[SGW] [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Noor

Re: [HK] SGW #19: Three Phases, Two Hearts, One Passion...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:00

Karen, wat knap van T! Hij was zeker erg vrolijk? :D
Sannn, succes zo op school met je gesprek...
Annetje, goed dat je Vies aan de praat hebt gekregen! :)

Zou vanmorgen zwemmen met muti, doen we nu een paar weken. Mocht ik er ineens niet meer in omdat het 55+ zwemmen is (ja, daarom hadden we van tevoren gebeld of ik mee mag. Ik maak geen bommetjes, trek gewoon baantjes) én omdat ik meer moest betalen. Prima, betaal ik toch 50 cent meer? Was ook niet goed, dus we hebben het pand maar weer verlaten.
Daarna snel Jer zijn stal gemest, nu even wat eten en dan ben ik straks 'vos' tijdens een vossenjacht voor de kinderen van een huttendorp. Dit alles voor een goed doel, want dan mag ik vanavond meedoen met Hints (jongens tegen meiden). Dat zijn altijd mooie avondjes :D

Mootje, voor als ik niet meer online kom / het vergeet: hele fijne vakantie, geniet ervan!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:02

Noor jammer dat je niet voor 55+ door kon :Y)
Wel leuke dagje voor de boeg!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:08

Zeker!
Ga nu nog snel even de paarden van paddock naar land verplaatsen!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 11:55

Heel vrolijk!! Vandaag maar even aan de longe met longeerhulp en dan morgen dressuurprikken.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:00

Noor, Raar dat je jonger dan 55 geschat wordt.... Al die oudjes hadden zeker geklaagd :+ Is natuurlijk niet goed voor hun zelfvertrouwen :P
Ka, Morgen op wedstrijd of gewoon thuis dressuurprikken?

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:27

Ik snap niet dat sommige mensen zo moeilijk kunnen doen. Als jij nu een groep pubers was had ik het wel gesnapt, maar dit is gewoon mierenneüken Noor.
Weet niet wie het was die het poste, maar ik heb geen korte dag vandaag hoor. Van 7:30 tot 16 uur vind ik zelfs vrij lang :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:41

Kris, dat zijn voor mij en een heleboel andere mensen gewoon normale dagen hoor ;)

Noor, wat raar zeg, je bent toch al vaker geweest.

MM, hopelijk krijg je goed nieuws.

Mootje, alvast fijne vakantie

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:48

Kris dat vind ik niet zo'n lange dag. Wat moet je dan allemaal doen, geef je veel sport lessen?
Wel vroeg op, maar om 4 uur klaar betekend dat je ook nog wat hebt aan de rest van de dag.

Noor vreemd dat ze daar zo moeilijk over doen!

Heb heel asociaal uitgeslapen tot half 12.
Nu ook lekker rustig aan en tegen het eind van de middag maar rijden. Heerlijk zo'n rustige dag!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:48

Tot mijn opluchting kreeg ik net het telefoontje dat ze weer onderweg naar huis zijn. Ietepietje is onder begeleiding van dikke, dikke, tranen op de trailer gezet, en alles ik keurig afgehandeld. Pfff gelukkig, als je pech hebt, heb je nog een hoop gelazer ook voor je alles thuis heb en rond bent met de centjes, maar dat is van beide kanten probleemloos gegaan. Ben benieuwd of hij zijn thuis weer herkent, en of die g*ile merrie meteen weer 3 heiningen en een hek neemt om bij hem te komen. Vannacht maar oordoppen in, want het wordt misschien wel een beetje lawaaiierig op stal z'n 1e nacht....

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:53

Ooooh nee, kermis keut valt gelijk met Sgw Texel. Dan maar weekendje keut met uitstapje naar Texel mootje/ Muti? Denk dat.wij wel een feestje geven namelijk........

