[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:52

In de zon zit ik het leifst met mijn ogen dicht een beetje weg te dommelen. Dan wil ik van niemand hebben dat ze tegen me aan gaan ouweh**ren, laat staan een boek. :Y)

texelse

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 08:55

Goedemorgen!
Lielle, wat leuk, om met de jurycursus over de hekjes te springen. Jammer genoeg was het nog niet begonnen, anders was het een mooie test geweest op de regelkennis van de deelnemers. Uitsluiting!! en geen -2.

Lezen vind ik heerlijk als ik er de tijd voor heb. In bed alleen spul dat ik na 1,5 bladzijde zo weg kan leggen, en niet hoef te onthouden wat ik gelezen heb. Bijv. Peter van Straaten, de Agnesserie. Meestal ben ik te druk in m'n hoofd om rustig te lezen. Buiten lezen vind moeilijk met het zonnetje dat weerkaatst wordt op de witte bladzijden, ondanks een zonnebril, en een luisterboek heb ik nog nooit geprobeerd. Ik denk ook dat ik daar te onrustig voor ben.

Hier beginnen de beestjes ook al weer te verharen.

Gisteravond via internet een leuk tv-tafeltje gekocht. Eigenlijk een ouderwets "omadienaarhetrusthuisgaatding", maar leuk gepimpt. Een wit gelakt onderstel met leuke mandjes en het blad ik mooi opgeknapt. Mooi voor in ons zomerverblijf. Kennen jullie www.koopplein.nl?? Een soort plaatsgebonden marktplaats. Opgestart door een oude buurjongen van me. Wel makkelijk, zeker als je logistiek niet zo handig woont dat je makkelijk wat afstanden legt.

Vanavond de bijscholing in Ermelo. Zit nog steeds in dubio. Chauffeur en slaapplaats is geregeld en morgenochtend moet ik toch weer naar Den Helder naar het ziekenhuis, dus dan kan dan mooi op de terugweg, maar ik beslis vanmiddag pas denk ik.... Balen dat het zo'n hardnekkig griepje is. LieveLotte is ook 2 weken ziek geweest, dus ik ga er gemakshalve maar van uit dat zij me aangestoken heeft, en dan moet het nu de komende dagen toch echt wel beter gaan, want die 2 weken beginnen op te schieten.

Marijke: heel veel plezier en succes vanmorgen. Geniet er van samen met Geert. En heb vertrouwen!!!!

Zo, wat een prevelementje op de vroege morgen!!
Fijne dag allemaal!!

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:07

Goedemorgen allemaal, ik werd vannacht wakker en vond dat ik de nacht goed doorgehaald had, eruit, duster aan, bleek het 00.15 te zijn. Maar weer naar bed.
Leuk idee koopplein Margriet, maar je kunt op MP toch ook gewoon je postcode intypen en dan bv een straal van 5 km doen? Ik zoek nog een secretaire / leestafel maar de meeste mensen doen daar tegenwoordig een gouden randje aan.

Allemaal een plezierige dag en Noor staltijd?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:14

Goedemorgen :)

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:21

Goedemorgen allen!
Stal in de buurt (1 km bij ons vandaan) heeft ook Rhino. Alles bij ons in de omgeving zit op slot. Concoursen worden afgelast etc.

Heb een zieke op de zaak en werk deze week dus 63 uur, maar trainen voor cc hoeft gelukkig niet nu.
Gister wel een onwijs goede dressuurles gehad. Man, wat gaat dat beest vooruit!

Nu lekker op mijn gemakje jullie avonturen bijlezen :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:23

Margreet, waarom niet eens kijken bij het Goed oid voor een eiken secretaire... Lekker verven in de kleur die jij leuk vindt en je bent met 30 / 40 euro :)
Texelse, moeilijk, moeilijk... Gedoe ook altijd. Die dingen van de KNHS zijn echt nooit in de buurt :+
Beli, Werk ze en veel plezier vanavond!

Zo, vanochtend om half zeven stond ik in de keuken.... Hij ziet er heerlijk uit :9

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:38

7 uur muti!

Morning!

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 09:59

Goedemorgen :wave:

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:25

Mootje, dat was een paar jaar geleden nog wel zo maar nu niet meer. Die kastjes worden allemaal opgekocht door handige mensen. En met mijn reumatische handjes gaat schuren en schilderen etc helaas niet meer. Of ze moeten erg opgeknapt worden qua hout. Ik loop er nog wel een keer tegenaan.
Is goed Noor, auto staat nu even bij de garage want de koplampen doen het niet meer, als dat maar geen slechte voorbode is voor de apk straks.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:27

Als ze het allebei niet doen, is het waarschijnlijk een zekering. Daar zou ik mij niet druk over maken Margreet ;)

Vandaag wordt een hele lange dag ben ik bang :O

MargreetW

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:29

Mag ik trouwens even die bakrecepten?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:30

Moggel!!

