[SGW] [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MissM

Re: [HK] SGWay of life gezwam (deel 3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 12:45

Simmie: Dat is goed nieuws! Djin zal het zelf ook wel fijn vinden dat ze weer wat meer ,mag doen, is volgens mij geen paard wat graag stilstaat

Missmuts: Ik wordt altijd zo vrolijk als ik jouw avatar zie

Vief: Nu maar braaf je oefeningen doen Mooi dat jullie er zo op tijd bij zijn, nu is het makkelijker te corrigeren dan dat je al een hele tijd verkeerd op je paard zit!

Gomir: Ik blijf het knap vinden als ik die verhalen over je studie zo lees, en dan nog zie wat je er allemaal naast doet! (ik heb zelf altijd het idee dat er tekort uren in een dag zitten)

Bento: hopen dat die mok snel weer over is. En natuurlijk ook dat je dochter inderdaad mag afzwemmen! Die diploma's kun je maar beter binnen hebben.

Andrea: Leuk profiel!

Lielle: gaat het al weer wat beter?

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:11

MissM schreef:

Dat heb ik zelf ook.

De ava van Minnie_muis en Margreet maken mij altijd aan het glimlachen. Margreet is hier niet bekend, dus dit is haar avatar: Afbeelding

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:29

Simmie: wat goed van Djin! echt lekker joh!! maar doe het maar rustig aan en niets overhaasten!!

Vief: Leuke foto's! En die manuele therapeuten zijn heel goed Die van mij had mij ook alle spieren heel erg goed losgemaakt..Eigenlijk zo goed dat het helmaal niet kon als je keek naar hoe mn wervels stonden..

Andrea: leuk profiel!! waarom rijd je die landgraaf niet meer?

Enn verder..mn heup wordt nu lekker blauw..MN nek gaat wel beter..en mn rug ook..toch ga ik morgen even naar de giropractor..Wil het gewoon zeker weten..

Ik ben nu wel klaar met mn toetsweek Weet al dat ik een 6.8 voor mn engelse toets had..en een 7 voor mn mondelinh..

Toch zit ik ergens te denken of het op dit moment wel slim is voor mij om door te gaan met rijden..Ik kan het niet in mn kop zetten om te stoppen..terwijl ik weet dat het misschien wel beter is..maar elke keer denk ik ook..Misschien gaat het hierna juist wel weer beter..Het is heel lang goed gegaan..Weet het niet zo goed..Wil er zowieso nog een keer weer op

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:36

Gelukkig dat het weer wat beter gaat Anja!
Ik zou wel voorzichtig zijn als je er weer opgaat, niet als hij weer een paar dagen heeft stilgestaan, en zorg dat er iemand is die je kan helpen! (paard vasthouden bij het opstappen ed.)

Ook mooie cijfers trouwens!

Missmuts: Die is ook lief

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:42

missmuts schreef:
MissM schreef:

Dat heb ik zelf ook.

De ava van Minnie_muis en Margreet maken mij altijd aan het glimlachen. Margreet is hier niet bekend, dus dit is haar avatar: Afbeelding

Margreet is hier (iig bij mij) wel bekend

Met mij gaat het wel. Ik heb het eigenlijk te druk om ziek te zijn, dus dat scheelt. Over 2 weken nl ISO 9000 hercertificering, en dat is mijn kindje

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 13:47

Wat is hercertifecring?
Ben je zwanger?
(Goh,wat een domme vraag als je dat dalijk niet bent )

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:04

Lielle schreef:
Margreet is hier (iig bij mij) wel bekend

Dat is waar, ja! Maar ik ging er van uit dat de rest haar niet echt kent.

Pas maar op dat je straks niet instort, Lielle! Te druk om ziek te zijn kan een echte killer zijn!

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:16

Natuurlijk ken ik Margreet

Dat te druk om ziek te zijn ken ik ergens van, meestal komt het er dan in en na tentamenweken uit. We mogen nooit verplichte practica missen hier en inhalen is een drama, heb regelmatig met flinke koorts en andere ellende in de trein gezeten op weg naar Amsterdam... (om dan in een werkgroep virtueel iemand bedrust aan te gaan raden )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:24

Anja: dit is het topic waar het in staat : viewtopic.php?f=10&t=447674&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Ik zou echt niet weten wat je moet doen, weet natuurlijk niet hoeveel pijn je hebt enzo.
Goede cijfers trouwens!

Ik heb mijn herkansingscijfer van Engels weer, 4.8 Ach ja, in ieder geval verbeterd, had eerst een 4.2. En had was puur grammatica en laat ik dat nou net echt niet kunnen, dan is een 4.8 nog te doen

_Anja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:43

andrea16 schreef:
Anja: dit is het topic waar het in staat : viewtopic.php?f=10&t=447674&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Ik zou echt niet weten wat je moet doen, weet natuurlijk niet hoeveel pijn je hebt enzo.
Goede cijfers trouwens!

Ik heb mijn herkansingscijfer van Engels weer, 4.8 Ach ja, in ieder geval verbeterd, had eerst een 4.2. En had was puur grammatica en laat ik dat nou net echt niet kunnen, dan is een 4.8 nog te doen

Jeetje wat jammer dat die landgraaf weg moest!!Weet een beetje hoe je je voelt..

