missmuts schreef:Je moet al helemaal niet aan jezelf gaan twijfelen. Je bent M SGW, dus je bent kundig genoeg. Je bent nu alleen even zoekende naar de beste manier met haar.
Ben pas 1 keer M gestart hoor!! Maar wel lief bedoeld.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
missmuts schreef:Je moet al helemaal niet aan jezelf gaan twijfelen. Je bent M SGW, dus je bent kundig genoeg. Je bent nu alleen even zoekende naar de beste manier met haar.
Ben pas 1 keer M gestart hoor!! Maar wel lief bedoeld.
Missmuts heeft volkomen gelijk
Lielle schreef:M+1 is M geklasseerd, dus M sgwMissmuts heeft volkomen gelijk
)......Maar goed, doorzettingsvermogen is zeker zo belangrijk en met hard trainen kom je een heel eind!

Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
Ons duimen gaat helpen!
Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
marieketencate schreef:Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
Ik zal voor je duimen Lielle! Lijkt me juist een mooie wedstrijd om M te gaan starten. Ik moet zeggen dat wanneer het lekker gaat de wp ook zo binnenvliegen....ik zit alweer op de helft met Pico (niet dat die al aan het M toe is, maar het gaat wel snel!)
Simmie schreef:Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
Ons duimen gaat helpen!
Ons eigen subforum!!! Hulde aan een ieder die zich hier voor heeft ingezet!

patsmu schreef:Simmie welke nummer had jij in de M?
Volgens mij net voor of na!!
Lielle schreef:d*mn het zit niet mee! Diepenheim heeft geen open wedstrijd in het M, dus ook daar kan ik geen M starten met Pablo. Bathmen is wel rond inmiddels.
Dan toch maar Princenhage en dan gaat alleen Raimaer mee.