rowo schreef:TeeGee schreef:Na de tripalon in Gorssel overleef ik alles!Daar heb je gelijk in!
Goh regende het daar dan
niks van gemerkt, ik was toch tot op het bot nat.Maar een lekker zonnetje is veel beter voor de foto's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
rowo schreef:TeeGee schreef:Na de tripalon in Gorssel overleef ik alles!Daar heb je gelijk in!
niks van gemerkt, ik was toch tot op het bot nat.ladyzwien schreef:Vorig jaar was evenmentenfoto er, maar met slechte foto;s vondt ik.
foto
foto
Ik wordt echt hyper van dit weer En m'n paard ook
justSaar schreef:op de heide zijn maar 2 sprongen, miss op het bouw land , daar zijn een paar breedte sprongen dus moooi voor het plaatje,
Kaisa schreef:justSaar schreef:op de heide zijn maar 2 sprongen, miss op het bouw land , daar zijn een paar breedte sprongen dus moooi voor het plaatje,
Ik moet ff kijken op de dag zelf. Heb nml wel genoeg licht nodig, en de achtergrond wil ik ook wel een beetje netjes hebben
Eventjes kijken wat de mooie plekjes zijn

justSaar schreef:op de heide zijn maar 2 sprongen, miss op het bouw land , daar zijn een paar breedte sprongen dus moooi voor het plaatje,
. Op de hei staan in totaal 3,4 hindernissen en 5 als je het heksenoog ook nog meerekent.

tjiddevw schreef:justSaar schreef:op de heide zijn maar 2 sprongen, miss op het bouw land , daar zijn een paar breedte sprongen dus moooi voor het plaatje,
Het wordt wel tijd dat je gaat lopen, Sarah. Op de hei staan in totaal 3,4 hindernissen en 5 als je het heksenoog ook nog meerekent.
@Kaisa. En als je bij leuke hindernissen wilt staan moet je op het land staan naast de hei. Daar staat wel 5 leuke hindernissen.

Nat1503 schreef:Ring 5, nee he!

ladyzwien schreef:Vorig jaar was evenmentenfoto er, maar met slechte foto;s vondt ik.