! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
!
. Vervelend van het dubbele gevoel, maar de optimist in mij zegt altijd, onthoud het goede!
en ik ben daar eerlijk gezegd nog nooit op aangesproken. Soit, geen discussie mogelijk, moest maar lenen van iemand die buitenkwam, gelukkig direct iemand gevonden die zo lief was om mij haar handschoentjes te leven! Maar da was dus al stress nog voor ik eraan begon! 'k Was nogal in de war, zag ni hoe ik rond de ring kon, dus na wa draaien aan dien ingang maar binnengegaan
, had de jury nog ni gebeld... Terug uit de ring en opnieuw begonnen. Weg concentratie. Veel te braaf proefje gereden, we kunnen veel beter maar da zal voor de volgende keer zijn
.
). En uiteindelijk gaan springen. Inspringen was mierennest, maar in parcours was ze weer heerlijk
. 9-10 was lange lijn, had nog gezegd da'k ze dan weer ging openduwen en dan doe ik da natuurlijk ook
dus daar had ik een fout. Ikke, Niekels treft geen schuld
.
) en ze stopte wel op 't water om te kijken, maarja. Da's allemaal vergeven! Ik heb zalig gereden!
!!
wij waren dus de dag voordien al doorgereden naar een B&B in de buurt van Ciney. Wel wat later vertrokken dan voorzien omwille van het slechte weer. Ging anders zaterdag nog wel eens komen kijken naar het parcours enz. Waren er rond 17u. Pony wel even de kluts kwijt dus even op stal gezet en gegeten. Nadien een klein rondje in de bossen gemaakt (supermooi, heuveltjes op en af, best nog steil). Enkel maar gestapt en kleine drafjes. Hij vond het al lastig genoeg
nadien nog kwartiertje losgereden in de piste bij de stal. Hij voelde wel fijn aan en was intussen al terug gekalmeerd
dan heeft het dochtertje van de stal, die al helemaal verliefd was, hem nog een uurtje laten grazen. 'S morgens op tijd op om te vlechten en tappen proper maken. Onder een stralend zonnetje
Dressuur ging niet helemaal goed, veel spanning, reageerde ook nogal fel op vliegen en alles rond de piste. Desondanks toch nog wel goede stukken. Dat felle kwam dan weer wel van pas in het springen en de cross
. Was intussen keihard beginnen regenen. Springen stond toch mooi aan de maat, en toch echt een volwaardig springparcours. Slik
. Voor mijn gevoel vrij pusherig gereden, maar als ik het dan op film zie ziet het er nog héél braaf uit
Nog een bijna stop op de blauwe planken (meneer haat blauw, waterbakken etc). Met een flink "eey kom aan eee" toch nipt erover. Foutloos rond dus. In de startbox was hij rustig maar wel alert. Kon onmiddellijk vanuit stilstand in volle galop vertrekken. Toen wist ik ok zo ken ik hem weer, dit is niet zoals in Ingelmunster
hij vloog door het parcours, zat zelfs iets voor op mijn chrono in de laatste rechte lijn, dus daar nog wat ingehouden en… op 5min11 afgeklokt (5min12 ideale tijd). 1ste plaats in de cross! Dressuur waren we uiteindelijk nog 11de (vd 36) dus met springen en cross nog opgeklommen naar de 5 de plek
. En een stalplaat gekregen haha wordt een propony vanaf nu
. Enige minpunt… op de parking stond ik naast iemand met twee vrij "lastige" paarden. Mijnen stond rustig te dutten aan de van als ze aan het opzadelen waren. Ineens draait haar paard naar de mijne toe… en mept uit het niets vol op zijn achterbeen. Ruiter reageert niet eens. ZOOooo heb ik mij eventjes kwaad gemaakt. Was echt in alle staten. Na veel zagen bood ze "oprecht" haar excuses aan. Ik had mij in haar plaats doodgeschaamd als mijn paard zoiets zou doen. En hem onder zijn voeten gegeven. Maar zij reageerde dus totaal niet. Eerst was het "keb t niet gezien" en toen was het plots "twas er toch nie op?". Halllooooooo "ik ben niet blind". Stond er 3m van. Ma bon, denk dat de boodschap wel overgekomen is (voor gans de parking)
Hij liep er wel ok op dus hoop hem vanavond ook nog fris aan te treffen…. Springen en cross was ook nog uitgelopen dus heb uiteindelijk maar rond zes uur gereden, dan nog gewacht op de uitslag… Waren we uiteindelijk pas om 23u op stal… Lange dag zo!
!! Next anhee voor u?
!
die had ik graag in actie gezien!
Zelfs enkele voorzien van schors die enorm aangenaam zijn om galopje op te doen! De rest was ook relatief goed verzorgd, alleen was er een algemene opmerking van de dames dat er op elke stopplek toch een dixie had mogen staan. Nu was dat enkel halfweg bij de lunchstop. De andere 2 stops waren in open veld, niet zo handig
Baasja daarentegen is wel wat stijfjes
! Amai, hoe lang hebben ze die prijsuitreiking dan nog uitgesteld? Was toch fijn om nog iemand te kennen ja
Rijdt je Anhee ook mee? Of ga ik toch met de Walen moeten verbroederen dan?
Sorry hoor, maar dat hadden ze in december vorig jaar dan toch ook al wel kunnen zeggen?
wil ik ook nog wel eens doen. Misschien in augustus. Ben daar nog nooit geweest en schijnt wel een leuk, gevarieerd terrein te zijn! Stom van je eindwerk Varekaj, zo blijf je wel bezig natuurlijk. Moet je dan nog je "testen" doen + de resultaten uitschrijven voor 17 augustus? Dat is idd niet niets!
Alhoewel het wel kriebelde, nu hij zo goed loopt
Keb je trouwens nog gezien met de tractor zondag Evelyn
Maar troost je… heb met de jeep ook een serieuuussss aanloopje mogen nemen…
Hem na de les terug op de wei gezet. Na drie dagen stal was hij daar héél blij mee. Volgende cross wordt pas Deurle, of misschien tussendoor nog (trainings)rondje H.eusden

. Mannen kwamen kijken naar nen andere die vast zat, vinden dat ik er wel op moest geraken met genoeg gas. Net niet dus. Hebben ze mij gelijk getoond waar alle spullen zaten om sleepoog te monteren want da wist deze blondine ni natuurlijk
.
. En die examens waren ook wel ok toen. De 5jaar dervoor wil ik nooit meer meemaken. Hopelijk snel verlost van de eindwerkmiserie!
? Ze heeft haar ijzer af van zaterdag op cross. En hij is toch nie geweest vandaag. Ik heb een reserve hoefsmid omdat de ander hoefsmid zo triestig is om snel te komen. En Canch trapt er regelmatig een af voor wedstrijd, dus dan moet de andere komen. Mr nu is het nie super dringend dusja, beetje geduld oefenen.
. Khad wel ergens ene knopje moeten induwen om m'n assen vast te zetten Tschijnt, da ging het vlotter gaan. Mr heb Da dus nog allemaal niet getest
.
Gelukkig kan ik een redelijk groot deel van de literatuur gebruiken die ik al heb, dus we zien het weer wat zitten.
) komt zelfde dag of dag erna. Eergisteren ijzer eraf vanvoor en gisteren kwam hij.
en kben niet thuis. :p heel gemakkelijk te regelen!
.
. Voel me super rot want ik was me maar aan het opdraaien en uiteindelijk kon hij er echt niet aan doen, ocharme
. Hopelijk herstelt het snel! Zullen maar terug met appelbitje rijden voortaan...