dat is wel een nadeel maar ik vind dat het in de winter wel een keer moet vriezen, beter voor de natuur ook. En dan doe ik wel een weekje stapritjes, voor de paarden ook niet heel slecht.
vanavond les, maar weet nog niet of ik heen ga, mars had gister een dik voorbeen, liep niet echt kreupel maars soms wel een tikje onregelmatig dus even rustig aan
Ik moet vandaag pas om 16uur beginnen met werken tot 20uur. Dan snel na huis, trailer achter de auto doen, paard inladen en dan om 21uur alweer wedstrijd. Is onderlinge springen, ga alleen niet als het te hard waait!!
Ja, ik heb besloten gewoon binnen te blijven, we kwamen erachter dat we voor morgen ook nog een verslag in moeten leveren Gelukkig is ie al wel bijna af maar het is toch weer extra werk waar je niet op gerekend had...
Ik kreeg net een mail met deze tekst. Correctie: 6, 7 en 8 juli. Had allemaal héél veel voeten in de aarde, maar is nu definitief. Zie de website. Zeggen jullie dit iets. Afzender is Annet ten Doeschate!! Onderwerp is Cross Heb via google gezocht op de naam, maar daar wordt ik ook niet wijzer van.
Ik snap het ook niet! Als onderwerp staat er ook alleen maar cross, verder niks. Als er nou Sgw ...... stond, dan was het duidelijk. Is er in omgeving Bosch en Duin een cross?? Want die plaatsnaam vind ik als de afzender google..
Nee dat weet ik echt niet. Ik had gehoopt dat misschien iemand hier haar naam kende of iets dergelijks. Maar euh, Rowo: ik was net jouw profile aan het bekijken, nou zag ik daar 2x een foto staan met jouw en Mark. Komt hij uit Goor en omstreken?? Hij komt mij heel bekend voor
En hij is nie zo groot he!!! Niet dat dat wat uitmaakt, maar dan heb ik wel de goede voor me.. Mijn collega heeft daar een aantal keer mee gezoend. Hij liet toen een tijdje niks van zich horen en toen heb ik ff met hem gesmst. Hij staat nu in mijn tel. als 'de blonde god van Elke'. Haha. Sms nu niet meer met hem. Ik ga zo ff mailen, ben toch wel benieuwd?
hahaha, zou mark leuk vinden als ie hoort dat hij een 'blonde god' is Hij is denk ik net zo groot als ik, misschien ietsje grote. Morssink heet ie van de achternaam en is net verhuisd (nieuwbouwwijk).
Ik spreek zo mijn collega en dan zal ik dat haar is vragen! Heb trouwens terug gemaild, nu wachten op reactie terug!! Ik ga me ff omkleden, moet zo werken.