missmuts schreef:Je moet al helemaal niet aan jezelf gaan twijfelen. Je bent M SGW, dus je bent kundig genoeg. Je bent nu alleen even zoekende naar de beste manier met haar.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmuts schreef:Je moet al helemaal niet aan jezelf gaan twijfelen. Je bent M SGW, dus je bent kundig genoeg. Je bent nu alleen even zoekende naar de beste manier met haar.
Lielle schreef:M+1 is M geklasseerd, dus M sgwMissmuts heeft volkomen gelijk
Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
marieketencate schreef:Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
Ik zal voor je duimen Lielle! Lijkt me juist een mooie wedstrijd om M te gaan starten. Ik moet zeggen dat wanneer het lekker gaat de wp ook zo binnenvliegen....ik zit alweer op de helft met Pico (niet dat die al aan het M toe is, maar het gaat wel snel!)
Simmie schreef:Lielle schreef:Ik sta trouwens 4e op de wachtlijst in Y'steyn, zou toch moeten lukken
Ons duimen gaat helpen!
patsmu schreef:Simmie welke nummer had jij in de M?
Volgens mij net voor of na!!
Lielle schreef:d*mn het zit niet mee! Diepenheim heeft geen open wedstrijd in het M, dus ook daar kan ik geen M starten met Pablo. Bathmen is wel rond inmiddels.
Dan toch maar Princenhage en dan gaat alleen Raimaer mee.