Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
enige nadeel is dat ik daardoor pas laat mag springen/crossen. Maar ik zag dat de laatste pas rond half acht start, dus dan valt rond vijf uur nog wel mee! Voordeel van zo laat rijden is dat we nog lekker rustig kunnen ontbijten in de B&B. Heb wel een beetje schrik voor het weer morgen… Met de regen en wind die ze geven. Vooral ook voor jullie PP en Daph, hoop dat het vooral aan de kust blijft hangen... Gisteren ook nog eens een parcoursje op 90 gesprongen thuis (dubbel en twee diagonalen en wat gebroken lijntjes daarmee gebouwd). Had nog een vertrouwensboostje nodig voor zondag
. En ging super
vandaag een rustig wandelritje gemaakt en morgen ms ook in de omgeving van de B&B een rondje hobbelen.
Ik lees soms mee! Ben al benieuwd naar verslagjes!

!! Mr was heel geconcentreerd, iets te, ook had ik op voorhand gelet op hindernis negen, dat ik goed ging moeten sturen voor zo dicht mogelijk tegen de rand te rijden anders ging ik niet over 9 geraken. Mr blijkbaar ben ik dus naast de 8 gereden. Ik had dat dus niet door. Was zo gelukkig, was foutloos door het dikke parcours . Kom buiten en zeggen er zo, maar je hebt naast de 8 gereden! Eeuuhja? Kherninner mij dat niet, maarja kan dus wel. Alles komt zo snel in die mini piste. Maar de jury heeft ook niets gezegd. Dus kwist nie goed, mag ik nu crossen of nie
. Vraag me nu alleen af of ik al EL Zal staan in de jumping op de eind uitslag.
. Twaren nog mr drie sprongen en de voorlaatste was beetje gelijkaardig met hindernis 4 waar ze stopte dus die wilde ik nog doen.
. Toch niet zoals de insprong in Ciney.
!