Mag ik me hier ook melden? Ik ga komend najaar SGW rijden
Eerst deze zomer nog wat trainingen volgen
Heb trouwens vorige zomer ook SgW-training gehad, en een onderlinge samengestelde gereden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mag ik me hier ook melden? Ik ga komend najaar SGW rijden
Eerst deze zomer nog wat trainingen volgen
Heb trouwens vorige zomer ook SgW-training gehad, en een onderlinge samengestelde gereden

(Nu al met Tu heb ik er een jaar over gedaan) En zondagochtend korfballen! gomir schreef:_Jitske_ schreef:Dankjewel heSoms denk ik echt: ik word ook dokter, niks uitvoeren en geld verdienen..![]()
Ben het wel met je eens dat er een hele hoop waardeloze exemplaren rondlopen trouwens, trof zelf ook zo'n onbeschoft geval toen met mijn vader op de eerste hulp
Was er geen andere arts die even je schouder terug kon zetten?
Assistenten chirurgie, orthopedie en de poortartsen kunnen dat iig dus ik was mooi niet naar huis gegaan voordat er nog iemand naar gekeken had
(gelukkig),
Oké zal ik dan even wat vertellen over mezelf
(Heb ik een hekel aan
)
). Met Urose rij ik ook aangespannen en we doen horseball 

We waren met z'n 5en over, dus het was verder wel erg gezellig. Na telkens weg te vallen voor de telefoon hoorden we toch dat ze bij de Notre Dame waren. Wij daar via de metro heen, ongeveer 10 mensen aangesproken en een kaart gekocht. Na een uur hadden we het wel gevonden, maar bleek de klas alweer weg te zijn. Ze waren toen naar Centre Pompidou gegaan. Wij weer een hele tijd gezocht, kwamen we daar eindelijk aan, waren ze alweer naar de Catacombe. Toen waren we het wel een beetje zat, omdat ze leraren gewoon telkens doorliepen. Ze zeiden dat ze tegen half 6 wel weer Centre Pompidou zouden komen, dus zijn we daar maar eventjes gaan winkelen. Na ruim 4 uur zoeken kwamen we ze dan eindelijk weer tegen 

jenga_8 schreef:Ik kan niet wachten tot dat het 5 uur is. Heb het hier op kantoor ook wel weer gezien!