[SGW] [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rowo

Re: [HK]Liefde voor de SGW, dat nemen we in deel 12 ook weer mee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 16:48

:wave:

Terug van Marienheem en vooral heel erg boos :( Ze sprong echt geweldig met losspringen, uit het boekje. Toen de ring in... Op 2 oversprong ze zich en vanaf toen ging het niet meer zo soepel. Op 8 stopte ze 3x mega vuil!! Daarna 3 aangereden en al 10m van te voren ging ze stijl omhoog en zowat met zijn 2en achterover. T is me vandaag heel duidelijk geworden waarom ik erop ben gaan rijden, omdat mijn nichtje niet meer durfde.

Zal vnvd ff bijlezen. Zo eerst douchen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:18

Wat jammer dat het niet zo goed wou Rowo. Maar gister sprong ze toch wel goed rond met oefenrondje?
Hopelijk gaat het de volgende keer beter :(:).

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:21

Middag :wave:

Mandy: Jeetje :\ Kan me voorstellen dat je dan wel écht kwaad bent. Zelf ook erg geschrokken?
Kim: Lekker dat je buiten gereden hebt :D Ik had het ook droog. Precies goed getimed *\o/*
Evie: Wat een leuke foto's :)!
Corien: Gefeliciteerd *D

Ik ga eens even met de auto naar de AH. Supermarkten in de stad zijn helaas allemaal dicht op zondag. Hebben besloten om een kip te gaan braden :9

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:24

Ja gister sprong ze idd met 2 vingers in de neus rond, met losrijden vandaag ook super. Maar ja.... ik rijd haar niet voor niks. Ze is zo moeilijk en kan echt heel smerig stoppen.

@ vief: nee zelf niet geschrokken :n Ben vooral erg pissig.
Welke AH ga je? Dat die open is?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:27

Ff snel bijgelezen, maar zie dat ik niet veel heb gemist.

@ mirthe: waarom zou je geen Roelofsen Raalte trophy gaan starten dan? Omdat ZZ kino's max is?
Albergen is overigens wel een gigantisch mooi concours :j Ik start er ook altijd.

@ corien: nogmaals gefeliciteerd! Super hoor een 5e plek!

@ kim: je was met sofie met de trailer naar een bos gereden? Fijn dat het droog was, dat is het hier niet bepaald :=

@ evie: leuke foto's van je strandrit! Fijn dat je zo lekker hebt gereden!

@ noortje: Bank hang ze vnvd met je wijntje ;) Maar dat komt vast goed! En jij op het strand gereden dus? Droog gehouden?

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:32

Rowo: Ja we gingen met de auto naar het bos. In het bos waren wel stukken nat. Maar het viel me heel erg mee.
Kon mooi weer lekkere stukken met d'r galoperen. Mooi trainen voor de cross :).

Vief: Oeeh lekker kip :9

Mirthe: Je zou je paard toch te koop zetten/weg doen? Zag je op de startlijst staan in Bronneger. Dus je start nog wel gewoon door met hem ? :)

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:33

Gelukkig dat je er zelf niet zo onder de indruk van was. Hoop dat je haar er snel doorheen krijgt, maar 't zal idd wel echt een lastige zijn als je nichtje er niet meer op durfde..

Deze AH zit ongeveer aan de Gronausestraat :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 17:36

@ vief: die ken ik niet :o
En Zimble moet verkocht worden...

@ kim: lekker hoor in het bos! Vinden de paarden na zo'n tijd ook super weer :j

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 18:06

Hoi,

Vanmorgen lekker in de regen mijn ruin gereden. Hij was nog steeds braaf :D :D .
Vanmiddag met de merrie op CC geweest. Opstappen was een drama want ik kon er amper opkomen en toen ik erop zat was het bokken :( . Raar beest. Proef ging best fijn maar de jury gaf alleen maar 6 jes. 177pnt. Iemand waarvan het paard alleen maar op het been sloeg in de galop kreeg een wp. Heel apart maar ja ik rij bij die vereniging nooit een wp. Volgend weekend gaan we weer :D

@ rowo Balen zeg. Is wel lastig als een paard weet wat de rem is.
@Corien gefeliciteerd.

