo leuk vond haha

- Snoekiej: Inmiddels een leuke bestemming gevonden?

- L_L: Haha wat een luxe zeg

- J_N: Leuk dat je op zoek kunt naar een stageplek! Al enig idee?
- Ingrid: Succes met je paardenjacht

- TG: Gefeliciteerd met je mod-functie! Begint hier inderdaad aardig groen te zien idd

- Mistid: Heerlijk zeg. Gisteren dus Ben&Jerry chocoladetaart gemaakt en die was ook echt om te kwijlen. Jammie jammie

- Corien: Beterschap

- Kim: Aah tof dat je zulke leuke vakantie plannen hebt! Vind het wel vals hoor dat ik geen vakantie heb.. En nieuw bed is ook wel erg fijn

- Martine:

- Snoekiej: Fijn dat je zadels goed lagen en dat Vorstin weer wat beter in der vel zit. Veel mensen leggen hun zadel te ver naar voren..
- L_J: Wat leuk dat je bericht van Deurne hebt gehad. Spannend

- Rosalie: Haha proevenboekje inmiddels weer gevonden?
- TG: Top dat je ook braaf bijgelezen hebt

- Kim: Succes met je AK!
Gisteren in Enschede gebleven. Met vriendin taart gebakken en daar blijven slapen. Scheelde me weer een ochtendje om 6.00 uur eruit haha en was verder ook erg gezellig