Weltruste iedereen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(was tentfeest in de buurt, dus daar was ik vrijdag,zaterdag en zondag avond). Maar zaterdag niet zo lang want ik deed mee in Wieringerwerf.
). Springen ging ook wel lekker. Met losrijden zag ik Scum en Bitwise nog
. Ik had toen 1 balkje. Was beetje een dom balkje, hij kwam wel goed uit, maar het stond heel laag, en tja dan komen de balken nog wel eens.
.
). En hij ging echt super fijn. Alles lekker aanpakken. bij 2 hindernissen dat hij was terug kwam (het eerste witte hek, en aan het eind die ton op die heuvel) Beide hindernissen stapte die ook overheen
. Dat vond hij beter dan springen geloof ik
. En toen bij de waterbak, water opzich vind hij niet eng. Die sprong ervoor ging goed, en toen dat kleine afsprongetje twijfelde die (stond stil) dus een weigering. En toen schoot hij meteen naar links, dus toen had ik op het water ok een weigering. Maar ik was dik tevreden
!
. 
. Was ook blij dat het wel fijn ging, als ze nu in protest was gegaan had ik het meteen weer opgegeven denk ik zo
!Citaat:Ik had de afgelopen twee weken tijd zat hoor. Deze week wordt krap. Morgen dienst in het ziekenhuis, woensdagavond zou evt kunnen, maar moet ik inpakken, donderdag oefenspringen en vanaf vrijdag ben ik weg voor twee weken
Ik ga ook even proberen op een paard te zitten Zal wel wat worden met die duim Eerst maar eens op zien te zadelen en erop zien te klimmen, dan kan ik daarna wel met alleen links rijden
hihi! woensdag is misschien wel een idee, ik pm je nog wel ff.
!?

Eindhoven is vreselijk op dinsdagmorgen.
!Simmie schreef:Wat zoek je toch steeds op de grond Amber?
! Of ik kijk naar beneden óf ik kijk achterom
!
.

Scum schreef:Volgens mij staan die borden wel in Gorssel ja.