Marijke, dat komt vast helemaal goed!! Nu al terug?? Ik zit al weer naar een volgende vakantie te kijken
hahahaha dan heb jij vast nog niet bijgelezen??? had Zeus vorige week voor het eerst weer gestart en was 2x laatste, met 165 en 168 punten... Goed he, is me nog nooit gelukt
ik moet zoeff nog vlechten doe ik morgen heel vroeg wel haha. en zin heb ik ook, hopelijk zoeffie ook
marijke knallen morgen
Leliaardje
Geplaatst: 05-11-11 22:51
Mootje, welkom terug! Marijke: succes morgen! Itsme: ik zag bij hindernis 6, maar ben bij de laatste paar L-pony's weggegaan.
Verder geen tijd om op alles te reageren, sorry . Giga is gewassen, gevlochten en de kalkoengaatjes zijn getapt. Zowaar eindelijk weer eens m'n hoofdstel gepoetst, dus dat blinkt ook. Boel ligt al in de auto. Paul heeft broodjes gesmeerd . Volgens mij ben ik er klaar voor. Hmm, nee: moet m'n camera ook nog klaar leggen.
Hier nog even spam foto van Easter :
maximiliano
Geplaatst: 05-11-11 22:59
@ Muts Marijke en Sussie gaat gelukkig veel beter! Gezicht weer helemaal normaal en alleen nog gevoelig met poetsen!
@ Sussie succes morge!! Balen dat je je punten nog niet weet! Komt vast goed
@ Muts Marijke jij ook heel veel succes morge! Zet hem op!!
Sussie spannend dat je de punten nog niet weet! Succes morgen Marijke veel succes morgen, en denk eraan: Niet te lief rijden!!! Leuke foto van Easter, mooie pony!
Beide paarden zijn officieel helemaal virus/worm/ziekte vrij, morgen spullen inpakken en dan dinsdag eindelijk naar de nieuwe plek vertrekken!
Sussie spannend dat je nog geen punten weet MM gaat vast wel beter dan de vorige keer Itsme fijn dat Bay zijn nieuwe bit een verbetering vond Leuke foto van Easter Mo is weer in het land
Ferrose liep gisteravond behoorlijk braaf. Ik zat er iets te vroeg op, maar ik wilde dit keer geen risico nemen met eventuele inloop. In de eerste proef liep ze braaf maar voor mijn gevoel was ze iets te licht in de aanleuning en dan kan ik er niet optimaal aan rijden maar zonder fouten de proef doorgekomen. In de tweede proef was ze moe en ook nog iets te licht in de aanleuning en moest ik nogal opletten Ferrose kent haar proeven maar nog net niet goed genoeg (als ze ze goed genoeg kent is ze ideaal) en dan verzint ze alle proeven door elkaar dus een sb mislukte want zij ging diagonaal middendraf doen. Maar ik was best tevreden ik had er uit gereden wat er die dag in zat. Hiermee was ik nog eerste met 184 en 183.
maximiliano
Geplaatst: 06-11-11 10:20
@ itsme, succes vandaag!!! @ Watapatja, Bathmen?? Zo gaaf! Succes!!! @ Danielle, fijn hopelijk krijgen jullie het naar je zin op jullie nieuwe stekkie!
Vroeg wakker en zo meteen naar het paardje! Wilde naar buiten maar regens hier Dan maar beetje dressuren! Paard liep gister wel fijn dus dan is het weer minder erg! Om 15 uur werken! Weer aan het werk na 3 maanden school! Ben benieuwd
Ik ben zo blij met hoe het gister is gegaan! Was stuk vertrouwen kwijt nadat ik 2 weken geleden op wedstrijd met inspringen vol met Urban in een oxer ben beland en er daarna 2x af gegaan ben in het parcour. Urban was ook zijn vertrouwen kwijt, afgelopen lessen ging dus ook niet geweldig. En oh wat had ik een spanning het 1e parcour, in de barrage al minder. En daarna was ik me vertrouwen weer terug en Urban ook. Het 2e parcour stond weer goed aan de maat, en ook dat ging weer ontzettend goed gelukkig. Mocht door naar de finale, maar dat staat het basis parcour al 1 klasse hoger en de barrage nog eens een klasse hoger, dus totaal van 2 klasses hoger. Dus heb voor gekozen om geen finale te rijden. En je wint ook niet van de cat. b pony's
EvelienH
Geplaatst: 06-11-11 11:06
Bathmen gangers succes! Sanurie, wat ontzettend fijn dat het zo goed ging Mo, is al weer toe aan vakantie. Leliaardje, wat een ontzettend knappe pony!
