Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ook het water wou ze eerst niet maar omdat er geen hindernis voor stond was het niet echt ene weigering het kostte me alleen tijd maar ze is uiteindelijk toch het water ingegaan ook voor het eerst weer 
Gefeliciteerd!

maar ik post hier niet zo veel nee ik was ook de hele vakantie weg op ponykamp
dus niet zoveel tijd voor gehad

Super gedaan

lekker kacheltje aan en slapen maar 

haha..
jeuuhhh 
!! Ja, weet ik Anne! Maar het was écht zoo super gaaf!! Ben nu écht helemaal verslaafd!!
) Nu nog de foto's + filmpjes!!
heel veel hebben dat er staan.. weten jullie misschien bij welke dat zou kunnen zijn??

! (Is het trouwens zo dat ik nu wel 2wp's heb gehaald?!)
!
Loes_Joery schreef:Ga ik nu doen Biem! (Is het trouwens zo dat ik nu wel 2wp's heb gehaald?!)
Een onvoldoende = geen wp(s).
. Mijn pa bij die val: 'oooooh, auw, dat deot pijn! Wat ging er precies mis???'
Scum schreef:Anne, ik heb hem ook gedaan en bij mij kwam er ook Wilders uit?! En Groen Links zoals altijd helemaal onderaan. Ik ga gewoon niet stemmen, behalve als PvdA aan de macht dreigt te komen. Dan breng ik wel een tegenstem uit.

En pronto is ook wel een heel stoer dier
Reed hij fijn?
(heb het verder niet gezien, was op concours)
Waarom gaat oosteind niet door voor je?
Heb het zelf voor otje in de dressuurtraining geprobeerd, zodat ik er misschien wat meer aan mocht komen, maar dat werkte niet echt voor hem 

Biem schreef:Ik heb haar site ook![]()
Nu gaan ze in dat topic zeuren dat ze niet goed reed.. Maar het is allemaal best spannend zo met die cameramensen erbij, of niet? Ze viel er trouwens hard vanaf