Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We gaan met een heel groepje dus we maken er gewoon een gezellige dag van !
Al stap ik er een paar dagen van te voor weer op na 6 weken vakantie.
Terwijl ze alleen maar snurkend en met de staart erop door de baan gaat, ze loopt wel in de gang waarin ik haar wil hebben, tempo hebben we het niet over

RXNNE schreef:Een vriendin van me doet ook mee met dr shetlander![]()
dus ik kom denk ik wel kijken
was een grappig gezicht, alleen duurde het wel heel lang voor die klaar was

Mizsz_Kitty schreef:RXNNE schreef:Een vriendin van me doet ook mee met dr shetlander![]()
dus ik kom denk ik wel kijken
je bedoelt marije met kaatje??
GvdT schreef:Ik hoop alleen dat ik heeeeeeeeel laat mag, mijn paard wordt wsl weer erg vrolijk als ze crosshindernissen ziet en dat vonden een hoop mensen vorig jaar niet leukTerwijl ze alleen maar snurkend en met de staart erop door de baan gaat, ze loopt wel in de gang waarin ik haar wil hebben, tempo hebben we het niet over
Wij waren ook nogal aanwezig op het voorterrein 

)
TypicalDutch schreef:Ahjoh, GvdT, ik doe ook mee hoor!! Hehe, als ik voor jou moet zijn ze der misschien al een beetje aan gewent... Die van mij wordt altijd nogal een beetje uhm, hackneys! Maargoed, dat weet iedereen zo onderhand wel.![]()

Mizsz_Kitty schreef:serieus? is dat gezegd...was dat tijdens het inrijden buiten?
wat stom, je mag mij wel bijna omver rijden hoor:p gin schrik toch pas achteraf denk ik
tijdens het inrijden en tijdens het wachten in het kleine stukje. Mijn paard had al een paar maanden niet gecrosst dus die was erg vrolijk dat ze weer te crossen mocht
GvdT schreef:Ja maar jij bent vorig jaar niet voor rotte vis uitgemaakt en ik wel. Heb daar even geen zin in en ga ook zeker vragen of ik als laatste mag en anders op ruime tijdsafstand van de bange poeperds