Paul_H schreef:Ik had daarnet de neiging te roepen dat de bitches en relnichten de discussie overnemen maar kon me beheersen, nu niet meer. Waar gaat dit over? Blijkbaar hebben jullie (Bart en Moniek) een historie die deze discussie vervuilt. IDit is niet het soort gesprek dat ik over dit onderwerp wil voeren.
Paul_H schreef:Hoe veel belangrijker emoties dan feiten zijn in een debat als dit ...
Je moet helemaal zelf weten of je mijn uitspraak persoonlijk wilt opvatten Bart, dat is het lot van een openbare post in een topic als dit. Groeten, Paul
Oh, maar het gaat mij er niet om als emoties belangrijker zijn of niet (en in mijn geval dus niet), maar ik wilde jou er toch even op wijzen dat het aan de dag leggen van een minimum aan beleefdheid òòk belangrijk is bij het posten in een openbaar topic. Je kan voor mijn part alles en iedereen (ja, ook mij) de les spellen, op fouten wijzen, of ongezouten jouw al dan niet juiste mening geven, maar scheldwoorden vind ik persoonlijk nèt dat ietsje te ver gaan. Wat Moniek en mij betreft: dat was hard tegen onzacht, maar noch ik noch Moniek heeft de andere een scheldwoord naar het hoofd geslingerd. Ik denk dat dit meer zegt over jou als over ons...