Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Mootje schreef:Bianca, Nu nog je badkamer schoonmaken
het moest gebeuren en stelde het al teveel uit door eerst op bokt etc te neuzen en te kletsen etc...
maar ja heb mezelf een schop onder de reet gegeven en nu is het dan ook echt allemaal klaar en fris en fruitig. Weekend word ook al druk druk druk... dus dan komt het er ook niet van. Naar de vereniging zaterdag Bull doen en zondag naar Rob en dan savonds gelijk visite en mee eters...en dan weer 2 dagen iemand helpen klussen....
dus dan zou ik pas woensdag weer een dag niks hebben....
het leven is ook zooooo moeilijk....
_lautje_ schreef:Men neme een paard dat veel bloed heeft, 3x onder het zadel een losse hindernis heeft gesprongen en die rijd je aan op een boomstam
Resultaat:![]()
http://i251.photobucket.com/albums/gg30 ... d4b279.mp4

) dus kan lekker rustig aan doen.
op naar chaam dus

Soms uit nieuwschierigheid even kijken wat diegene bezighoud is prima, maar dat gaat wel te ver zeg. Ik heb geen idee of iemand met mij meeleest, zet er toch niet al te veel prive dingen op volgens mij.

Ging erop, staart omhoog, dribbelen, neusgaten groot. Dan maar draven, nou ik heb het geweten!!
Ging even mijn cap op doen, hop daar ging ze met zadel en al de stal weer in, en echt niet dat ze eruit wilde komen. 

Lielle schreef:Ukkie heeft vandaag bij de jurycursus laten zien dat ze crosspaard is. Ik sprong aan op de lange zijde (20*40 ring uitgezet in een 20*60 bak) en gaf wat extra been. Koppie ging omhoog en ze springt heel soepeltjes over de hekjes :D op naar chaam dus
wat je moet bijlezen. op naar de 500 volgens mij

maar hij was erg braaf! 
TeeGee schreef:Bianc, je bent zn voorpluk vergeten te vlechten
Dus dan vind ik het los uiteindelijk mooier.