Ik heb een lichte kater. Het was gister erg gezellig en papa presteerd het dan om na het eten nog een fles rood te bestellen. Heb wel heeeerlijk geslapen! Zo snel naar de paarden, dan omkleden en naar een lifestyle event hier ergens in de buurt en tussendoor met een beetje geluk de tas halen waar ik verliefd op ben. Nu eerst maar uit bed!
xxitsmexx
Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-11 12:16
Zo alweer richting huis.. Dressuur was ze behoorlijk zoeffzoeff maar toch 181 punten. Springen was ze met losrijden ook goed heet (ze vond het spannend dat iemand langs haar komt springen) In parcours 3 balkjes. Cross giga rustig in starthok, stap/draf weg. h1 en 2 gingen goed maar 3 wilde ze totaal niet. Helaas volgende x beter.
Laatst bijgewerkt door xxitsmexx op 06-11-11 12:17, in het totaal 1 keer bewerkt
@ Danielle fijn dat jullie morgen naar de nieuwe stal kunnen verhuizen. @ Mendy zo he wat was je vroeg! Jammer dat het niet goed ging. Maar Zoef heeft wel weer wat geleerd @ Watapatja fijn dat je nog kon starten! @ Joki gefeliciteerd!! Netjes man! @ sanurie fijn man! Super netjes @ Evelien ZOEPERD!!!!!!
Ik ben net terug, 1e proef ging braaf maar wel netjes, had niet het gevoel dat hij echt echt van mij was maar toch 187 punten en 2e proef vond ik hem heel fijn in de mond en fijn in zn lichaam (was dus erg tevreden) maar toen kreeg ik 165 punten. Ik vond die eigenlijk fijner maar Geert zei dat het een slechte proef was (bleek ook uit de punten natuurlijk) maar hij voelde wel fijn. Wel was het jammer dat hij heel bang was voor het juryhok in de 2e proef en daar de oefeningen dus ook de mist in gingen maar toch heb ik lekker gereden.
Ik wist wel dat de 1e proef waarschijnlijk meer punten zou brengen omdat daar alles simpel doorvloeide zeg maar, maar in die 2e proef had ik het idee van ; he he hier wil ik jou hebben met deze halslengte, lossigheid in zn mond en ik had het gevoel dat hij wat gespannen was bij de jury maar verder was ie echt niet verkeerd. Fijn dat Zoef zoveel geleerd heeft!
Dank je wel Noor!!! Goeie vlucht verder
Snoekiej
Geplaatst: 06-11-11 14:20
Goeiemorgen! Ik heb heeerlijk uitgeslapen. Eerst om 8 uur even hondje uitgelaten en eten gegeven, en toen mijn bed weer in. Nu ga ik lekker relaxt naar stal. Heerlijk zo'n dagje vrij! Gisteren ben ik 's ochtends naar de Oneill uitverkoop geweest. Weer aardig wat dingetjes gescoord voor weinig Daarna gelijk door naar werk en de hele dag gewerkt.
Super van Mark Leliaardje! Ik heb met hem op KNHS kamp gezeten vorig jaar! Welkom terug Mootje. Hoe was het? Genoten? Was je nou een soort groepsreis gaan doen of gewoon zelf ergens heen? Succes vandaag Sussie Gefeliciteerd met je winstpunten joki Haha, ietsje te gezellig geweest gister Eef ? Balen Itsme Gefeliciteerd met je winstpunt MM! En misschien was het zo dat Zeus wel heel fijn voelde en fijn liep, alleen je oefeningen niet netjes waren? Vlieg ze Noor
muts_marijke
Geplaatst: 06-11-11 14:22
[quote="Snoekiej"Gefeliciteerd met je winstpunt MM! En misschien was het zo dat Zeus wel heel fijn voelde en fijn liep, alleen je oefeningen niet netjes waren? [/quote]