Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
bvw schreef:Dat valt dan best wel mee toch!
Loetie84 schreef:bvw schreef:Dat valt dan best wel mee toch!
Pff, ja als je voldoende punten voor de dressuur kunt halen in de B... Dan heb je die 2 zo binnen! Hopelijk (weet het haast wel zeker) is de dressuur in Hoogenweg in alle rust, en kan ik een normaal proefje rijden. Zonder dat ze gek wordt omdat ze ziet wat er nog meer te doen is.
Roxxiejj schreef:Is het geen optie om de paarden meer naar gewone wedstrijden mee te nemen, zodat het paard het meer gewend raakt? Op een wedstrijd Waar het springen te zien is bij de dressuur bijvoorbeeld.
Dat is tenminste het eerste waar ik aan denk. Laat voor mij die dressuur er maar bij, vind ik toch wel een belangrijk aspect en zo erg vind ik het nou ook weer niet...
Roxxiejj schreef:Is het geen optie om de paarden meer naar gewone wedstrijden mee te nemen, zodat het paard het meer gewend raakt? Op een wedstrijd Waar het springen te zien is bij de dressuur bijvoorbeeld.
Dat is tenminste het eerste waar ik aan denk. Laat voor mij die dressuur er maar bij, vind ik toch wel een belangrijk aspect en zo erg vind ik het nou ook weer niet...
mireilledons schreef:Vlietland is idd een SGW waar de cross buiten het zicht van de dressuurringen plaatsvindt. Ik ben benieuwd hoe de situatie in Wieringerwerf en in Gorssel is, maar daar kom ik in augustus en september vanzelf achter. Mijn mogelijke promotie naar de L die ik hoopte te maken in Princenhage stel ik denk ik toch maar uit.