[SGW] [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Freggle_Edge

Re: [HK] SGW #18: kijk ons gaan, het nieuwe seizoen komt er aan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:29

ze zal er wel even zoet mee zijn. We weten allemaal dat paardrijden een risico sport is, toch verwacht je nooit zelf zoiets op te lopen. Op zich maar goed ook natuurlijk. Maar dit is wel knap waardeloos als je een gezin en een bedrijf hebt te runnen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:34

Mootje schreef:
Bianca, Nu nog je badkamer schoonmaken :oo

Nu net klaar !!! :D het moest gebeuren en stelde het al teveel uit door eerst op bokt etc te neuzen en te kletsen etc... :o maar ja heb mezelf een schop onder de reet gegeven en nu is het dan ook echt allemaal klaar en fris en fruitig. Weekend word ook al druk druk druk... dus dan komt het er ook niet van. Naar de vereniging zaterdag Bull doen en zondag naar Rob en dan savonds gelijk visite en mee eters...en dan weer 2 dagen iemand helpen klussen.... :) dus dan zou ik pas woensdag weer een dag niks hebben.... :D het leven is ook zooooo moeilijk.... :')

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:34

Tegen ons ben je inderdaad altijd lief :))
Texelse, Gatsie zeg! Hopelijk is ze er snel weer bovenop!

Zo, halve taart is af, morgenochtend de rest!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:41

Gelukkig maar Mootje :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:45

_lautje_ schreef:
Men neme een paard dat veel bloed heeft, 3x onder het zadel een losse hindernis heeft gesprongen en die rijd je aan op een boomstam

Resultaat: :D :D

http://i251.photobucket.com/albums/gg30 ... d4b279.mp4

Braaf paard! Fijn dat het redelijke ging met je knie, geeft toch hoop.

Hilde, leuk dat Uk weer even terug is.
Marijke is populair :')
Corien, had Jack er weer zin in?
Mirthe heeft morgen spierpijn :P

Arggg heb last van mijn tanden, echt vervelend als je gevoelige tanden hebt.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:48

Ooh ja die spierpijn zal er vast wel komen... Haha gelukkig mag ik morgen nog niet op school komen van de absentiecoordinator (zal hij mijn scheikunde practicum dan ook gaan doen? :+ ) dus kan lekker rustig aan doen.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:53

Ukkie heeft vandaag bij de jurycursus laten zien dat ze crosspaard is. Ik sprong aan op de lange zijde (20*40 ring uitgezet in een 20*60 bak) en gaf wat extra been. Koppie ging omhoog en ze springt heel soepeltjes over de hekjes :D op naar chaam dus :))

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:55

Lau mooi paard, springt er lekker simpel over. :)
Caro leuk dat je weer tante wordt :D
Margreet haha wat een stel ondeugden :')
Henny veel plezier met de springles morgen.
Meelezers begrijp ik echt niet. :n Soms uit nieuwschierigheid even kijken wat diegene bezighoud is prima, maar dat gaat wel te ver zeg. Ik heb geen idee of iemand met mij meeleest, zet er toch niet al te veel prive dingen op volgens mij.
Lelie balen van je bekeuring, gelukkig niet al te hard gereden.
Bianca leuke foto's :)
Evelien, sensodyne tandpasta hielp goed tegen mijn gevoelige tanden B-)

Les ging niet door, instructeur ziek.. Helaas..
Toen zelf maar even gaan rijden, dacht dat ik wel zo even op Perfect kon stappen. Normaal maakt dat niets uit.
Maar vandaag, oei ik was toch echt even bang. :o Ging erop, staart omhoog, dribbelen, neusgaten groot. Dan maar draven, nou ik heb het geweten!!
Ging als een idioot door de baan, ze bokte, dan 180 graden omdraaien en van die stomme schijnbewegingen. Poging tot hard aan het werk zetten gedaan, maar na 2 keer op hol slaan (??!!!) ben ik eraf gestapt.
Ze heeft nog ruim een kwartier mega idioot lopen doen aan de longeerlijn. Daarna wel super fijn kunnen trainen.
Snap niet waar die energie vandaan kwam. Het is altijd wel een loperig dier en vlug in de reacties, maar dit sloeg alles.
Met opzadelen vloog ze me er trouwens ook al vandoor. :') Ging even mijn cap op doen, hop daar ging ze met zadel en al de stal weer in, en echt niet dat ze eruit wilde komen. :roll:

Tessa maakte het daarna wel goed, die liep weer fijn! Stalhouder riep nog 'Je straalt altijd zo leuk op deze!!!' haha :D
Nog even doortrainen en dan ben ik benieuwd hoe we dat terug zien in de wedstrijdresultaten..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 23:59

Lielle schreef:
Ukkie heeft vandaag bij de jurycursus laten zien dat ze crosspaard is. Ik sprong aan op de lange zijde (20*40 ring uitgezet in een 20*60 bak) en gaf wat extra been. Koppie ging omhoog en ze springt heel soepeltjes over de hekjes :D op naar chaam dus :))

hahaha....maar nu was het waarschijnlijk de bedoeling dat je erbinnen bleef.... :P

