[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:08

Mmmm je laat nog niet veel los. Ik zal hem ff.uitnodigen voor eten bij ons thuis. :P

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:10

Leuk, doe maar :P
Er valt ook niet zoveel te zeggen hoor.... Denk dat hij de rest van het bericht nog even moet laten bezinken!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:13

Ach Mo, het begin is er :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:14

Daarom, rustig aan! Ik ben nog maar 28 :')

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:19

_O- :')

Oja, Caro, ik zie mezelf over een maand nog niet op concours met Chall hoor! Heb nu eerst ook nog examens, dus dan train ik wat minder. Eerst maar eens een fijne instructeur opzoeken die mij kan helpen zonder dat ik oorlog krijg O:) . En het liefst ook iemand die aan huis komt, tot ik mijn rijbewijs heb.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:41

Mootje schreef:
Daarom, rustig aan! Ik ben nog maar 28 :')

Alle tijd. :D

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:50

Ladies, ik ga even druk zijn.
Mootje, als ik je niet meer "spreek" dan vast een hele fijne vakantie en dames, rustig aan op de vrijdag middag hè ;)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:55

Kan chall niet achter je koekblik Mistid := ?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:58

Misschien wel ervoor :+ .
Plannen gewijzigd, mijn zusje heeft vanochtend mijn cap gejat voor haar wedstrijd :roll: en die natuurlijk in de auto laten liggen... nu moet ik dus eerst wachten tot de auto thuis is. Als ze nou zelf net zo'n cap koopt hoeft ze hem ook niet steeds te jatten.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:01

Handige actie. Ligt er niet een andere cap die je op kan doen?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:07

Alleen die met neusuitsparing :') . Of m'n crosshelm, dat is wel een goed idee.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:16

cap met neusuitsparing? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:24

Volgens mij is dat tijdens een val gebeurd Annete. Het hoort dus niet zo :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:32

:') ik zat me hier al echt af te vragen wat een cap met een neusuitsparing is :o? .
Mootje: voor ik het vergeet: super fijne vakantie!!!! Veel plezier. En verder zijn we natuurlijk erg benieuwd naar het fb-verkeer :+: .
Heb net weer even 5 pagina's bijgelezen, maar heb eigenlijk niet zo'n puf in een uitgebreide reactie. Die van Kris was natuurlijk al super!
Lautje: heerlijk dat je goed geslapen had (hopelijk vannacht weer) en verder :(:) en geef hem een flinke ~~}> .
Texelse heeft de zwarte Beauty weer terug, tenminste: ik neem aan dat het laatste stukje ook goed gegaan is.
FE: sterkte met de hond en het verdriet er om heen.

Ben benieuwd of Geert al onderweg naar huis is. Ik hoop het!!!!

Ik heb even wat achterstallig fotowerk op mijn site gezet. Mocht iemand zin hebben om fotootjes te kijken.
Eindelijk het verslag van Castenray: van Giga en Easter.
http://www.deleliaard.nl/Fotografie/Fot ... 060512.htm

Verder nog wat foto's van de hengstjes.
http://www.deleliaard.nl/fotopjaargang7.htm

En foto's van de crossles van afgelopen dinsdag.
http://www.deleliaard.nl/Fotografie/Fot ... 150512.htm

En gisteren had ik foto's gemaakt toen Laurie hier met Giga reed. Om even te laten zien dat ze thuis echt wel lekker kan sjouwen. Tot zover mijn fotospam :o .

Afbeelding

Afbeelding

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:46

Goedemiddag.
MM: Fijn dat Geert lekekr geslapen heeft en ben benieuwd of hij al naar huis mag.
Mootje: spannend.
Mirthe: Ik had hem door :D !
Leli: Ziet er goed uit!

Blegh, ik wil zo graag weer beginnen met studeren maar ik moet wachten tot september, lijkt wel een eeuwigheid :+ . Ondanks het feit dat ik mijn dagen aardig weet te vullen met paardrijden, bakken, autorijlessen, opassen en bijles geven op meerdere adressen, verveel ik me te pletter, het kleine mannetje in mijn hoofd begint intussen radslagen te doen en daar wordt ik ook nog eens een heel onaardig mens van -O- .

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:53

Middag!

Is Geert op weg naar huis Marijke? Hoop het zo!
Leuk Mo dat hij gereageerd heeft. Hele fijne vakantie alvast!!
Leuke foto's Leliaardje.
Fijn dat Vies lekker liep Annetje, gaat goede kant op dus?
Ga je Oudkarspel nog wel rijden dan Karen?
Vervelend is het 'niets' doen he Evie. Ik heb het ook gehad na mijn ongeluk en ik moest wachten tot september, niets aan.

Hier klote gesprek gehad op school en ben daarna maar gelijk gaan hardlopen. Knap je wel van op zeg. Heb alleen steeds steek in me zij, dat is irritant. Maar 1e begin is gemaakt, eindelijk. ;)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:10

Vervelend Eef-Bam. Op zich is het natuurlijk wel fijn om te weten dat je in september wel weer aan de slag kan: voor je het weet is dat om. Mmmm, lijkt me heerlijk om nu 3 maanden niets te hoeven doen..........
Zijn er misschien workshops of zo waar je aan mee kunt doen?
Sannnn: balen dat je een rotgesprek hebt gehad :(:) .

