Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Later kreeg ik een pbtje.

)
.Evony schreef:hahah dat zal best :p Maar het is geen onaardige cross, en die heb je er ook bij. Ik ben zelf bijvoorbeeld geen fan van Vasse
Morgen nog een keertje bij een 4 jarige kijken.
Hij was helemaal niet stijf van de watertraining van gister.
Lime vind ik ook érg gaaf!
Wat een cijfers!
*plof* Ik viel niet eens hard, maar het doet goed zeer! Ik kon ook niet meteen opstaan. Ik kwam precies op het stukje onder mijn BP terecht. Daarna nog wel een paar keer over het slootje geweest, ook vanuit een ander lijntje. Was echt fijn trainen zo.
Vanochtend al gelijk in een lange file gekomen, was gelukkig nog wel op tijd. De les zelf was heel anders dan ik gewend ben. Normaal ben ik altijd heel erg bezig met aan elkaar rijden, nu hoefde dat veel minder. Dat had als effect dat Vorstin niet zo snel gepikeerd werd, en gewoon lekker bleef lopen
Ik vond het ook wel fijn om zoveel verlichte zit en lange lijnen te oefenen, dat oefen ik normaal bijna nooit. Qua hindernissen hebben we niets speciaals gedaan, gewoon lekker gewerkt aan alles eromheen. Vorstin was hoe verder de les vorderde iig een stuk fijner te rijden 
?
Vorstin was heel blij dat ze weer van de trailer mocht toen we thuis waren!
Hier vandaag ook zo'n bericht, precies hetzelfde eigenlijk. Was een hoefsmid.
?