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:05

Allemaal crosspaarden zo te lezen :D .
Danielle, Giga is voor haar doen ook al zo vrolijk. Alleen uit dat zich in een lekker actieve pony, geen racemonster :Y) . Misschien beginnen ze toch een beetje de lente in de bol te krijgen, alhoewel het nog iets te vroeg is daarvoor volgens mij.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:08

Op stage waren ze ook allemaal al zo idioot.
Tessa verwisselt haar grijze vachtje nu al wel voor de lichtbruine zomerharen. :D
Ik hou het wel op lentekriebels :P
Laatst bijgewerkt door daNiielle_ op 23-02-12 00:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:08

Ik was nig aan het losrijden, maar het was idd niet de bedoeling :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-12 00:09

zo even snel bijgelezen. te veel pagina's worden er elke dag weer meer :P wat je moet bijlezen. op naar de 500 volgens mij

Lees veel over de rhino. Maak me daar dan toch wel zorgen om hopelijk verspreid het zich niet verder.
bianca vind het setje wel iets teveel. maar goed smaken verschillen.
ook wat over boeken. Ik heb het lezen echt in periodes. heb nu alle boeken van suzanne vermeer gelezen. alleen die nieuwe moet ik nog halen. vind het lekker om in bed te lezen dus niet van die giga dikke boeken en niet te moeilijk (waar je moeilijk in het verhaal kan komen) verder heb ik nog wel veel boeken liggen van andere schrijvers. Meestal toch wel iets van thriller
van half 9 tot 7 gewerkt en daarna les gehad. bay liep opzich best wel fijn (tegenover gister thuis) heb springzadel opgehad maar kan me benen nu wel voelen, voor dressuurles zit ik toch liever op een dressuurles maarja meneer loopt hier fijner onder dus dan maar dit. nu lekker naar bed.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:11

Bianc, je bent zn voorpluk vergeten te vlechten :P

Bari heeft springles gehad en ik heb lekker gekeken :D

EvelienH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:14

Ook wel eens leuk Karen :D Deed ze het goed?

Slaap lekker allemaal! Morgen vroeg moet de auto naar de garage, dat gaat geld kosten! := Uitlaat is zeker kapot en vrees dat het niet het enige is.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:16

Ja heel goed eigenlijk. Het is alleen nog z'on slagschip maar ik vergeet ook steeds dat we nog maar net bezig zijn. Al met al is ze nog geen jaar aan het werk. Een maand of 6 voor het veulen en nu bijna 4 maanden. Dus wat dat betreft doet ze het super.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:17

Maareuh meiden! Vergeten jullie morgen niet voor mij te duimen!!!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:20

Hallo!
Druk geweest vandaag! Hele dag en avond voor het werk onderweg. Saai.
MM natuurlijk duim ik voor jullie mee!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:20

Natuurlijk niet Marijke!

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:22

Natuurlijk vergeten we dat niet Marijke!

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:38

HOOOIII :wave:

Eindelijk weer een Laptop die het doet, PC is nog steeds stuk maar ik ben weer online!
Sorry heb alleen de laatste 2 pagina's nagelezen want de rest is mij echt teveel :x

Zag wel een bling bling setje, cool maar als je zo opvalt moet je wel je paard voor elkaar hebben want mensen onthouden je altijd...

Lezen.... bij vlagen en op vakantie natuurlijk, ik verslond de boeken van Baantjer vroeger altijd(en vroeger die van Bianca natuurlijk!!!) en verder wel van die makkelijke weglezers als kluun enzo. Ook vind ik voor op het stand luisterboeken heerlijk. ogen dicht en lekker genieten van een boek dat wordt voor gelezen.

Rhino..... balen! hopelijk gaat de training door van t weekend.

Vanavond heel even met red gesprongen in de stom en regen %) maar hij was erg braaf! +:)+
Toch wel heel cool voor een paard met 75% volbloed <3

zo lekker naar bed, morgen werken en daarna uiteten en naar het theater... tot vrijdag weer

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:40

TeeGee schreef:
Bianc, je bent zn voorpluk vergeten te vlechten :P

Die vlecht ik bij hem nooit. Hij heeft er echt een hekel aan en daarbij staat het altijd rechtop doordat hij niet echt een mooie maantop heeft maar een beetje met een verkeerde kruin erin en pluizig. Ook al geprobeerd met naald en draad en alle verschillende manieren van invlechten, maar ik ben er dan zowat een half uur aan kwijt en Bull wil niet echt meewerken als ik aan die maantop zit te vlechten.... :+ Dus dan vind ik het los uiteindelijk mooier.
Zo makkelijk als hij is met scheren zo moeillijk doet hij over die voorpluk. O:)

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:41

Die luisterboeken vind ik verschrikkelijk, kan daar echt niet langer dan 2 minuten naar luisteren. Dan voel ik me zo'n analfabeet ofzo, ga liever zelf lezen :o :+

Beli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:50

Ik vind dat lezen tegen zon in met zo een zwaar boek echt armoe hihi lekker luxe als t wordt voor gelezen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 00:52

Ik vind een luisterboek ideaal in de auto. Mn wat zwaardere kost (managementliteratuur, origin of species) voor een lange rit.