Even een vraagje over de geweldige site van de KNHS: Als jullie zijn ingelogd is de site bij jullie ook zo traag en geeft hij dan ook zo vaak error. Erg handig als je jury's moet zoeken :( Vindt het absoluut geen verbetering!!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 19:58

Ik moest pas van een jury het telefoonnummer vinden. Bij zoeken op naam kwam hij er niet uit. Nog op verschillende andere manieren geprobeerd maar onmogelijk. Ik dacht dat het aan mij lag dus toen dacht ik dan zoek ik mezelf. Ook onvindbaar. Heb het uiteindelijk op een andere manier weten te achterhalen. Vind Mijn KNHS tot nu toe ook nog geen succes.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:07

Ik heb hetzelfde probleem. Op naam zoeken werkt niet. Dus ik zoek maar op provincie en klik dan op naam om op alfabetische volgorde te krijgen. Juryplatform werkt voor mij ook niet want je kan als jury niet mailen naar een andere jury.
Waardeloze site :o

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 20:34

Corien, *\o/* *\o/* Er stonden erg mooie parcoursen. Heb de 2de manche Z en ZZ en de 1ste manche L gekeken. Het liep bijna twee uur uit... Zit nu verkleumd op de bank
Rowo, Ik snap dat je boos was. Jammer dat ze zo afsloeg
Evie heeft mooie foto's van het strand!

Vanochtend mijn paard weggebracht. Ik vind het eigelijk wel een beetje jammer... Hij liep als een zonnetje de trailer in. Op de weg heb ik heb geen 1x gehoord of gevoeld. De nieuwe trailer is dus goedgekeurd :D Hij kwam heel braaf, maar wel een beetje stoer, de trailer af.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:55

Goede avond!!

Rowo dat is wel super jammer en flink balen!! :(
Kim lekker man effies flink galoperen!!
Mo Fijn dat je paard zo braaf op de trailer was :D
Bij ons liep alles op tijd en waren super vroeg klaar := was 11.15 thuis :+
Stond idd een heeel mooi parcour en de parcourbouwer ken ik namelijk ook :) erg mooie lijnen :)
Zeker voor herhaling vatbaar!

Evie ik snap waarom sander niet meer daar gaat rijden ;) alle profies rijden liever niet daar ;) vandaag werd ik aangesproken door een meisje en die zij dat dan de gewone ruiter zich nu daar kon laten zien i.p.v al die spring ruiters/amazone's die met een vrachtwagen vol komen. ;)

Ik ga snel op bed ben gebroken :+

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 21:59

Er stonden met het Z/ZZ een stuk of 20 vrachtwagens op het terrein en zelfs bij de boerderij. Iedereen vindt het er niet fijn, maar als je kans wil maken op Ermelo, moet je er wel starten. Wel vond ik de bodem niet zo fijn.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:01

Ja bij ons s'morgens was het ook vet druk toen ik klaar was :=
Weinig plek idd om te parkeren jammer!
Nou bij ons was hij goed te doen, weet ook niet hoe hij er smiddag's bij lag :=

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:03

Nou, na het ZZ was de bodem volledig droog en omgewoeld. Toen zijn ze gaan sproeien, maar de wals ging kapot, waardoor de bodem niet aangedrukt kon worden.

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:12

Oh jee dat zal je net zien op een regio :+ lekker slim :+

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:30

Sussie85 schreef:
Ik moest pas van een jury het telefoonnummer vinden. Bij zoeken op naam kwam hij er niet uit. Nog op verschillende andere manieren geprobeerd maar onmogelijk. Ik dacht dat het aan mij lag dus toen dacht ik dan zoek ik mezelf. Ook onvindbaar. Heb het uiteindelijk op een andere manier weten te achterhalen. Vind Mijn KNHS tot nu toe ook nog geen succes.

Daarom word ik dus helemaal niet gebeld om te komen jureren :(

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:34

Dat is zeker balen zeg TG :+ knhs boos bellen _O-

Truste lady's!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:39

@ teegee ik wordt ook niet veel gevraagd hoor! De meeste hebben hier gewoon een vast lijstje. Sta je al op juryplatform? De knhs site ligt er steeds uit als je op terug klikt.Je kan ook een mail sturen naar alle vereningen dat je jury bent. Ik ken een bepaald persoon die dat heeft gedaan en die sinds wij zijn geslaagd al heel veel heeft gejureerd :D

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:42

Evie_Bandido schreef:
@ mistid: Ok, ik wist niet hoe dat bij de pony's zat, heb je nog ambities om Kino in de wzware tour te gaan starten, of wil je haar liever verkopen?

