je krijg ook gewoon dresuur les en springles en een buiten rit dus jah, ik vind het niet echt duur als je ziet dat je je vol kan proppen de hele dag kwa eten.
Zo alles snel een beetje bijgelezen, gaat hier erg hard!! Mij hebben die instructieweken ook altijd erg leuk geleken, je krijgt er veel voor terug maar toch vind ik het erg prijzig. Ik ga nu in maart bij een goede instructrice een weekend GRATIS doorbrengen. Zij crosst ook en kan ontzettend goed dressuurles geven. We hebben een leuke afspraak gemaakt en in maart zal ik daar heen. Heb er veel zin in!
maar als je dan een sgw-weekje hebt voor zoveel geld ga ik voor het zelfde geld liever 16x ergens trainingen volgen op verschillende locaties. Ik vind ermelo erg beperkt...
ermelo is inderdaad beperkt, qua crossen, maar dat wordt in de toekomst anders. ze hebben een terrein aangekocht om het crossterrein en voor de menners uit te breiden..
Ik denk dat je die weekjes ermelo moet zien als combi van leren/vakantie. Als je het ook voor de gezelligheid doet kan je toch voor die prijs een hele leuke week hebben en ook nog wat opsteken.
Kijk je alleen maar naar wat je kan leren dan kan je beter losse crosstrainingen op verschillende terreinen nemen!
Ik ben 2 keer op ponykamp geweest naar ermelo, hartstikke leuk vond ik het toen. Maar nu neem ik liever crosstrainingen en privelessen voor hetzelfde geld.
Maar de weken in ermelo zijn op zich hartstikke leuk dus voor de mensen die daar wel heen gaan, veel plezier! Zo bepaald toch ieder voor zich hoe je je geld en vrije tijd wil besteden!
Ik ga ook weer naar de instructieweken naar Ermelo. Ik krijg het van mijn ouders, dit is altijd mijn zomervakantie. Opzich vindt ik het vrij prijzig, maar ik vind wel dat je er waar voor je geld krijgt. En ik ga wel naar de allround weken, ik kan ook wel een keer gewoon tussendoor naar Busloo om te trainen. Ja het is maar waarvoor je kiest.