Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zwaaide er dus 1 kant voorrlangs. Daar zit nu een sporenriempje tussen om dat te voorkomen.
had een eerste prijs, maar er waren er ook maar 2. De andere had een balk op de laatste in de barrage. Had beschermers van Tri-zone gewonnen, maar ik zet ze te koop. Heb er meer dan genoeg, en zag dat de nieuwprijs 49,50 euro is dus kan ik misschien ook nog een leuk bedrag voor terugkrijgen.
.

Morgen proefje rijden ben benieuwd.
! Tijdens het rijden was hij mooi braaf. Alleen er kwamen iets te veel pension klanten tegelijk rijden
. Het is een manege dus dat kan je verwachten natuurlijk. Maar met z'n 6en in een 20x40 bak met een jong paard is toch wel lastig. Dus heb niet zo lang gereden. Want er kwam ook nog iemand met haar paard wandelen
. Toen we vroegen of ze dat buiten wilde doen kregen we een heel gezeur want ze hadden net zoveel recht als ons. Ja dat is natuurlijk ook zo. Maar als het al zo druk is
kun je toch even rekening met elkaar houden en dan dus niet gaan wandelen met je paard in de bak.
Ben heel benieuwd hoe hij het morgen vind als hij mee mag. Is ie blij om weer in zijn vertrouwde stal te staan
?
Ziet er toch netjes uit voor een eerste keer! Woll vergat de eerste paar keer dat ze ook nog achterbenen had
Dat is gelukkig ook helemaal bijgetrokken 
. Was ook wel te merken aan Woll. Maar wel even leuk
Conditie is nog niet top, maar dat valt met een dikke vacht en niet zo veel brok natuurlijk nog niet mee. Morgen weer het bos in
Wil ik ook! 
.
! 
Heb hem nog nooit zo aangepakt (ik rij normaal niet met zweepje omdat Jer daar erg bang voor is), maar er zijn grenzen aan de aanstellerij. Ik was blij dat ik deze keer toch maar een springzweepje mee had.
. Voor 6-6 moet ik 16 man vinden en dan heeft zij nog 5 avondwedstrijden waar ik er ook nog eens 8 per avond moet vinden. Dit onder het mom: je heb toch geen werk en zit toch veel op internet
Daarna heb ik echt superfijn gereden!! Bij mij was het ook druk in de bak. Normaal ga ik 's avonds laat, maar ik had nog een suprise-party van een vriendin die 30 werd.
.
.
.
?
...
!
. Aan het begin was het bewegende witte schuim erg spannend, maar toen hij eenmaal doorhad dat daarachter water lag ging Bam lekker spetteren
!
.
ga lekker op het harde stappen als het droog is, of ga wat later als het niet druk is, (en dan hebben wij nog 20*60)

. Wel ging hij superbraaf door de 'meertjes' die op het strand lagen dus evengoed natte voeten gehaald
binnekort ga ik ook weer..

. Ik ga er binnenkort ook weer even kijken. Wil voor Chaam toch wel even ergens trainen. Even een waterbakje meenemen etc
.
.