Nee, geen zware tour bij mij voor Kino. Ik ben eigenlijk gewoon te groot en te zwaar, en 1.20 is al hoog zat. Als je in de Zware tour start dan ben je eigenlijk bezig om je te showen voor de bondscoach om naar het EK te gaan, en daar geraak ik toch nooit :Y) . Ik wil wel graag nog een keer lichte tour starten (in Albergen) maar is niet noodzakelijk. Ze is nu te koop, maar hebben haar nog niet op internet gezet omdat er al mensen zijn met interesse die graag langs willen komen volgendeweek.

Gefeliciteerd Corien!
Fijn van je buitenrit Hilde! Toen mijn levende agenda thuiskwam vertelde ze dat ik dan al naar Tolbert moest. Roden kan gelukkig wel :) Meno is ook nog vrij onervaren dus hoeft ook niet naar de zwaarste terreinen :)
Balen Mandy, klinkt niet zo fijn!
Lekker Vief :9
Mandy; ik ga geen RR starten omdat het allemaal zover weg is, en ik toch niet op een EK geraak. Ik word dit jaar 16, en ben eigenlijk te groot en te zwaar voor haar. Ze kan het zat, maar niet meer met mij. Albergen valt vaak samen met autocross van pap, maar de datum van zijn autocross is gewijzigd ofzo.
Kim; hij mag nog niet weg van pap, en voor paarden die dubbel L zijn krijg je geen cent. Ik rijd hem door tot de M als het lukt, maar ik start niet in Bronneger. Tijd geleden al afgemeld, maar mam zag me idd op de lijst staan. Is alweer rechtgezet, ik ga dan namelijk in Boekelo trainen. Krijgen we een bod hoger dan wat we ervoor hebben betaald gaat hij wel weg.
Jammer dat je geen winst had, fijn dat het wel goed ging Caroline!

Zo, ik ben weer bij :Y)

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 22:46

@Caroline, ja sta ik al op. Nog maar 1 keer een mail van gehad.
Ga deze week richting A'dam en dan maar wat in de rondte mailen want ik wil het wel een beetje bijhouden natuurlijk.

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 23:51

Niet echt uitgebreid bij gelezen. Beetje rotdag gehad. Vriend kreeg helaas vanmorgen te horen dat zijn beste vriend is overleden.
Rest van de dag was heel verdwaasd.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 00:48

Dat is kl0te-nieuws PB :\ , sterkte toegewenst Y;( ...

Verder niet bijgelezen nog. Weekendje in Bergen op Zoom geweest, was een leuke weekendje!! :D Zaterdagavond 'Paarden-party' gehad, soort Tupperware party, maar dan met paardenspullen, erg leuk en gezellig!! ;) Heb een Jodphur-rijbroek gescoord, zit zaaaalig!! En vandaag zijn we naar Horse Expo in Gent geweest, leuke demo's gezien en heb van HorZe gave volledig gevoerde bruin leren rijlaarzen gescoord. Nog even wezen afdingen.. Thailand skills 8-) , kreeg ze toch voor goedkoper mee!! Ben er erg blij mee!!
Toen met de trein terug naar Leiden Centraal, ik als trein-kneus :+ , nog even gauw langs Wolin gesjeest, die heel fijn een plank uit haar box heeft geslagen naar de nieuwe buurman :\ ... Misschien dat ze gaat verhuizen morgen.. Ik ga nu eerst echt slapen. Was een leuk, maar druk weekend!! :D
Deze week weer drie avonddiensten en twee nachtdiensten, dus heb mijn slaap hard nodig..

Slaap lekker :wave:

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 08:58

Goede morgen!!

Wl geslaagd weekend dus leuk!! Succes met je nacht diensten!
PB jeetje dat is kl*te man!! sterkte!

Ik werd vannacht wakker door me vader, had zijn vrachtwagen combinatie op een gras veld gezet (je voelt hem al aan komen 8-) ) Hij kreeg hem dus niet meer weg _O-
Hij snel een vriend gehaald in onze luxe auto gezet, voor de v'w maar nee hoor lukte niet :+
Toen zijn broer maar gebeld met een Jhon drear (trekker) en toen lukte het na 2 x de kabel kapot getrokken te hebben, eindelijk. Dus me pa was niet zo blij :')

Ik ga dus nu snel richting werk :wave: