Zometeen maar weer met m'n telefoon naar de winkel, dat k**ding doet het niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WolinLotte schreef:Goeiemorgen,
Straks maar 's even kijken hoe Wolin loopt.. Ik hoop dat het meevalt.
Osteopaat moest toch nog een keer langs komen, ik laat haar altijd preventief nakijken. Ik ga zo gelijk ff bellen.
gelukkig maar dat het meevalt!
Maar er zaten wel hele fijne stukjes tussen 

Ik dacht dat je niet meer in Ede mocht trainen trouwens, of was dat Maarsbergen? .. ben volgens mij in de war 

Toch balen dat ik voorlopig geen dressuurwedstrijden heb.

.
.
, maargoed, er zaten wat werveltjes scheef ofzo. Maar dat is nu weer klaar.
? Dat kwam zij hij, doordat ze verkeerd geland was. Dus die heeft ook haar behandeling gehad. Misschien verklaard dat waarom ze niet echt vooruit te branden is.
. 
Heb je al foto's van der?
Net even naar een mannetje gebracht en als die hem niet snel aan de praat krijgt ga ik wel terug naar de winkel. Heb hem pas een maand en heb er echt geen gekke dingen mee gedaan dus baal er echt van
Hopelijk valt het allemaal een beetje mee.
Nouja.. fijn dat ze hem alsnog aanhouden zodat jij er nog mee kan rijden tot NK!! Maar k*t is het wel.
Hoop niet dat je nu belangrijk werk kwijt raakt!!
. Moet misschien terug naar de reumatoloog omdat ik steeds meer pijn heb en dan het gehannes met Wolin. Pfff...nouja.. maar even m'n kop leeg maken morgen.