[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:58

Mootje schreef:
Haha, het moet er toch uit ;) Maar dat neemt niet weg dat ik hetzelfde heb :))

Een medestander, wat fijn :D

Lielle

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:59

ik zou meer opzien tegen die 20 jaar daarna, maar dat terzijde ;)

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:59

_lautje_ schreef:
Ik wil zon....

Amen!

Instructieweken lijken me leuk, maar inderdaad erg duur!
@ Mootje: jouw collega's waren dus op pad zonder het hoofdingredient voor een leuke vakantie?! }>
@ Rowo: :=
@ Jantine: ik ben ook wel van het kamperen! Vriendje en ik zijn 2 keer naar Frankrijk geweest. De eerste keer brandde de hele camping (en dus bijna al onze spullen) af, maar da's weer een ander verhaal. en in de toekomst gaan we ook zeker weer!! Weet je al waar jullie heen gaan?

Ik verwacht deze of volgende week trouwens ook een telefoontje dat mijn vriendin is bevallen van haar tweeling! Ik heb voorspeld dat het 16-01 gaat gebeuren (op mijn verjaardag ;)).

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:00

Lielle schreef:

Idem hier!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:01

haha Lielle!

Ik denk dat iedereen zn bedenkingen wel heeft over de bevalling. Als het anders kom, dan zou ik het ook graag anders willen. Maargoed, de meesten zijn na een weekje al zodanig hersteld van onder, dat ze alweer normaal dingen kunnen doen.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:02

Noor, ik zie dat je gelijk met mijn hub jarig bent!
Jantine, ik hoop voor je dat je een makkelijke bevalling hebt! Persoonlijk moet ik er absoluut niet aan denken!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:03

Lielle en Sim, Als je pech hebt kan je x2 doen :D
Noor, Stom hè dat sommige mensen daar niet aan denken :=

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:03

Mogge,

Heb veel bijgelezen maar niet veel onthouden. Wel dat Lau een shet heeft die princes elizabeth heet, rowo een zwembad thuis heeft en ik ben het eens met Sim.

Gisteren weer even de merrie gereden maar ben na 20 minuten afgestapt. Wilde niks en werd alleen maar vervelender. Na 20 minuten kwam ik niet meer op de hoefslag want nu werd ook alles eng. Ik heb zo'n hekel aan een paard die niet meewerkt. Ik hou er niet van om te moeten slaan om de vooruit er weer in te krijgen. Wordt er een beetje moedeloos van maar ben bang dat zij toch even aangepakt moet worden. Paard dat met de oren naar voren staakt is volgens mij geen pijnkwestie maar karakter. Staartzwiepen en op beentrappen. Wil of stilstaan of dom stuiteren. ga hier maar eens over nadenken. Hopelijk kan ik zaterdag weer op de ruin. Die loopt altijd :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:04

Noor, wij weten nog niet waar we heen gaan. Wel gewoon in Nederland. Denk dat het Biddinghuizen word. Mijn ouders gaan daar al een paar jaar heen met kennissen. Wij gaan dit jaar met hun samen. Wel eigen caravan en plekje e.d Maar is met de kleine wel makkelijk.

Wanneer is je vriendin uitgerekend?'

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:06

Ik wil wel kinderen, maar alleen de bevalling houd me tegen :o Volgens mij ben ik de enige... maar voorlopig wachten we nog ff :j

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:11

Je bent zeker niet de enige Noor. Er zijn er veel die er zo over denken.
Laatst zei er eentje tegen mij 10 dagen na haar bevalling; het herstel gaat goed. Ik kan sinds vandaag alweer lopen.

En ik dacht... ??????? Na 10 dagen pas weer kunnen lopen ???????

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:12

Gister zei ik al tegen Jeroen, we hadden over 100 jaar er moeten zijn. Tegen die tijd hebben de vrouwen vast ritsen in hun buik waar de baby´s uit komen :+

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:12

Gaat inderdaad erg snel Jantine!

Ik heb eigenlijk niks met kinderen :o moet er niet aan denken en die bevalling ook niet....
'Gelukkig' voor mijn ouders heeft mijn zusje wel een kinderwens ;)

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:13

Je kunt ze ook via Foster Parents adopteren. Hoef je niet te bevallen en ze ook niet zelf op te voeden. En kost maar een paar cent per dag!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:13

Scum schreef:
Je bent zeker niet de enige Noor. Er zijn er veel die er zo over denken.
Laatst zei er eentje tegen mij 10 dagen na haar bevalling; het herstel gaat goed. Ik kan sinds vandaag alweer lopen.

