Evie_Bandido schreef:@ mistid: Ok, ik wist niet hoe dat bij de pony's zat, heb je nog ambities om Kino in de wzware tour te gaan starten, of wil je haar liever verkopen?
Nee, geen zware tour bij mij voor Kino. Ik ben eigenlijk gewoon te groot en te zwaar, en 1.20 is al hoog zat. Als je in de Zware tour start dan ben je eigenlijk bezig om je te showen voor de bondscoach om naar het EK te gaan, en daar geraak ik toch nooit
. Ik wil wel graag nog een keer lichte tour starten (in Albergen) maar is niet noodzakelijk. Ze is nu te koop, maar hebben haar nog niet op internet gezet omdat er al mensen zijn met interesse die graag langs willen komen volgendeweek.
Gefeliciteerd Corien!
Fijn van je buitenrit Hilde! Toen mijn levende agenda thuiskwam vertelde ze dat ik dan al naar Tolbert moest. Roden kan gelukkig wel
Meno is ook nog vrij onervaren dus hoeft ook niet naar de zwaarste terreinen
Balen Mandy, klinkt niet zo fijn!
Lekker Vief 
Mandy; ik ga geen RR starten omdat het allemaal zover weg is, en ik toch niet op een EK geraak. Ik word dit jaar 16, en ben eigenlijk te groot en te zwaar voor haar. Ze kan het zat, maar niet meer met mij. Albergen valt vaak samen met autocross van pap, maar de datum van zijn autocross is gewijzigd ofzo.
Kim; hij mag nog niet weg van pap, en voor paarden die dubbel L zijn krijg je geen cent. Ik rijd hem door tot de M als het lukt, maar ik start niet in Bronneger. Tijd geleden al afgemeld, maar mam zag me idd op de lijst staan. Is alweer rechtgezet, ik ga dan namelijk in Boekelo trainen. Krijgen we een bod hoger dan wat we ervoor hebben betaald gaat hij wel weg.
Jammer dat je geen winst had, fijn dat het wel goed ging Caroline!
Zo, ik ben weer bij