Oudste zou gisteravond om kwart over negen vliegen met easyjet naar manchester, boarding half negen. Hij staat om kwart over acht bij de gate in een lange rij. Om negen uur gaat de gate dicht en de 20 man die er nog stonden hadden gewoon pech. Nu overnacht op Schiphol, vanmorgen naar Londen gevlogen en vandaar met de trein naar Manchester. Mag nu toch wel hopen dat Ajax wint.
AntheaV
Geplaatst: 23-02-12 11:43
Ik zou echt niet meer zonder mijn (E) rijbewijs kunnen
Net bij mijn vrachtwagen geweest. Hij wordt echt mooi! Moet nu echt eens gaan verzinnen in welke kleur hij gespoten moet worden dus ik ga maar eens op internet rondkijken.
AntheaV
Geplaatst: 23-02-12 11:54
Evelien: Weet je al wanneer de vrachtwagen af is? Margreet: Dat is ook mooi balen. Vind het eerlijk gezegd wel slecht van die maatschappij
Hij zou eerst voor Chaam proberen maar omdat de topsleeper nog steeds niet geleverd is gaat dat niet lukken.... Hij moet eind maart gespoten worden dus waarschijnlijk begin april klaar.
Dat ziet er wel gaaf uit wedstrijd van onze vereniging is al afgezet, bij de manege waar de wedstrijd volgende week gehouden zou worden zitten de deuren op slot en mag dus niemand meer op en vanaf.
sanurie
Geplaatst: 23-02-12 13:00
Morgen!!
Heb weer heel wat bij te lezen, jullie gaan snel!!
Mootje: Wow dat is echt dik Dat bit heb ik ook wel eens gezien(2 trensen, 1 bitring), vond het er ook niet bepaald vriendelijk uitzien!! Karen: Fijn zeg, gefeliciteerd!! Lau: Netjes!! Vief: jak, gelukkig zijn jullie er beide goed van afgekomen! Kris: Thuis blijven, zal het risico niet nemen!! Joki: Maar misschien toch een oplossing van een probleem!! lau: Dat is zeker niet groot! Ach, voor kleine jonge ruiter/amazone die net van de pony naar de paarden gaat, kan best leuk beestje zijn!! Ik heb Samsung Galaxy Ace, werkt precies het zelfde als de S plus, alleen kleiner formaat, is de ladyphone van de Galaxy. Erg blij mee Overigens heb ik deze simlock-vrij gekocht en me oude abbo in gedaan, gruwelijk goedkoop voor heel veel bel/sms/web Texelse: hiha, pak ze aan Noor: Haha, arme Jer! sannn: jaloers, jij woont naast het bos, lijkt me zo fijn! Hier totaal geen mogelijkheid tot buitenrijden. Moet altijd met trailer richting het bos, maar helaas met 1 paard kan mijn vader niet mee, en mag niet zelf het bos in, dus eigenlijk nooit het bos in voor mij. Zou het naast de deur liggen, dan was stukke makkelijker!! Lau: super netjes van B! Fijn dat je knie redelijk ging en er hoop is! Henny: wat leuk, spannend en veel plezier! Bianca: mooi hoor en zeker opvallend!! Beter dan dat saaie zwart! Karen: Fijn dat Bari zo goed ging! Marijke: Succes!!!!! Evelien: Blauw, of zilver, of ja knal roze zoals hier al is langs gekomen
Zo...... Gister weer 8 uur stage gelopen. Nog 3x en dan zit het er op. Wil leuk afscheid doen en als het weer meewerkt gaan we buitenrit maken en ga ik lekker mee op me eigen paardje Kinderen vragen elke week om me paardje, en die zullen dat dus ook erg leuk vinden. En paardje is gelukkig erg lief met kinderen dus hopelijk werkt het weer mee! Zo wat voor school doen helaas..... En dan vanavond weer springles
EvelienH
Geplaatst: 23-02-12 13:04
Kris schreef:
Je bedoelt de bovenste toch? Erg leuk!
Klopt! Daaronder wil ik nog iets van een springpaard of paardenhoofd aangezien ik geen achterlader heb. Anders is het zo'n groot leeg vlak.