[SGW] [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:13

Sussie85 schreef:
Goedemorgen!

Ik sluit me voor het gemak even aan bij de samenvatting van JN. Precies hetzelfde herhalen vind ik niet nodig.

Kunnen we niet afspreken dat we ons niet meer hoeven te veronstschuldigen als we de tijd niet hebben om op iedereen te reageren? Het lijkt onderhand wel een verplichting om op elke post van iedereen hier te "moeten" reageren. Terwijl tig anderen dat ook al hebben gedaan.
Zelf vind ik het eigenlijk een beetje onzinnig om bv op iemand te reageren als diegene niet veel meer heeft gezegd dan " ik heb lekker gereden", met de melding van " en ..... heeft lekker gereden". Vind ik eigenlijk zinloos en is imo reageren om het reageren. :o
Wat vinden jullie daarvan? :D

EvelienH

Re: [HK]Gek van onze rossen, in deel 14 gaan we weer crossen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:15

Ben het er helemaal mee eens Sim. :)

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:16

Ik ben het er mee eens Sim, om maar ff binnen te vallen :D
Ik zit in een ander topic waar het wel op prijs wordt gesteld, omdat er mensen waren die het nodig vonden om alleen maar over zichzelf te vertellen en zich niet te interesseren in anderen :+ Maar daar lezen er minder mee dan hier en worden dus ook niet steeds dezelfde terugleesacties geplaatst!

@ Sussie: bikkel dat je er bent! Mijn paarden hebben echt de schurft aan rijden in de regen, die gaat met de kopschudden, er tegenin draaien etc. Gelukkig had ik het gister droog.

Hier regent het ook en mijn bak is weer een zwembad. :( K ben pas vnvd laat bij de paarden, hopelijk kan k ff naar de manege.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:18

Ja, bij ons is het ook weer erg nat allemaal. Heb gisterenavond de regenmeter leeg gemaakt en vanmrogen zat er weer 4 cm in. Na het weekend zou het ophouden met regenen.
Krijgen we dan zeker weer vorst :(

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:19

Lijkt me een goede afspraak, Sim :j . Doen we ook wat langer met het topic (deel 15 staat op mijn naam :P ). :=

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:22

rowo schreef:
Ik ben het er mee eens Sim, om maar ff binnen te vallen :D
Ik zit in een ander topic waar het wel op prijs wordt gesteld, omdat er mensen waren die het nodig vonden om alleen maar over zichzelf te vertellen en zich niet te interesseren in anderen

Dat hou je toch altijd wel een beetje. Was hier ook wel het geval; het is alleen wel veel minder geworden.
Maar ik vind dat we met z'n allen hier wel een beetje weten wat we aan elkaar hebben en dat het niet een kwestie is van niet willen reageren. We zijn allemaal druk en volwassen (uitzonderingen daar gelaten :D ) en snappen het heus wel dat je niet op alles kan reageren. De belangrijkere dingen (zoals bv het verwerpen van een veulen, de auto van TG, het gesprek van Dienke, Noor's vader etc) worden echt niet overgeslagen en dat vind ik nou posts waar je automatisch op reageert.
Laatst bijgewerkt door Sim op 13-01-11 11:22, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:22

Idd Sim, lijkt me een goed iets!

Ik ben toch wel bijzonder blij met de binnenbak van de buren, ondanks dat het niet zo groot is en niet de beste bodem heeft. Ik heb echt een hekel aan regen.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:23

Waarom lag Tim in het ziekenhuis :o?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:24

Geval van zware griep Mo.
Noor... :D

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:26

Sim: lijkt me een goed idee!

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:27

Jeetje :oo Maar of je blij wordt om dan in het ziekenhuis te liggen... Als je ergens goed ziek kan worden, is het wel het ziekenhuis :+ Gelukkig is hij weer thuis!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:28

@ mirte: ik wou dat ik een hal naast ons had, ook al was die maar 15x30 ofzo. Dat ik iig een dak boven mijn hoofd had en s winters kon rijden. Wie weet winnen we de loterij nog eens :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:29

Sim, dat lijkt me een goed plan. Ik reageer hier ook niet zo vaak meer, omdat je je verplicht voelt alles bij te lezen en op iedereen te reageren. Daar heb ik dan vaak net de tijd niet voor, dus reageer ik maar niet. Ik zou best wat vaker willen reageren, dus vind ik dit een prima oplossing.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:30

Klopt helemaal Sim, dat zijn dingen daar reageer je gewoon op, dat gaat haast vanzelf.
Ik deed de laatste tijd wel vaker aan selectief bijlezen, omdat je soms gewoon moet zoeken om ergens op te reageren.

