(Nooit gedacht dat ik mezelf nog eens als een penny zou bestempelen, maar dat kan dus nog best op je 36e.)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Met veel moeite hebben we haar losgekregen. Ze was vandaag beetje uit haar doen en liep niet 100% rad. Morgen maar weer even kijken.

)
, ik hoop dat ie snel weer OK is.
Ik wil niet ziek worden, want zaterdag hebben we selectie L springen voor de regiokampioenschappen.
(gebruikte trouwens alleen de frontriem, had een gewone zwarte neusriem
)
(kon ook vrijdag, maar dan kan ik echt niet van school wegblijven en ik moet echt zelf mee met Cheeka) 
)
(en verder ga ik niet
)

voor mijn inschrijving voor die HH-week definitief is! Maar moet wel lukken binnen paar maanden hoop ik

en nog een ander sportpaard.
)andrea16 schreef:Ik heb mijn profiel aangepast, hint hint
jollyjoker schreef:Ik zit in Abcoude met de paarden. (woon daar ook onofficieel)
We hebben een zaak op de Nieuwmarkt en koophuis in Amsterdam Z.O.

We zijn toen namelijk losgelaten op de nieuwmarkt met een bloemkool en volgens mij zijn wij praktisch overal naar binnen geweest
En we wonnen niet eens van de vissenkom incl goudvis en nepkasteel, snap je dat nou
)
Wat een rotwerk zeg, met een groep zijn casus uitwerken gaat nog wel, maar als je alles alleen moet verzinnen valt het nog puur tegen 
Denk dat ik het voor vandaag maar bij de 15 pagina's hou die ik nog moet van het hoofdstuk dat open ligt