Ik heb heeeeeerlijk getraind!! Ik heb heeerlijk getraind!!
De opmerking dat Kim best M of Z kan lopen vond ik wel fijn compliment voor mn paard, als ik haar vandaag rond voel gaan denk ik dat ook zeker *zeker met een ervaren ruiter*. Ben bang dat t met mij voorlopig nog niet gaat lukken
Heb ook heerlijk getraind, ben alleen wel weer zoals elke training nogal hard gevallen na het boompje na de afsprong... Heb een beurse heup en daarbij duizelingen met een bonkende hoofdpijn... Zal straks goed slapen denk ik. Nick heeft het echter heerlijk gedaan en was verbazend gecontroleerd op de meeste sprongen...
Is het ook Marij, het is echt een heerlijk onbevangen droppie. Hij probeert wel of ie de slimste kan zijn soms (zoals met het slootje springen) maar in principi is het een eerlijk ding. Hij is heel compact en vrij klein, iets van 1.62 ofzo.
Het is wel de bedoeling dat ik wat meer ga doen, maar heel, heel rustig aan want hij is echt heel weinig gewend. Ik heb er nu, met vandaag mee, 3 keer opgezeten. Dressuurmatig kan hij best fijn lopen, maar er zit nog wel veel werk in. Eerst dat fijn voorelkaar krijgen en tussendoor mag ie af en toe mee gaan spelen bij Rob.
ik heb super getraind !!!!!!!! lang verslag morgen..
marije !!!!! @ voor je zusje....alle foto's uit onze groep zijn ECHT WAAR amazing mooi......nu begrijp ik wat mensen wel eens tegen me zeggen dat het net lijkt of Rebecca kan vliegen. Ik ga er Z S M mee aan de slag om ze een ieder te doen toekomen...
Ja, inderdaad, die betere beheersing is erg fijn. Rob maakte er ook een positieve opmerking over, dat vooral het licht zitten veel beter was gegaan alleen dat ik dus niet op alle hindernissen te licht moet zitten. Was wel blij met het compliment dat licht zitten dus ook naar zijn mening beter gaat...
Heb vandaag ook heerlijk getraind. Kees pakte de greppels al helemaal zonder aarzelen en na enig aandringen ging de trakehner ook steeds beter, maar hij blijft het errrugg spannend vinden. De vorige training in Lunteren met al die greppels heeft volgens mij hier een heel stuk aan meegeholpen. Daarna nog ff lekker gerenbaand ging wel lekker hard heh Bianca
Bianca, hben erg benieuwd naar de foto's. Enne Isjtar staat ook bekend om haar goede fotograferen (vind ik )
Marije, die van jou begint wel steeds beter te springen!! hopelijk vanlt het met je hoofdpijn mee. eerst maar lekker een nachtje slapen
Ik heb zelf ook super getraind! Heb alweer zin in de volgende training! Gelukkig dat de foto's goed gelukt zijn, k had zelf het idee dat er een aantal wazig waren maar dat valt dus blijkbaar me
Ze ziet er een beetje sneu uit... Er zit nu een korst op de wond en eromheen is het een beetje dik. Hopelijk heelt het snel en wordt het geen lelijk litteken. En k hoop toch ook wel dat ze nou eindelijk eens geleerd heeft om van Nickjes hooinet af te blijven