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:56

Ik ben 8 en half uur lang bezig met groeplessen, buik en rug spier kwartiertjes, schoonmaakwerkzaamheden, administratie, personal training, uitleg in de fitness en als er tijd over is nog wat reparatie werkzaamheden :D Dan vind ik persoonlijk zo'n dag (zonder pauze, tenzij ik administratie in de receptie pauze noem) best lang :D

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:00

Gevarieerd werk Kris, en het is net hoe inentesief je werk is denk ik. Als ik hier een drukke wisseldag heb, heb ik geen lange dag, maar dan moet er in 5 uurtjes gebeuren waar ik normaal 2 dagen over doe.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:07

Kris ik heb gister 18 uur gewerkt :+ dus jouw dag valt wel mee haha.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:11

Je hebt gelijk Texelse, denk ook dat het belangrijk is wat iemand zelf zwaar (of niet) vind. Zo werk ik nl ook nog eens regelmatig 21 dagen achter elkaar. Geen probleem, tis mijn eigen zaak dus ik doe het wel met veel plezier.

18 uur is wel lang Sarah, hoe kwam het? Als mijn personeel niet kan, dan heb ik soms een dag van 7:30 tot 22:30 maar langer kan het gelukkig nooit worden :D

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:15

_Noor schreef:
Ooooh nee, kermis keut valt gelijk met Sgw Texel. Dan maar weekendje keut met uitstapje naar Texel mootje/ Muti? Denk dat.wij wel een feestje geven namelijk........

:j

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:43

Noor wat jammer dat je niet mee mocht zwemmen, flauw ook wel hoor. Klinkt leuk dat vossespel
MM gelukkig ben jij niet bang voor spuiten
Kris, ik vind alles een lange dag, dus jij moet lang werken! de rest zo te lezen ook :D
Texelse, ik snap niet helemaal welke pony je ging halen? Ben de laatste tijd wat druk, dus is bijlezen soms moelijk. Is het er een die je weer hebt teruggekocht?

Ik ben net voor het eerst weer met Vies naar het grote bos geweest. Volgens mij was hij even vergeten dat hij een braaf recreatiepaard was dat 1 á 2 keer per week dat rondje maakte. Man man, wat was hij vervelend. Op de heenweg een paar keer niet meer verder durven (maar volgens mij wel echt bang en niet enkel om de staak) ik ben daarom ook maar twee keer afgestapt. In het bos was hij bijna niet te houden. Piepen naar mijn been, een keer een bokje geven, schudden met zijn kop en vooral veel te hard gaan. Heb hem ook even zijn zin gegeven en een galopje erbij gepakt,maar de remweg werd daar wel heeeeeel erg lang van. :Y)
Volgende week maar weer doen, misschien kan hij zich dan weer herinneren dat hij best wel overal langs durft en in het bos ook een rem heeft.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 13:53

Kris schreef:
18 uur is wel lang Sarah, hoe kwam het? Als mijn personeel niet kan, dan heb ik soms een dag van 7:30 tot 22:30 maar langer kan het gelukkig nooit worden :D

Ik werk bij een evenementen cateraar en dat is allemaal wat anders met werktijden :Y)
Om 6 uur vertrokken wij en was om half 1 thuis.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:01

Annetje, ons 5-jarig hengstje is onderweg naar huis kreeg net een belletje dat ze op de boot zitten, dus met een goed half uur zijn ze er weer

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:01

MargreetW schreef:
_Noor schreef:

Ik heb trouwens al berichtjes terug :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:03

Leuk Mootje!
Ik sluit me even bij Kris haar bijleesactie aan.
Marijke, wat fijn dat Geert weer thuis komt en dat je hem zelf kan gaan spuiten!

Vannacht op stap geweest, heb maar gebobt omdat ik om 9 uur alweer moest werken. Ben net een uurtje vrij en ga zo even rijden, en dan de rest van de dag bijslapen denk ik :o of ik wissel het om, ligt er even aan hoeveel mensen nu op stal zijn :+

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:05

Meervoud Mootje????

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:05

Mootje jij moet zeker(!!!) naar "keuter kermis"

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:07

Haha, ik had er twee vragen instaan... Antwoord 1 kwam in bericht 1, het tweede in bericht 2 :P
De kermis mag ik natuurlijk niet missen :D

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:07

Wordt al een kwartier intensief aangestaard door twee kleine meisjes. Kkkkssssttt.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:08

_O-
Proberen ze de vos dood te staren? Kun je alvast oefenen, Noor!