@ Mootje sterkte met je lange dag!
@ Margreet balen vj lampen! Hopelijk idd geen slechte voorbode.
@ Kris poeh das best veel, 63uur. Scheelt dat het je eigen zaak is denk ik. :)

Wandelwagen is net gebracht! Chauffeur kon ons huis niet vinden. We hebben echt al zo vaak contact gehad met tom-tom maar ze kunnen het niet aanpassen. Leuk is dat met een camping en dat iedere gast in het dorp staat met caravan erachter..

texelse

O o Margreet, de passat??
Net weer na 1,5 week even in de auto gestapt om naar stal te rijden om te helpen paardlief op de trailer te zetten. Kom ik daar aan, met het zweet op m'n rug, staat ie d'r net op... Mooi zo!! Hij schijnt de schrik te boven te zijn van een paar weken geleden toen ik een onbedoelde duikeling maakte en links van het schot naast hem in de trailer lag......
Wat een heerlijk weertje!!!!!!! Begint te kriebelen om buiten aan de gang te gaan, en dat zijn ook weer goede tekens, maar vandaag en morgen nog maar niet.

Mootje: vervelende dingen op het prorgamma vandaag?
Marijke: kijk, je kunt alvast een rondje om te oefenen met de wandelwagen!!
Laatst bijgewerkt door texelse op 23-02-12 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Mootje

Welk bakrecepten O:)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:39

Zal wel meevallen muti. Anders een lange wedstrijdstop :+

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 10:56

Marijke, succes! Alhoewel ik niet weet waar mee :o :o? .
Mootje: sterkte met de lange dag.
Kris, wat een ellende met die Rhino -O- . Succes met werken.
Texelse: je bent er nog steeds niet lekker aan toe :(:) . Zal dan naar Ermelo wel een hele rit worden.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:09

@leliaardje: Marijke heeft de 20wkn echo vandaag. En idd naar Ermelo wordt een hele zit. We gaan vroeg weg. Straks na het eten ga ik nog even op tuk, dan in de auto, dan even een stop op ons logeeradres halverwege met een hapje,en dan door. Als ik zelf had moeten rijden was ik niet gegaan, maar nu wil ik het toch proberen.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:16

Suikermeisje jammer dat je wedstrijd misschien niet doorgaat, waar wilde je heen?
Bianca leuke foto's! Ik vind je outfit toch wel erg leuk, hoewel ik zelf het jasje dan wat minder fel gemaakt zou hebben. Heb je er op de wedstrijd eigenlijk veel leuke reacties op gehad?
Lau lekker zeg zo'n braaf paard
Haha Lielle, die Uk is ook een grapjas!

Ohja, TG vroeg nog of ik mijn rijbewijs wilde halen. Mja... ik denk dat ik een beetje een gevaar op de weg zal zijn :+ ik zie mezelf echt niet in een auto rijden. Ook heb ik voorlopig gewoon het geld niet om een rijbewijs te halen.
Vriendje moet vandaag op voor vrachtwagen + aanhanggeval. Ben benieuwd!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:19

Handig Anne, dan krijgt hij gratis B-E erbij :=

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:20

Oh sorry Marijke: veel succes, maar nog meer plezier!!
Tja, ik ben een beetje anti-baby, dus ik ben bang dat ik dit soort mijlpalen niet registreer :o . Maar kan me voorstellen dat het spannend is!!

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:20

Marijke veel succes vandaag!!

Haha Anne, ik ga toevallig vandaag mijn rijlessen aanvragen. Moet er echt eens van komen, zo afhankelijk zijn van anderen is niet leuk.
Ken mensen die echt niet kunnen rijden en toch hun rijbewijs hebben...

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:25

Moo, ik vrees alleen dat het koekblikje dat hij rijdt geen trailer mag trekken :P En we (ik) heb geen trailer. Ik heb altijd een hele lieve man die me altijd overal naartoe rijdt met een luxe trailer en auto. Ik heb voorheen zijn paard gereden en hij vindt het wel gezellig en leuk om mee te gaan naar Rob of wedstrijd. Vriendje zie ik dat nog niet zomaar doen :P

Danielle afhankelijk zijn van anderen is inderdaad neit leuk, maar met het openbaar vervoer kom ik ook op veel plaatsen. Jij succes met je rijbewijs!

Marijke veel plezier met zwaaien naar de beeb op het tvtje!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:28

MM, veel plezier!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:32

Let's go! := := := := :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 11:36

Succes Marijke! Geniet ervan :D