Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was er bijna en jack wilde geen stap verder: lees meneer ging met zijn reet in de regen staan en bleef zo 5 minuten staan kreeg hem niet van zijn plek hahaah 

Gister pony gereden om de 3-tal proef nog eens te oefenen. Nog op een stront eigenwijze pony gezeten die mij niet zo aardig vond en op een gegeven moment gewoon kwaad in een hoek ging staan waar ik hem niet meer uit kreeg
Verder nog een rondje ruitersportzaken gehad, bezoekje Mac en met zijn allen GG geknuffeld die dat gelukkig super gezellig vindt
Daarna een uurtje op de smid gewacht. Hij heeft uiteindelijk gelukkig de zweer gevonden. Was wel heel sneu ze liep echt op 3 benen zoveel last had ze ervan.. Daarna nog even in een emmer met biotex gehad (ze bleef zowaar 5 minuten stil staan met haar voet in een emmer en GG op stal) Toen ik weg ging liep ze nog wel kreupel, maar durfde er in ieder geval weer op te staan. Benieuwd hoe het straks is!
Nu maar eens gauw een broodje smeren en dan nog even 3 uur schoonmaken. Om 18.00 uur weer naar stal voor een chip voor GG.

Dus ook echt nog niet betaald 
Hopelijk allemaal mooie pootjes straks 
heeft het geen zin
.
. Ik wacht je PB wel af.
.
best wel zenuwachtig, ben benieuwd hoe en wat