Krijg net een bericht van het HTC dat het KWPN ons allen uitnodigd om het college testing performance bij te wonen op 2 februari op de HK in Den Bosch. Lijkt me erg leuk, maar het is midden in de week en wel best ver.

Edit
Mandy, wij zouden toen we ons huidige huis hadden gekocht in 1 schuur (de oude melkstal+ligboxenstal) een binnenbak maken, maar aangezien het melkquotem over een paar jaar vrij wordt, kon ik die binnenbak wel vergeten :+ . Dan wil pap op beide boerderijen de koeien melken en heeft hij die schuur dus nodig. Jammer maar helaas, gelukkig hebben we de buren dus nog!

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:33

Morguh!!

Lijkt me een goed idee Sim!

Inderdaad veel animo hier voor de instructieweken, ik neem liever wat vaker priveles of ga ergens op crossles. Maar het lijkt me wel erg leuk z'on week!

Evie, fijn dat die last van je schouders is!
Sim. das wel een hele lange dag!

Had gister les, ging best goed, ondanks de regen. Daarna nog Bari gelongeerd en spullen opgeruimd. Ook nog even wat gedronken in de kantine maar was lekker op tijd thuis want was koud en nat. Toen nog de brief gemaakt voor de rechtsbijstand en toen lag ik weer te laat in bed :+

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:37

Instructieweken zijn inderdaad heel erg leuk! Ben volgens mij al 7 jaar achter elkaar geweest. Dit jaar voor het eerst niet. Komt nu even niet zo handig uit, plus dat ik ons kleintje waarschijnlijk geen midweek kan missen. Dus we gaan van de zomer voor het eerst kamperen met de caravan.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:39

Instructieweken zijn mij te duur :o Das eigenlijk de enige reden dat ik er niet heen ga. Ik les liever bij mijn vaste instructeurs en ga een keer vaker op concours voor dat geld.

@ Jantine: je bent al een heel eind op weg in je zwangerschap zeg!! Je hoeft nog maar heel kort.... Tijd gaat snel!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:40

Ja, zondag moet ik nog 3 weken. Vind het zelf ook wel spannend hoor! Ben zo benieuwd wat het is en hoe het eruit ziet.

Instructieweken zijn inderdaad duur! Maar vond het het geld altijd wel waard.

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:41

Goedemorgen!
Hier is het ook al zeiknat :( De ondergrond van de bak is ook nog bevroren dus dat schiet niet echt op. Gelukkig staat paardje nog steeds op de manege dus ik kan wel gewoon rijden. Als de dooi nou eens een beetje doorzet, kan ze weer naar huis. Dan kan ze ook weer in de wei staan.

Ik ga me niet inschrijven voor de instructieweken. Opzich zijn ze wel leuk (en gezellig :D) Maar de weken die mij leuk lijken, moet ik nog naar school. En ik vind ze ook wel behoorlijk duur. Als het goed is, ga ik weer op crossweekend in de zomer :D

Sim: Lijkt me een heel goed idee! :j

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:45

Anthea, daar ga ik ook weer heen! Ze had zelfs plannen om er 2 weekenden voor te maken :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:52

Ik wil zon....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:54

Ik ben al blij als het droog wordt _O-
Vanmiddag nog even drank en lekkers halen voor in de bus. Ik moet ook voor twee collega's wijn meenemen. Die waren het vergeten en vonden het n.a.v. vorig jaar toen ik ook wijn meehad wel een goed idee!

Instructieweken zijn inderdaad niet goedkoop, maar het is toch mijn zomervakantie :D

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:56

tientjeh schreef:
Ja, zondag moet ik nog 3 weken. Vind het zelf ook wel spannend hoor! Ben zo benieuwd wat het is en hoe het eruit ziet.

Ik zou in eerste instantie vooral opzien tegen 1 ding :D :+ :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:57

haha DE BEVALLING!

Tja, prettig lijkt me ook anders, maargoed, dat gaat ook wel weer over.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 11:57

Haha, het moet er toch uit ;) Maar dat neemt niet weg dat ik hetzelfde heb :))