Avond
Heb je nog serieuze reacties gehad Kris op je advertentie?
Succes met je scriptie Renske, SPSS is echt een rot programma. Gaaf Renske als je 3* gaat starten!
Hoe is het met je eventuele 2e gesprek afgelopen Sussie?
Je kan het beste beginnen met interval training Eef, 2 minuten hardlopen en dan 2 minuten lopen. Als je met 4x begint is het meestal goed vol te houden. Dan 2/ 3 maal in de week en het uitbouwen. Maar volgens mij is die clinic niet enkel voor instructeurs etc. Ik ben daar vorig jaar ook geweest en heb geen ORUN.
Super Marijke!
Beterschap Henny.
Benieuwd naar de foto’s Noor!
Paar drukke dagen gehad, nu lekker weekend. Zondag lekker naar Bathmen! Net What gelongeerd met de auto aan voor het licht. Hebben geen baklicht, dus dan moet je wat.
Ik heb altijd onervaren pony’s gehad. Vero was de 1e die dressuurmatig al verder was en met springen/ cross groen. Nu heb ik dus What. Ik vind het opleiden van paarden ook heel leuk, maar zadelmak maken doe ik niet meer vanwege mijn rug. Zou het zelf het leukste vinden om er naast What nog een jonkie bij te hebben, maar dat gaat niet. Ben al blij zat met What dus! Hoop met What volgend jaar ergens M te starten en dan zien we wel waar het schip strand. Droom ook lekker verder. Eerst maar eens zien dat alles heel blijft, heb al vaker gedroomd.