Iedereen die nog moet rijden veel plezier
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jammer dat ik nog zoveel voor school moet doen...
! Mijn moeder had een kaartje over, dus ik mag met haar mee
!

Ik doe je niet na, als je overkop gegaan bent! 
paard heb je toch ook he
want het is paardenmarkt.. (dorps) feest
Oeeehh.. ik kook.. kwaad op het gekloot iedere keer. Eerst staat Wolin op de wasplaats.. en begint ze te hangen, recht overeind, schudden met die kop en GODZIJDANK haar halster in 3 stukken.. staat ze met een stuk halster om haar hals :"Oh.. deed ik dat??"
Pfffff... nouja.. ik toch nog maar even een stukje stappen op het harde.. maar ze was echt aan het zeuren, dus ik had de hengstenketting om gedaan.. Op een gegeven moment staat ze stil en trekt dus die hengstenketting strak, gooit ze haar kop in de lucht, waardoor ze nog een ruk krijgt zeg maar en komt ze omhoog, ja dan komt 'ie helemaal strak te staan. Klapt ze achterover.. "gelukkig" in de zachte aarde met gemaaid gras in de berm.. Vervolgens staat ze op, en begint te eten en doet alsof er niks gebeurd is..
Rosalie123 schreef:Ik heb verder eigenlijk niks bijzonders beleeft. Ook wel eens lekker.
Wil nu ook iedere training sloten en hoge trakheners springen met een goed open gat eronder.
Na vorige week balkjes gelopen en gegaloppeerd te hebben vandaag maar besloten een laag kruisje te springen. Ze was zo braaf steeds. Vandaag was ze wel erg druk en hoe langer ik galoppeerde hoe drukker ze werd
Maar toch maar geprobeerd te springen en ze was echt zo braaf! Geen enkele twijfel, gewoon er gelijk overheen zonder geslinger. Daarna nog een paar keer gesprongen zodat het geen toevalstreffer was