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:11

Net terug uit de kerk waar mijn vriendin net is getrouwd. Was net te laat om te zien hoe ze aankwam, met de paarden. Haar fjord staat niet meer bij ons op stal, had hem best ff willen zien, maar helaas. Ach, fjord is geel rond en traag, zal in dat jaar vast niet veel veranderd zijn.
Maar wat een reacties op Mel in een jurkje zeg! En dat terwijl ik best vaak rokjes of jurkjes draag.Alleen dan vaak wat stoerder, met een legging eronder en laarzen. Of zomers met slippers. Maar met deze outfit breng ik iedereen in shock. Mijn vriend ging met zijn maat het dorp in en die ziet mij, die was accuut van plan om bodyguard te gaan spelen de rest van de dag. Die vond niet dat ik zo alleen over straat kon. :D :+

Is een cap met neusuitsparing niet gewoon een motorhelm?
Noor, succes als vos, hihi.
Mo, wanneer ging jij nou weer op vakantie?
TG, fijn dat je zo lekker gereden hebt bij Alice. Ik wil van de zomer weer een paar dagen naar haar toe.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:16

Sann: Wat onwijs balen met die school van jou zeg :(
Evie: Lijkt me juist heerlijk om even niets te moeten :D Maar voor jou is het inderdaad wel lang zo. Snap ook wel dat je graag weer iets wil doen. Kun je misschien niet een interessante curcus ofzo gaan volgen?
Lelie: Leuke foto's heb je weer gemaakt

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:20

Kris @ mijn profiel heb ik dan nu maar gelijk aangepast..... :D inclusief maar weer eens een nieuwe ava....
Mo @ gaat op vakantie ?? lekker hoor...
Texelse @ paardje weer terug.
Lau @ mannen.....laat hem lekker.... :(:)
Sann @ hoop dat het gesprek niet te heffie was...

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:27

Laat ik het in het kort zeggen: Ik had een baan aangeboden gekregen per 1 augustus maar die kan ik dus af gaan zeggen omdat ik mijn diploma pas krijg nadat de scirptie af is en ze daar heel moeilijk over doen. Moet nu rekenen op 1 januari..... _-:( Goed klote omdat de banen nou niet echt voor het oprapen liggen... Maar goed, heb ze wel even het 1 en ander duidelijk gemaakt. :o Weet ook wel dat ik mijn praktijk examen nog moet halen, maar heb tot nu toe alleen maar goede beoordelingen gehad dus ik ga er vanuit dat ik dat wel moet kunnen halen.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:30

Jeetje dat is helemaal zuur. En ook pas januari! Kun je geen klacht indienen bij jouw school? Vind dit echt niet normaal :n

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:43

Ik wacht nog even af met eventueel een klacht indienen tot na mijn praktijk examen. Heb vandaag misschien al teveel gezegd en moet nog beoordeeld worden. ;) Heb ook over 2 weken weer een gesprek dus die wacht ik even af. :)
Laatst bijgewerkt door Sannnn op 18-05-12 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:44

Sannnn schreef:
Fijn dat Vies lekker liep Annetje, gaat goede kant op dus?

Moeilijk te zeggen eigenlijk. De ene week gaat het goed, de andere week gaat het helemaal niet. Ik denk dat het echt met pieken en dalen zal blijven gaan en hopelijk worden de pieken steeds hoger en de dalen minder diep. :)

EF ik kan me voorstellen dat je je verveelt. Kun je niet in de tussentijd (vrijwilligers)werk gaan doen?
Sann stom gedoe allemaal met je school. Allemaal moeilijk doen terwijl dat volgens mij helemaal niet zo nodig is
FE heeft de mannen verstelt doen staan in haar jurkje :D Dat vraagt natuurlijk wel om een foto!

Ik heb dinsdag een sollicitatiegesprek staan bij een frituur/eetcafé in de buurt. Ik kan helaas minder uren draaien bij het werk dat ik normaal in de zomer doe en juist dit jaar zal ik extra veel geld moeten verdienen om volgend jaar de langstudeerboete te kunnen betalen. Ik heb echt overal brieven naar gestuurd, maar er is heel weinig en ik ben te oud voor vakantiewerk. De thuiszorg heeft ook een brief van me, maar die reageren niet terwijl ze overal zo staan te springen om vakantiekrachten -O- Hopelijk is het dinsdag iets en vinden ze mij ook iets! Wel echt spannend hoor!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 16:53

Wat vreselijk balen San. Kun je niet zonder je diploma vast aan het werk gaan of kan dat niet bij die werkgever? Moet je dan ook nog veel voor school doen na 1 juni? Vind het maar raar gaan bij jullie.

Hoop dat Geert idd vandaag naar huis mocht.
Begin is gemaakt dus Mo! Hij reageert iig terug dus dat is al leuk.
Kan me voorstellen dat je je inmiddels wel een beetje verveelt Evie. Welke studie is het ook al weer geworden? Kun je niet alvast wat voorbereidend werk doen qua inlezen of zo? Weet niet hoor, roep ook maar wat.
Leuke fotoverslagjes Lelie!
Jammer dat je nog niks gehoord hebt Kris. Belletje dat je bod nog staat is misschien wel een goeie....

Ha ha, FE, te spannende jurk uitgekozen dus!

Vandaag lekker gedressuurd (les). Kan echt merken dat mijn zadel aangepast is: Sim loopt een stuk fijner en minder te "wauwelen" in de aanleuning.