Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Simmie schreef:Eén geluk heb je wel Lielle: je "moet" nog niet naar het M qua punten, dus gelukkig kun je dan wel nog een keer L rijden.
Snap natuurlijk wel dat je stevig baalt, maar je kunt iig blijven rijden met Pablo.
Lielle schreef:Simmie schreef:Eén geluk heb je wel Lielle: je "moet" nog niet naar het M qua punten, dus gelukkig kun je dan wel nog een keer L rijden.
Snap natuurlijk wel dat je stevig baalt, maar je kunt iig blijven rijden met Pablo.
daar heb je ook volkomen gelijk inMaar dan had ik ook al eerder ingeschreven voor het M
Een ander pluspuntje is dat ik als ik in P'hage L start met Pablo nog wat punten voor VlV kan rijden
Simmie schreef:patsmu schreef:Simmie welke nummer had jij in de M?
Volgens mij net voor of na!!
Ehm, ik dacht 57. Ik cross in het rood/wit/blauw met een kleine bruine volbloed.
edit: ik was nummer 27 in het M.
Scum schreef:Foei! Op school zitten en dan bokken???![]()
En Sim, wat een taalgebruik. Zulke woorden gebruik je toch niet?![]()
(alvast eenbeetje oefenen om semi mod te zijn op het nieuwe forum)
Lielle schreef:weet ik, maar ik doe niet mee in P'hage in het M
marieketencate schreef:Ik ben vorig jaar in Princehage nog in de B gestart en ik vond de cross de saaiste ooit! 9 van de 10 hindernissen was een berkentriple, echt niks aan. Diepenheim is veel afwisselender![]()