Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kimdepim schreef:Baal ook wel. 3 vriendinnen gezakten 1 een her.
Bij ons totaal op school van havo 5, 5 gezakt en 4 her'svind ik best veel.

, fijn hoor!! 
Citaat:ik vind de oefencross van vlietlanden belangrijker dan m'n aardrijkskunde![]()
Werk kan ik niet afzeggen maar ga me gewoon ziekmelden.
Ik ga toch geen 4 dagen achter elkaar leren.
En ben zondag met de vlietlanden gewoon de hele dag weg, ff wat anders doen.
Ik vind school ook belangrijk maar het moet wel te doen blijven.
Als ik het met 3 dagen leren niet haal dan is het blijkbaar niet voor mij weggelegt.
Ik zou iets hebben gezegd over een vriendin haar les maar ze wil ook niet goed uitleggen wat enzo. Ik wil bijleggen, maar als ze niet meewerkt

Ben er echt heel blij mee! 

Ben benieuwd hoe het gaat. Hopelijk natuurlijk Ster, maar je weet het nooit.

haha! 
Moet om 20.00 uur starten dus ik zal de eerste helft van het voetbal wel missen. 

Gisteren verjaardag gehad was erg gezellig. Ook nog even de stad in geweest (allemaal examenmensjes haha) Morgen nog concours met Wollie, maar echt bijna geen tijd gehad om te rijden dus daar verwacht ik niet al te veel van..
, buiten is het natuurlijk ook veel leuker. Daarna is ze weer behandelt met laser (accupunctuur zonder de huid te hoeven doorboren), toen weer lekker het land op.
, stond vanmorgen zowaar weer op m`n kast.. Weliswaar wel nog maar 1/4 in, raakte 'm kwijt en toen zat ie zo wat nog vol
.. errrg apart.. maarja
.. wil die niet meer fietsen omdat m`n elastiek van mn BR-jas in m`n wiel vast zit
..
*zucht*....