Zo, ik ben weer thuis van een heerlijk weekje in de turkse zon. Ik heb wat zon mee naar huis genomen Ik ga later even bij lezen. Eerst even paardrijden zo. Gisteren zat ik daar nog op een ezel. Eens kijken of ik verschil voel zo
Snoekiej: fijn dat Vorstin weer zo lekker liep! Vief: oei, gekkie Woll ook PB: mooie foto's! Kim: fijn dat Loempia zich zo goed gedroeg! Heleen: gefeliciteerd met je verjaardag!! Tis idd heerlijk weer Jammer dat ik nog zoveel voor school moet doen...
Les ging gister heel erg fijn, Rael liep echt super! Juwel heeft trouwens een peesblessure...
Goeiemiddag! Wat een heerlijk weertje zeg! Ik ga zo met mijn moeder naar Symphonica in Rosso van Lionel Richie ! Mijn moeder had een kaartje over, dus ik mag met haar mee !
Gefeliciteerd Heleen Fijn dat Loempia zijn best deed Kim Wat vervelend Tezz! Hoe heeft ze die opgelopen?
Gefeliciteerd Heleen Ik heb gisteren weer sgw training gehad in Renswoude.. Remember was eerst gruwelijk vervelend.. Ben met haar eerst 2x de renbaan rond geweest in volle galop, toen werd ie eindelijk een beetje tam.. De hele tijd ging het goed, totdat we de sloot moesten doen.. Ik trok helemaal wit weg en werd kots misselijk... Ik ben laatst over de kop gegaan over een sloot (toevallig ook in Renswoude) en daarna nooit een sloot weer gesprongen... Ik was echt heel erg bang.. De sloot zelf stelde niks voor, maar het idee. Ben eerst achter iemand aan gereden, wie het paard de sloot in 1x sprong.. Gelukkig sprong die van mij hem ook.. Ik kreeg gelijk meer kleur (en had zelfs de tranen in mijn ogen staan van opluchting).. Daarna nog een keer achter iemand aan gesprongen voor het idee.. Vanaf toen kon ik het alleen.. Gert maar zeggen, hij kan het wel, wist ik wel
Geen idee hoe ze die heeft opgelopen... 2 weken geleden haalde ik haar uit d'r stal en liep ze kreupel, linkervoorbeen ook wat dik en warm en een bultje net onder d'r knie aan de achterkant... Hoorde gisteren dat het dus een peesblessure is, maar zo'n vermoeden had ik al... Maar heb geen idee hoe ze er aan gekomen is. Ze moet nu iig een maand stilstaan geloof ik, maar ben bang dat het wel langer gaat duren...
Gaaf zeg dat je naar Symphonica in Rosso gaat!! Heel veel plezier! Knap dat je die sloot toch nog hebt gesprongen BV!
Ik voelde me idd ook heel erg dapper toen Best stom ook.. Eerder deed ik mee met slipjachten etc en toen maakte het me geen donder uit hoe breed/diep de sloot was..
Bv: vind het toch knap van je dat je het hebt gedaan! Ik doe je niet na, als je overkop gegaan bent! @ LZ: Armani gaat ook lekker vooruit zo te horen! @ heleen: Gefeliciteerd!
Morgen voor het eerst crosstraining in Minderhout met Ramona! Ben benieuwd hoe ze het oppakt!
Nog een keer gdvrdegvdr!!!! Oeeehh.. ik kook.. kwaad op het gekloot iedere keer. Eerst staat Wolin op de wasplaats.. en begint ze te hangen, recht overeind, schudden met die kop en GODZIJDANK haar halster in 3 stukken.. staat ze met een stuk halster om haar hals :"Oh.. deed ik dat??" Pfffff... nouja.. ik toch nog maar even een stukje stappen op het harde.. maar ze was echt aan het zeuren, dus ik had de hengstenketting om gedaan.. Op een gegeven moment staat ze stil en trekt dus die hengstenketting strak, gooit ze haar kop in de lucht, waardoor ze nog een ruk krijgt zeg maar en komt ze omhoog, ja dan komt 'ie helemaal strak te staan. Klapt ze achterover.. "gelukkig" in de zachte aarde met gemaaid gras in de berm.. Vervolgens staat ze op, en begint te eten en doet alsof er niks gebeurd is.. Ik was echt in alle staten, kan het dan nooooit normaal gaan.. Ik overal voelen, duwen, drukken, trekken en krijg geen reactie, maar vaak merk je de uitwerkingen pas een week later.. Pffffff... paarden..
BV, heel herkenbaar, ik ben met mijn pony een keer gruwelijk ten val gekomen op een trakhener. Hij gleed greppel in en zette toch nog af waardoor hij met 4 voeten op de boom terecht kwam en toen een koprol maakte en aan de andere kant landde.
Mijn paard is bodemvrezig dus die kijkt op alles wat een vreemde kleur heeft. In Bathmen ben ik vorig jaar in de trakhener gegleden tijdens der afzet dus het vertrouwen is er niet helemaal meer Wil nu ook iedere training sloten en hoge trakheners springen met een goed open gat eronder.
Tezzz: Wat balen zeg, hopelijk gaat het niet te lang duren inderdaad
Het vosje kan springen! Na vorige week balkjes gelopen en gegaloppeerd te hebben vandaag maar besloten een laag kruisje te springen. Ze was zo braaf steeds. Vandaag was ze wel erg druk en hoe langer ik galoppeerde hoe drukker ze werd Maar toch maar geprobeerd te springen en ze was echt zo braaf! Geen enkele twijfel, gewoon er gelijk overheen zonder geslinger. Daarna nog een paar keer gesprongen zodat het geen toevalstreffer was
Ja inderdaad, die ik het arabiertje noemde. Ik weet nog steeds niet hoeveel er nou in zit, zal dat eens even gaan uitzoeken binnenkort. Maar ik noem haar maar gewoon vosje, net zo makkelijk
Heb trouwens nog heus gevecht met mijn broertje gehad vanochtend aan de ontbijttafel, het eindigde in een melk en cornflakes gooi gevecht, waar mijn moeder niet zo blij mee was, heel de keuken incl. plafond hing onder!
Goeiemorgen, Straks maar 's even kijken hoe Wolin loopt.. Ik hoop dat het meevalt. Osteopaat moest toch nog een keer langs komen, ik laat haar altijd preventief nakijken. Ik ga zo gelijk ff bellen.