Maar je cijfer valt best nog wel mee! eerst was het dus een dikke 4...Nu is het afgerond een 5..Zo vertel ik t altijd aan mn ouders

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 14:45

Ja, het went nu wel. Alleen de stal is altijd een beetje vreemd. Het scheelde dat ik hem al een poos niet meer echt reed, alleen af en toe nog. Dan heb je er eigenlijk al wat afstand van gedaan.

En inderdaad, het is gewoon een 5

jollyjoker

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 15:35

Bento1988 schreef:
Wat voor een zaak hebben jullie JJ?

Een coffeeshop

Gomir: ik ben bijna nooit in de zaak Is niet echt mijn ding Maar wel erg belangrijk om de paarden te onderhouden

Uniek was vandaag weer helemaal oke!! Zo goed dat we bijna de sloot invlogen met galopperen

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 15:42

goedemiddag iedereen

Zit nog op school.. moet zometeen nog wat proefjes inhalen omdat ik dat gemist had.. :/ gelukkig met nog een meisje

Ik ga thuis wel even bijlezen

CarpeDiem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:08

Andrea: leuk profiel. Leuk dat de paarden van je ouders doorgeschoven zijn naar jouw. Betere leerschool kun je volgens mij niet hebben! Die ene cross foto miste ik je peesbeschermer, haha, ik zag dat ie achterste voren onderaan zijn kogel hing. Moest ff aan een stagiaire denken die me belde om te vragen waarom het paard zo raar liep.. Had ze de peesbeschermer aan de voorkant zitten, met het gedeelte van de kogel op zijn knie.. Joh waarom zou hij toch zo raar lopen .

Ik ben vanmorgen ff bij de dokter geweest voor me knie. Was toch bang voor me banden, en aangezien ik toch echt wil gaan springen binnen een maand, leek t me wel slim eerst ff te kijken of me banden nog heel waren. Gelukkig viel het allemaal mee, de aanhechting van de kuitspier in me knieholte, en het kraakbeen in mijn gewrichtsspleet van de knie zijn beschadigd. Met rustig werk komt het allemaal uiteindelijk wel weer goed. Maar mag niet hard lopen, zwaar tillen of boswandelingen maken ... Rijden mocht wel, maar met de voorkeur om óp het paard te blijven zitten

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:38

Ik heb een 9.8 voor m'n wiskunde tentamen

Ik ga vanmiddag wel weer verder bokken.
Ga nu lekker naar Sam even wat sjerp foto's maken
En even wat stappen enzo

Maar ik moest dit gewoon even kwijt

kimdepim

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 16:47

Viefje
jemug super man

CP: gelukkig dat het je banden niet waren nu even rustig aan gaan doen hea en dan ook echt gaan doen haha

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:10

Jeetje Vief, das een mooi cijfer!!!!! Je hebt een echte wiskundeknobbel!!
Nu hoef je zeker voor de rest van het jaar niks meer aan wiskunde te doen?

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:22

Super Vief!

Grrrr ik wordt gek van die zoekfunctie die het niet goed doet... Ik weet dat er niet zo heel lang terug een topic is geweest over het hoogte record met springen, maar ik kan het niet vinden....

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:24

WestBest

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:27

djiez Vief, da's wel heel erg hoog! Gefeliciteerd!! Goed gedaan.

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:30

Vief, toe maar!

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:37

niet slecht Vief +)+

IR, ik ben niet zwanger (hoop ik), ik ben gewoon wat grieperig

Hercertificering betekent dat we opnieuw moeten aantonen dat we ons kwaliteitssysteem ook echt waarmaken volgens de eisen die de KEMA stelt. Een soort KEMA keurmerk dus.

CD, valt gelukkig nog wat mee met je knie.

Ik heb nog 2,5 week druk, en dan is er even wat rust (Chaam, EL, skien en zo ) voordat de verhuizing komt.

MissM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 17:49

Lielle: Je bent geweldig! precies wat ik zocht! (hebben jullie moddators meer zoekmogelijkheden?? of ben ik simpel aan het worden )

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 18:16

Jeeeeeeeeeeeeetje Vief!!!!!!!! Hoe krijg je dat voor elkaar??? Echt goed!
Ik heb morgen ook wiskunde tentamen, maar ik vrees het ergste... Die leraar kan gewoon niet uitleggen, dus ik ben vandaag maar begonnen met alles opnieuw te maken. Ik ben nu net met het 1e hoofdstuk klaar en ik snap het nu wel helemaal! Nu de andere nog, die is wel moeilijker

CD: Haha ja, die foto is gemaakt na onze val in Hattem Ik had niet gezien dat die peesbeschermer omgedraaid was en ze heeft zo de rest van de cross uitgelopen (achteraf snapte ik ook wel dat ze de opsprong/afsprong niet zo zag zitten )

_Jitske_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 19:22

Vief; super cijfer zeg!!!
En laatst had je toch ook al zo'n goed punt voor je PO wiskunde?

Ik ben vandaag weer naar school geweest,
nog niet helemaal beter, maar anders moet ik weer zoveel inhalen en aangezien ik daar geen zin in heb
Had vandaag Duits proefwerk en Latijn so, gingen niet erg geweldig volgens mij, maarja..