En ik dacht... ??????? Na 10 dagen pas weer kunnen lopen ???????

Dit soort dingen moet ik al helemaal niet lezen :oo

Overigens is het bij mij wel zo: Mocht ik via de gewone weg niet zwanger kunnen worden, dan is het dikke pech. IVF en al die hormonen behandelingen ga ik niet aan beginnen :n

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:16

Mij lijkt een leven zonder kinderen heel kaal. Zodra je ouder word, heb je verder ook niets meer. Als ik zie hoe gezellig het in ons gezin altijd is, zou ik dat echt niet willen missen. Maar gelukkig heeft iedereen daar een eigen mening over. Ik heb altijd al wel een kinderwens gehad en vind het heerlijk dat ik het mee mag maken.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:17

Als ik ouders met hun kinderen zie lijkt me dat ook fantastisch. Maar ja voor de kinderen op de wereld staan :+

Maar daarnaast; geen kinderen betekent heel veel geld over voor andere dingen :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:18

volgens mij heb je dat zelf in de hand, of je niets meer hebt als je ouder wordt. Bovendien zijn kinderen daar ook geen garantie voor. Ik ben ervan overtuigd dat je alleen aan kinderen moet beginnen als je dat echt intens graag wil, en anders is het een veel te grote verantwoordelijkheid die dan eerder een belasting gaat worden.

Het heeft overigens niet met geld te maken, wel met het idee dat voor mij kinderen niet iets toevoegen aan mijn leven.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:21

Lielle, dat ben ik helemaal met je eens :j Mijn moeder heeft naar mijn weten nooit kinderen gewild en laat ik dat nou best merken :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:22

Lielle, het is ook prima dat iedereen daar anders over denkt. Voor de 1 heeft het wel toegevoegde waarde en voor de ander helemaal niet. Ik zie hier heel veel voorbeelden van oudere mensen zonder kinderen, die zelf ook zeggen dat ze echt wat hebben gemist. Zowel mensen die geen kinderen wilden en mensen die ze niet konden krijgen. Voor tig jaar geleden was IVF ook geen optie. Toen moest je er maar bij neerleggen dat je geen kinderen kon krijgen. In een kort tijdje is er flink wat veranderd.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:23

Ik hoop dat alles heel voorspoedig verloopt Jantien!
Caro, geen succes dus :(:)
Mootje, das ook niet leuk zeg :(:)
Foster Parents zijn toch oplichters?

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:25

Ik weet ook nog niet of ik kids wil. Mijn stokken rammelen iig nog niet. Adoptie lijkt mij ook wel wat. Mijn broer en zus zijn ook geadopteerd. Het kost zoveel geld die procedure. Bevallen lijkt mij niks. Daarnaast weet ik nog niet of mijn reuma erfelijk is. Volgens mijn arts niet maar mijn moeder heeft hetzelfde.
Eerst maar eens een leuke vent

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:26

Jeetje Caro, het is wat met de merrie. Echt lastig :(:).

Ik zou wel kinderen willen, al lijkt (net als Mandy) de bevalling mij super eng :=. Maar daar wachten we nog wel even een tijdje mee hoor haha :P.

Ik ga vanmiddag maar even een buitenritje met Sofie maken. Hopelijk wordt het vanmiddag nog ietsjes droog. Ben wel een beetje klaar met die binnenbakken :+. Helaas voor Bobo, die moet toch even naar de binnenbak.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:26

Lielle schreef:

Zo, hier ben ik het mee eens :D

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:29

Goedemorgen.
Sim: Ik ben het met je eens (of is dat nu te vaak gegzegd O:) ;) )
Mistid: Dat Cambridge engels waar jij het over hebt, die boeken hebben wij voor het normale vak Engels (school is erg gefoccust op versterkt engels en je hebt ook drama en P.E. in het engels in de onderbouw)
Caro: Balen dat er geen land te bezeilen is met de merrie.
Over kinderen gesproken, ik denk zelf niet dat ze noodzakelijk zijn om gelukkig te worden, maar het lijkt mij geweldig om je eigen kinderen te zien opgroeien, maar voorlopig ben ik nog lang niet aan kinderen toe en misschien denk ik er later ook wel anders over.

Heb nu twee tussenuren en een pauze, ben lekker naar huis gereden om lekker te eten, moet dadelijk heel de middag nablijven :7 .